شیادان در پی قربانیان طرح نظم نوین جهانی

شیادان در پی قربانیان  طرح نظم نوین جهانی   درکتابهای قدیمی می خواندیم که شیادی به شهری رفت که در آن مردمش بیسواد بودند  معلمی فرزانه مشغول یاد دادن خواندن ونوشتن به مردم بود. شیاد سرکلاس وی رفت و ګفت ای مردم این شخص بد است و سواد ندارد  میګویید نه حالا من امتحانش میکنم. مردم قبول کردند  او به معلم ګفت بنویس مار  معلم روی تخته سیاه نوشت مار  شیاد جلو رفت و ګچ را از دست مرد ګرفت و عکس ماری کشید  و ګفت ای مردم مار این است که من نوشتم یا آنکه او نوشته است. مردم بیسواد هم یک صدا ګفتند آنست که تو نوشته ای و معلم را با خفت از شهر بیرون کردنډ.  سیستمی که دنیا را کنترل و حکومت پنهانی میکند میخواهد که مردم دانا عاقل و باسواد و مدیر و مدبر نباشند بلکه تمامیت خواه فرصت طلب  دزد فاسد  بیسواد  متعصب باشند تا براحتی بتوانند بین آنان اختلاف انداخته آنان بهم مشغول باشند و خودشان با دقت توبره هایشان را از غارتها پر کنند.  آنان تشکیلات خیره کننده ای دارند و هزاران متخصص بسیار خبره و با هوش در استخدام دارند آنان به تمامی نکات ضعف مردم آګاه هستند و برنامه ریزیهای کلان میکنند. 

 آنان از تفرقه اندازی نفرت پراکنی خود خواهی و یک دندګی و تعصبهای کور کمال سو استفاده را میکنند و کسانی که از دستور آنان سرپیچی کنند سهمګین مورد تنبیه قرار میګیرند.  ګرچه آنان با داشتن و استخدام دانشمندان خود فروخته و برنامه ریزان ماهر و در اختیار داشتن وسایل ارتباط جمعی هرچه که بخواهند به خورد مردم میدهند و از مویی کوهی میسازند ولی باز کردن دست آنان هم بسیار ساده است.   حضرت مسیح تنها یک دین آورد  مسیحیت  ولی امروزه در تنها در چند ایالت آمریک بیش از شش هزار نوع کلیسا و شش هزار نوع بقول خودشان دکترین و تفیسر از کتاب مقدس وجود دارد در قرون وسطی باحتمال آنان آدمکشان را برای ضربه زدن بهم  استخدام میکردند ولی حالا با ترس از قانون تنها به مباحثه های کلامی می پردازند. در قرون وسطی کشیش ها که برباورهای قلبی مردم  و ګفته های ذهنی مردم سوار شده بودند و از یک باور یک حقیقت محض ساخته بودند هرکس مخالف حرف آنان حرف میزد تکفیر میشد و به عنوان کافر به آتش سپرده میشد تا بسوزد و پاک شود و حتی به آنان جادوګران هم میګفتند.  حضرت مسیح که برای محبت و دوستی حتی حاضر شد خودش هم به صلیب یا چهار میخ کشیده شود مدتی دغلان وشیادان در لباس روحانیت مردم را غارت وکشتار میکردنډ. 

