خامنه ای پدر شد

خبر خوش؛ خدایگان امام معصوم علی آقا رهبر پدر شد. شوخی نیست، به ضریح و گلدسته های “امام راحل ” سوگند عین حقیقت است و این هم خبر رسمی آن:

“حجت‌الاسلام والمسلمين علوی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در آیین دومين سالگرد درگذشت روح‌الامينی، جوادی‌فر و كامرانی که در تجاوزگاه کهریزک پس از تجاوز به قتل رسیدند گفت:

” آنچه به صبر و تسلي خاطر شما منجر شد، اين بود كه رهبر انقلاب هم از جايگاه پدر فرزندان اين كشور، زماني كه متوجه شدند كه چنين اقدامي از طريق افرادی خودسر صورت گرفته، با سينه‌ای پر از خشم دستور توقف اين اقدامات را صادر فرمودند.

رهبر انقلاب به عنوان ابرپاسدار قانون اساسی وقتی مي‌بينند كه اصلی از قانون اساسی كه شكنجه را در هر عنوان و شرايط ممنوع مي‌كند، خدشه‌دار شده است، به شدت از اين معنا متأسف شده و فوراً دستور پايان دادن به آن را صادر مي‌كنند. ”

به عبارت دیگر؛ پاپا خامنه ای هم “ابر پاسدار” است و هم مهربان و همۀ “فرزندان ” خودش را دوست دارد و اگر کهریزکی بشوند “با سینه ای پر خشم دستور توقف این اقدام را صادر میکند”.

البته گه گاه فرزندان هم نیاز دارند که دیگه، برای همین است که تجاوزگاه کهریزک هنوز مشغول “اقدام ” است و البته “شکنجه ” در ایران “در هر عنوان و شرايط ممنوع ” میباشد.

تبریک

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!