دیدگاه های هم میهنان افغانی خراسانی ما

دوست ګرامی  هیچ کودکی فاسد دزد به دنیا نمی آید این محیط و نابرابری ها ستم ها  بی تفاوتی ها خشکه مقدسی هاست که ګروهی را به راه فساد می کشاند. خیابان خواب ها  کودکان رها شده ولګرد جوانان معتاد سی میلیون آوارګان کشورهای اسلامی  بیش از چهل میلیون معتاد در خاورمیانه تنها؟  بیکار   بی مسکن  بی خوراک   بی آینده   دزد بیچاره را ګردن میزنند و یا دستش را قطع میکنند ولی دزدان اصلی میلیارد هم میچاپند و لابد میخواهند به بهشت هم بروند؟  ریشه کردن ظلم فساد  دزدی رشوه خواری ساختن اجتماعی سالم با امکان رشد و پرورش تحصیل و تعلیم  دادن امکان ها بهمه  این است عدل اسلامی و قسط اسلامی نه اینکه رها شده ګان و قربانیان ظلم شهوت پرستی دزدی و فساد را مجازات کنیم؟  کودکان ولګرد خیابانی که قربانی ستم هستند بایست مجازات شوند یا شیوخ دزد میلیارد غارتګر با ثروتهای نامشروع  اسلام دین عدالت است نه مجازات قربانی های فقر و نادانی؟ کودکی که در خانواده ای بودایی به دنیا میآید بودایی میشود و آنکه در خانواده مسیحی مسیحی؟  آیا این کودکان مستحق مجازات هستند؟ و کافر؟  خوب متعصبان سایر ادیان الهی هم مسلمانان را بت پرست دزد کلاش کافر ستمګر میدانند آیا این درست است؟  ګناه کودکی که در خاندان مثلا بی دین به دنیا میآید چیست؟

 مردم ما و ملتهای در بند در تمامی دنیا نه تنها در دنیای سوم به بند کشیده شده اند. ثروتهای آنان غارت میشود دیوانه ګانی نظیر صدام و قذافی را سر آنان سوار کرده اند مردمی که روی دریای نفت ګرسنه میخوابند و یک مشت دیوانه متعصب و ابله بر آنان حاکم کرده اند.  میلیونها جوان کار ندارند  مسکن ندارند  همسر ندارند  دانشګاه ندارند  معتاد هستند از فرط ناعلاجی ممکن است دست به دزدی و خیانت هم بزنند؟ آیا آنان ګناهکارند یا سیستم دزد و فاسد. اخلاق و انسانیت مرده است  آیا آن ثروتمندان مثلا مسلمانی که بچه بازی میکنند و یا دختران بی ګناه را بی سیرت میکنند ګناهکار نیستند؟ چرا زنان ومردان ما بایست به راه ناصواب بروند؟ چرا رهبران مثلا مسلمان برایشان کار و ورزش و پوهنتون ایجاد نمی کنند؟  دوست ګرامی آن ګروهی که بر دنیا فعلا حکومت میکنند از تفرقه نفرت افکنی کمال سو استفاده را میکنند  و این تنها راهی است که آنان میتوانند با داشتن اقلیتی ناچیز بر اکثریت حکومت جابرانه داشته باشند.  شما اګر مثلا در یک خانواده غیر مذهبی به دنیا آمده بودند اینطور مذهبی بودید؟   این همه جنګ جدل حاصل کوته نظری است    چون درون پاک کنی حرم دیر یکی کعبه بت خانه یکی است.  آن اقلیت شاید چند میلیون نفری شاید  حداکثر بیست میلیون که بر کل دنیا حاکم هستند  چهل درصد توان و نیرو و انرژی و ثروت دنیا را در اختیار دارند  آنان متحدند برنامه ریزان خبره دارند  برای بردګی ما برنامه ریزی میکنند  حتی اګر رییس جمهور آمریکا هم با آنان مخالف باشد اورا ترور میکنند  جان کندی  آنان تفرقه میاندازند و غارت میکنند و حکومت میکنند؟ 

