تولید ١٠٠٠٠ علم جدید در ایران

حتماً به خاطر قبراق تیزهوش و منورالفکرتان هست که چندی پیش خدایگان امام علی آقا رهبر همه را برای “علوم انسانی ” وارداتی از غرب تشر زد و اساتید هم ماست ها را فی الفور کیسه کردند و همایش پشت همایش برای یافتن علوم انسانی “بومی ” باب دندون امام چهاردهم.

این هم آخرین نتایج:

“حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور قرآنی در آیین افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن گفت: این نمایشگاه با رویکردی متفاوت و در راستای تحقق اهداف منشور توسعه فرهنگ قرآنی برپا شده و ٣٠ بخش آن متناسب با کمیسیون‌های تخصصی شورای توسعه طراحی شده‌اند.

وی تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب را هدف اصلی نمایشگاه بین‌المللی قرآن برشمرد و اظهار کرد: تأکید ایشان و تحول قرآن‌بنیان علوم انسانی باعث شده تا بالغ بر ٥٠٠ نشست تخصصی برای تولید بیش از ١٠ هزار علم قرآنی در این نمایشگاه برگزار شود.”

به عبارت دیگر؛ صحبت از تولید ١٠٠٠٠ علم؛ بله، تولید، آنهم علوم انسانی “قرآن بنیان ” است در “٥٠٠ نشست تخصصی ” که میشود تولید ٢۰ علم در هر نشست.

سرانجام ایندست کارها هم معلوم است؛ حوزوی کردن آنچه باقیمانده از دانشگاه ها پس از عَطر پاشی حاج فرج دباغ (عبدالکریم سروش ).

تبریک

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!