 اګر کسی واقعا مومن به دین های الهی باشد بایست خودش را وقف خدمت خلق کند. بیمارستان بسازد  کار ایجاد کند  نه اینکه صرف به کشت کشتار فکر کند؟  سی سه سال است که حکومت کاملا مذهبی ایران قدرت در دست دارد؟ چه کرده است  آیا آوارګان کمتر شده اند؟ آیا علم پیشرفت بیشتری کرده است  پنج میلیون ایرانی تحصیکرده به غرب و یا شرق رفته اند؟  طالبان چه کرد  مردم را از کشور فراری داد و پای کشورهای دیګر را  به آنجا باز کرد. باری کودکان خیابانی چه کرد؟   همه ما ملتهای دربند بایست متحد شویم و در مرحله اول فقر بیسوادی رشوه خواری را ریشه کن کنیم نه با کشتن مردم بلکه با دادن امکانهایی به آنان  برای مردم مدرسه کار و مسکن و ازدواج فراهم کنیم  مردم به غذای سالم  کار سالم محیط سالم  فعالیت سالم احیتاج دارند  جهاد واقعی این است نه کشتن قربانیان ظلم و ستم؟  جهاد ګران آیا میتوانند دزدانی نظیر شیوخ عرب را بکشند؟  آنان به ریش همه ما می خندند در حالیکه جوانان ما به خود ارضایی و دله دزدی مشغولند آنان ثروتهای ملی مردم را با کمک اربابان خود غارت میکنند و مردم را به جان هم می اندازند. جنګ بین بی دین و با دین کافر مرتد مسلمان متعصب  شیعه سنی   عرب عجم  و… از شاهکارهای آنان است همین نفرتی که بین مسلمانان مثلا مومن و متعصب به سایرین وجود دارد نظیر همین نفرت هم بین مثلا بی دنیان به با دینان وجود دارد؟  متاسفانه ما از اصل غافل هستیم و تنها به فرع می پردازیم.

   مسلمانان ثروتمند به شهوت رانی دزدی فساد حکومت و غارت مردم مشغولند ودم از عدل اسلامی میزنند؟  ولی هیچوقت آنرا اجرا نکرده و نمی کنند؟ چرا ما بایست فقیر بیسواد  بیکار  بی پوهنتون مریض بی بیمارستان داشته باشیم معتاد داشته باشیم؟ آنوقت طبق برنامه برنامه ریزان تنها پیکار خود را بطرف طبقه متوسط قربانی همان سیستم درکشورهایشان نشانه میرویم و آنان را می کشیم  جوانانی که از طبقه متوسط یا فقیر اروپ و آمریک هستند و مجبور هستند که به سرمایه داران قهار خدمت کنند همه ما قربانی هستیم  منتهی قربانیان را بجان هم می اندازند و خودشان به ریش همه ما میخندند. درست مثل قدیم که در میدانهای تفریح رومیان ګلادیاتورها بجان هم  می انداختند و خودشان تفریج میکردند تا آنان همدیګر را بکشند  درس مثل داستان خروس جنګی که آنان را بجان هم می اندازند تا یکدیګر را بکشند ولی مردم اطراف ایستاده مثلا تفریح میکنند؟  ای برادر صورت زیبای ظاهر هیچ نیست  تا توانی سیرت زیبا بیار؟  ای اهل عالم سراپرده یګانګی در عالم برپا شده است  بچشم بیګانګی درهم منګرید  که همه بار یک دارید و شاخه های یک شاخسار   ګلبنهای یک ګل  ګلبرګهای یک ګل   بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش زیک ګوهرند  چو عضوی بدرد آورد روزګار  دګر عضوها را نماند  قرار   توکز محنت دیګران بی غمی  نشاید  که نامت نهند آدمی    ؟   ای بی خبران کجایید کجایید  محبوب در اینجاست  بیایید بیایید  محبوب تو همسایه دیوار به دیوار   تو در بیابان حیران چرایی    آیا درست است که همسایه مسلمان ګرسنه بخوابد؟      

·                                 دوست ګرامی هیچ کودکی فاسد دزد به دنیا نمی آید این محیط و نابرابری ها ستم ها بی تفاوتی ها خشکه مقدسی هاست که ګروهی را به راه فساد می کشاند. خیابان خواب ها کودکان رها شده ولګرد جوانان معتاد سی میلیون آوارګان کشورهای اسلامی بیش از چهل میلیون معتاد در خاورمیانه تنها؟ بیکار بی مسکن بی خوراک بی آینده دزد بیچاره را ګردن میزنند و یا دستش را قطع میکنند ولی دزدان اصلی میلیارد هم میچاپند و لابد میخواهند به بهشت هم بروند؟ ریشه کردن ظلم فساد دزدی رشوه خواری ساختن اجتماعی سالم با امکان رشد و پرورش تحصیل و تعلیم دادن امکان ها بهمه این است عدل اسلامی و قسط اسلامی نه اینکه رها شده ګان و قربانیان ظلم شهوت پرستی دزدی و فساد را مجازات کنیم؟ کودکان ولګرد خیابانی که قربانی ستم هستند بایست مجازات شوند یا شیوخ دزد میلیارد غارتګر با ثروتهای نامشروع اسلام دین عدالت است نه مجازات قربانی های فقر و نادانی؟

کودکی که در خانواده ای بودایی به دنیا میآید بودایی میشود و آنکه در خانواده مسیحی مسیحی؟ آیا این کودکان مستحق مجازات هستند؟ و کافر؟ خوب متعصبان سایر ادیان الهی هم مسلمانان را بت پرست دزد کلاش کافر ستمګر میدانند آیا این درست است؟ ګناه کودکی که در خاندان مثلا بی دین به دنیا میآید چیست؟ مردم ما و ملتهای در بند در تمامی دنیا نه تنها در دنیای سوم به بند کشیده شده اند. ثروتهای آنان غارت میشود دیوانه ګانی نظیر صدام و قذافی را سر آنان سوار کرده اند مردمی که روی دریای نفت ګرسنه میخوابند و یک مشت دیوانه متعصب و ابله بر آنان حاکم کرده اند. میلیونها جوان کار ندارند مسکن ندارند همسر ندارند دانشګاه ندارند معتاد هستند از فرط ناعلاجی ممکن است دست به دزدی و خیانت هم بزنند؟ آیا آنان ګناهکارند یا سیستم دزد و فاسد. اخلاق و انسانیت مرده است آیا آن ثروتمندان مثلا مسلمانی که بچه بازی میکنند و یا دختران بی ګناه را بی سیرت میکنند ګناهکار نیستند؟ چرا زنان ومردان ما بایست به راه ناصواب بروند؟ چرا رهبران مثلا مسلمان برایشان کار و ورزش و پوهنتون ایجاد نمی کنند؟ دوست ګرامی آن ګروهی که بر دنیا فعلا حکومت میکنند از تفرقه نفرت افکنی کمال سو استفاده را میکنند و این تنها راهی است که آنان میتوانند با داشتن اقلیتی ناچیز بر اکثریت حکومت جابرانه داشته باشند. شما اګر مثلا در یک خانواده غیر مذهبی به دنیا آمده بودند اینطور مذهبی بودید؟ این همه جنګ جدل حاصل کوته نظری است چون درون پاک کنی حرم دیر یکی کعبه بت خانه یکی است. آن اقلیت شاید چند میلیون نفری شاید حداکثر بیست میلیون که بر کل دنیا حاکم هستند چهل درصد توان و نیرو و انرژی و ثروت دنیا را در اختیار دارند آنان متحدند برنامه ریزان خبره دارند برای بردګی ما برنامه ریزی میکنند حتی اګر رییس جمهور آمریکا هم با آنان مخالف باشد اورا ترور میکنند جان کندی آنان تفرقه میاندازند و غارت میکنند و حکومت میکنند؟ اګر کسی واقعا مومن به دین های الهی باشد بایست خودش را وقف خدمت خلق کند. بیمارستان بسازد کار ایجاد کند نه اینکه صرف به کشت کشتار فکر کند؟ سی سه سال است که حکومت کاملا مذهبی ایران قدرت در دست دارد؟ چه کرده است آیا آوارګان کمتر شده اند؟ آیا علم پیشرفت بیشتری کرده است پنج میلیون ایرانی تحصیکرده به غرب و یا شرق رفته اند؟ طالبان چه کرد مردم را از کشور فراری داد و پای کشورهای دیګر را به آنجا باز کرد. باری کودکان خیابانی چه کرد؟

همه ما ملتهای دربند بایست متحد شویم و در مرحله اول فقر بیسوادی رشوه خواری را ریشه کن کنیم نه با کشتن مردم بلکه با دادن امکانهایی به آنان برای مردم مدرسه کار و مسکن و ازدواج فراهم کنیم مردم به غذای سالم کار سالم محیط سالم فعالیت سالم احیتاج دارند جهاد واقعی این است نه کشتن قربانیان ظلم و ستم؟ جهاد ګران آیا میتوانند دزدانی نظیر شیوخ عرب را بکشند؟ آنان به ریش همه ما می خندند در حالیکه جوانان ما به خود ارضایی و دله دزدی مشغولند آنان ثروتهای ملی مردم را با کمک اربابان خود غارت میکنند و مردم را به جان هم می اندازند. جنګ بین بی دین و با دین کافر مرتد مسلمان متعصب شیعه سنی عرب عجم و… از شاهکارهای آنان است همین نفرتی که بین مسلمانان مثلا مومن و متعصب به سایرین وجود دارد نظیر همین نفرت هم بین مثلا بی دنیان به با دینان وجود دارد؟ متاسفانه ما از اصل غافل هستیم و تنها به فرع می پردازیم.

مسلمانان ثروتمند به شهوت رانی دزدی فساد حکومت و غارت مردم مشغولند ودم از عدل اسلامی میزنند؟ ولی هیچوقت آنرا اجرا نکرده و نمی کنند؟ چرا ما بایست فقیر بیسواد بیکار بی پوهنتون مریض بی بیمارستان داشته باشیم معتاد داشته باشیم؟ آنوقت طبق برنامه برنامه ریزان تنها پیکار خود را بطرف طبقه متوسط قربانی همان سیستم درکشورهایشان نشانه میرویم و آنان را می کشیم جوانانی که از طبقه متوسط یا فقیر اروپ و آمریک هستند و مجبور هستند که به سرمایه داران قهار خدمت کنند همه ما قربانی هستیم منتهی قربانیان را بجان هم می اندازند و خودشان به ریش همه ما میخندند. درست مثل قدیم که در میدانهای تفریح رومیان ګلادیاتورها بجان هم می انداختند و خودشان تفریج میکردند تا آنان همدیګر را بکشند درس مثل داستان خروس جنګی که آنان را بجان هم می اندازند تا یکدیګر را بکشند ولی مردم اطراف ایستاده مثلا تفریح میکنند؟ ای برادر صورت زیبای ظاهر هیچ نیست تا توانی سیرت زیبا بیار؟ ای اهل عالم سراپرده یګانګی در عالم برپا شده است بچشم بیګانګی درهم منګرید که همه بار یک دارید و شاخه های یک شاخسار ګلبنهای یک ګل ګلبرګهای یک ګل بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش زیک ګوهرند چو عضوی بدرد آورد روزګار دګر عضوها را نماند قرار توکز محنت دیګران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی ؟ ای بی خبران کجایید کجایید محبوب در اینجاست بیایید بیایید محبوب تو همسایه دیوار به دیوار تو در بیابان حیران چرایی آیا درست است که همسایه مسلمان ګرسنه بخوابد؟

See More هیچ کودکی فاسد دزد به دنیا نمی آید این محیط و نابرابری ها ستم ها بی تفاوتی ها خشکه مقدسی هاست که ګروهی را به راه فساد می کشاند. خیابان خواب ها کودکان رها شده ولګرد جوانان معتاد سی میلیون آوارګان کشورهای اسلامی بیش از چهل میلیون معتاد در خاورمیانه تنها؟ بیکار بی مسکن بی خوراک بی آینده دزد بیچاره را ګردن میزنند و یا دستش را قطع میکنند ولی دزدان اصلی میلیارد هم میچاپند و لابد میخواهند به بهشت هم بروند؟ ریشه کردن ظلم فساد دزدی رشوه خواری ساختن اجتماعی سالم با امکان رشد و پرورش تحصیل و تعلیم دادن امکان ها بهمه این است عدل اسلامی و قسط اسلامی نه اینکه رها شده ګان و قربانیان ظلم شهوت پرستی دزدی و فساد را مجازات کنیم؟ کودکان ولګرد خیابانی که قربانی ستم هستند بایست مجازات شوند یا شیوخ دزد میلیارد غارتګر با ثروتهای نامشروع اسلام دین عدالت است نه مجازات قربانی های فقر و نادانی؟ See More حامد کرزی وایي مخالفین دې د صلحې پروسه کې برخه واخلي خو دا خبره نه کوي چې افغانستان اشغال شوی دی او زه به دخپل ملت سره یو ځای دغلیم په ایستلو کې برخه واخلم او دا هغه اشغال دی چې محترم کرزي یې دیوې ذلیلې افغاني ډلې داشغال نمایندګې دامریکا تر مشرې لاندې کوله او ګران افغانستان یې په غربیانو یهودو اونصاراو اشغال کړ او دلسو کالو په اوږدو کې یې دسلو کلونو تباهي افغانستان دافغاستان کلتور ،دافغانستان خلکو او اسلام ته ورسوله او داینده نسل لپاره به دا یوه لویه جبیره وي

ولی کرزي خو اوس پخپله هم دې امريکايي شتون ته اشغال وويل ، که ستاسو په يادوي په کنړ او هلمند کې چې کله امريکايي بمبار کې ملکي خلک شهيدان شوی وه نو کرزي وويل که امريکايان بياهم داسې کار وکړي نو اشغال ګر ځواکونه ورته ويل کيږي او افغانستان بيا داشغالګرانو په ما تولو کې ښّه تاريخ لري ، مګر امريکايي عسکرو بيا بيا هم همداسي وکړل او په پخپلو ويناوو کې هم روښانه کړه چې دوي دکرزي دخبرې پروا نه کوي ، نو اوس خو هغه ده دکرزي خبره پخپل ځای پاتي شوه او هغه دا چې امريکايان يو اشغال ګر ځواک ده او افغانان داشغالګرانو په ماتولو کې تاريخ لري ، اوس که دي له خپلې خبرې ګرځيدلی وي نو خلک خو پوهيږي چې دده خبره سمه وه او امريکايان دکرزي په اعتراف هم اشغال ګران دي ، هغه دملا او منبر خبره خو لاپرځای پريږده چې لس کاله وړاندې يي لا ويلي وه چې امريکايان اشغال ګران دي .نو په دې توګه دکرزي غاړې خلاصي دي خلک بايد اوس داشغالګرانو په وړاندې خپل تاريخ ژوندی کړي ! تنها راه رهایي اتحاد احترام بهم به باورهاي هم دنبال علم رفتن از بدی تعصب های کور و غير علمي پرهيز کردن از تماميت خواهي ظلم و فساد جلوگيري کردن برادر و برابر بودن دوست داشتن هم است آنان متحد و متفق هستند اتحاديه اروّپ و آمريک ما متفرق و در کشمکش که من ميدانم تو نمي داني من بلدم تو بلد نیستی من عالم هستم تو نيستي من مومن ام تو نيستي من مسلمان واقعی هستم تو نيستي؟ تو کافری من نيستم و>>> و اين تفرقه همان چیزي است که سيستم جبار و غارتگر ميخواهد آنان از اتحاد تساهل تکامل ما وحشت دارند وگرنه از کشت کشتارهای ما لذت مي برند ميگویند یک سرخ پوست خوب یک سرخ پوست مرده است ؟ آنان به دست ما اسلحه ميدهند تا برادر کشی کنيم مگر غیر از اين است؟ رهبراني دزد فاسد دیوانه هاي زنجيري به ما تحميل کرده اند و مارا به تعصب و جهل عادت داده اند تا نتوانیم با هم متحد بشویم و دنبال علم صنعت اخلاق و مدنيت برويم ما را به شهوت راني و دزدي و فساد آلوده کردند زنان ما خود سوزي ميکنند و مردان ما بچه بازي؟ آنان به مردم طبقه متوسط خود هم رحم نمي کنند تا چه رسد بما؟

برابری درميان مردم دنيا غيرممکن است ، خداوند متعال مردم را درخلقت خويش مسلمان وکافر ، اهل جنت واهل دوزخ ، عالم وجاهل آفریده است پس ماوشما نه ميتوانيم که اين تفرقه را ازميان برداريم بخاطریکه خالق آنها اين تفرقه را روی مصلحت های که او تعالی ميداند پيدانموده ، از تاريخ پيدايش بشريت ادامه داشته و ادامه خواهد داشت، خداوند می فرمايد (هل يستوی الذين يعلمون والذين لايعلمون ) يعنی : آيا آنهایکه ميدانند وآنهایکه نه ميدانند برابر اند؟ َيعنی برابر نيستند، پس شما روی کدام منطق ميگويد که تفرقه ها را ازبين بورد؟ همچنان خداوندمی فرمايد:(لايستوی اصحاب النار واصحاب الجنة) يعنی : اهل دوزخ واهل جنت برابر نيستند .See More

وهمچنين خداوند که درهرزمان کدام پيامبر را بخاطر هدايت مردم مي فرستاد درمقابل آنها کلانهای کافر ونا اهل را نيز مي آفرید مثل فرعون باموسی علیه السلام ، ابوجهل با محمد صلی الله علیه وسلم ابراهيم علیه السلام با نمرود ، درحالی که خداوند هرظالم وکافر را خودش به قدرت خود ازبين بورده ميتوانيست مگربخاطر امتحان نمودن بشر خداوندمتعال چنين نه کرد بلکی بشر را می آزمايد که آيا شما پی مردم نااهل رامیگيريد ويا درمقابل آنها مثل پيامبران مي استد؟ پس اين مسئله خودش تفرقه رابه وجود می آورد که ازبين بوردن اين تفرقه بسياری از انسانهای نخبه را عاجز نموده است، پس شما هم بايد حل اساسی اين مسئله را پيدانمايد گفتاربسيار به درد نه می خورد بلکی ازوحی اللهی بايد الهام بگيريم وهمه مسائل را قسم برسی وحل نمايم که خداوند راه را برای ما رهنمای مي کند. بسSee More

ندی برابر هغه خلک چی وطن یی خرس که له هغو خلکو سره چی له وطنه دفاع کوی . دا تعصب ندی دا یو حقیقت دی چی په وطن پلورونکو اقوامو یو تور داغ پاته شو…امریکا به وتشتی مگر تورمخی خلک به سه کوی.. زانونه به بیگناه شیی او که کوم بل منافق دریز به غوره کوی.؟؟

؟ آزادی فقط لخت گشتن در خیابان نیست!

آزادی راحتی گشت و گذار با دوست پسر و دختر نیست!!

آزادی یعنی تو کافر هستی ولی به دین من احترام میگذاری!

آزادی یعنی تو مسیحی هستی ولی محرم از دم هیئت مسلمونا که گذشتی صدای ضبط را کم میکنی!

آزادی یعنی یکی در خیابان با حجاب بود تو تمسخرش نمیکنی!

آزادی یعنی دو برادر یکی در اتاقش عکس شاه و دیگری در اتاق عکس خمینی!

آزادی یعنی من پیکم را پر میکنم تو نمازت را سر وقت میخوانی

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!