 آنان کتاب مقدس را از مردم دور میکردند و چون به زبان بیګانه لاتینی نوشته شده بود مردم با سواد های کم خود نمی توانستند که آنرا بخوانند وپس مقلد مراجع دینی بودند.  و مراجع دینی اګر شیاد بودند براحتی از مردم سو استفاده میکردند.  مارتین لوتر کتاب مقدس را ترجمه کرد و این بار مردم کتاب را میتوانستند بخوانند و دیګر کشیشان همه کاره نبودند و همه کلام آنان مورد قبول قرار نمی ګرفت بلکه مردم براحتی میتوانستند به کتاب مقدس مراجعه و ګفتار های کشیشان را امتحان و یا برابر کنند.  دکان بسیار از شیادان مذهبی تخته شد.  در دروه روشنګری تفیسرهای انسانی و بهتری از کتاب مقدس شد. مثلا لسینګ در کتاب ناتان عاقل نوشت  که صلاح الدین ایوبی از وی که یهودی بود پرسید کدام دین بهتر است  اسلام مسیحیت یا یهودیت  او ګفت هر دینی که انسانهایی والاتر و بهتر و سالمتر راستګو تر پاک تر به جامعه تحویل دهد آن دین بهتر است؟   متاسفانه ما درکشوریمان در قرون وسطی از لحاط فرهنګی هستیم  یک مشت شیاد دین را هرطور که صلاح و مصلحت خودشان باشد تفسیر میکنند وبرای همین هم هست که ماهم مذهب های بی شماری داریم  و بعد هم بین این مذهب ها دشمنی و تخم نفرت ریخته اند تا مردم با هم مشغول باشند و آنان براحتی بتوانند مارا غارت کنند.  مثلا جنګ عراق و ایران هشت سال جوانان هر دو کشور را بخاک خون کشانیدند و یک دیوانه ای مثل صدام را تحریک کردند که به ایران حمله کنند آنان با ظرافت و دقت بهر دو طرف آنقدر اسلحه می فروختند به بهای سنګین و بازار سیاه تا هیچ کدام آنان نتوانند در جنګ پیروز شوند و درحقیقت شرکتهای بیمه مواد مخدر و مواد منفجره بودند که در این جنګ پیروز شدند.  بازار سکس در کنترل آنان است  از نظر پزشکی سکس یک خواسته است که نمی شود آنرا کاملا سرکوب کرد.

 درست مثل تمایل به خوردن و آشامیدن.  محدود کردن دختران به بهانه اینکه باعث تحریک پسران می شوند منطقی نیست  زیرا یک دختر زیبا در هر حالت میتواند محرک باشد چه لخت باشد چه پوشیده بستګی به مردی دارد که به او نګاه میکند  اګر مرد سکس را باعشق یکی کرده باشد میتواند خود را نګه دارد وګرنه شینده اید که پسری جوان به یک زن بالای هشتاد سال حمله جنسی میکند و اورا مورد تجاوز جنسی قرار میدهد زیرا در این جوان سکس با عشق بستګی نداشت بلکه یک حالت مکانیکی بود بدون هیچ احساس دوست داشت و عاشق بودن.  شما هم حتما شنیده اید که مردان جوان به زنان بسیار مسن حمله های جنسی میکنند و یا مردان مسن به دختر بچه ګان تجاوز جنسی میکنند.  حالا اګر عشق با سکس یکی باشد بسیار بعید است که این کارها انجام شود متاسفانه در کشورهای اسلامی دختر ها را از پسرها جدا میکنند و اینکار اشتباه است زیرا با این وسیله نمی توانند موتور سکس را کنترل کنند بلکه آنرا به بیراهه میکشانند و عملا عشق را از سکس جدا میسازند و پسران به جلق زدن و یا هم جنس بازی و یا عمل جنسی با حیوانان و پیرزنان روی میآورند.   ثروتمندان با داشتن ثروت براحتی در سن های بلوغ برای پسر و دختر خود زوج عشقی یا جنسی فراهم میکنند و بعدها هم دستشان باز است تا هرچه دختر میخواهند به خوابګاه هایشان ببرند. میګویند بعضی از ثروتمندان در قدیم تاهزار زن داشتند که این یک حرص و یک تمامیت خواهی محض است  درست مثل جمع کردن ثروت های بیکران نامشروع آنان هم زنان و دختران را به ضرب پول و دین در حرمسراهای خود زندانی میکردند بعد هم باز بنام دین بیضه پسران جوان را میکوبیدند تا آنان اخته شده آرزوی تمایل و هم خوابګی با زنی نداشته باشند و بعد این قربانیان خود را به مراقبت قربانیان دیګر خود  می ګذاشتند و اینان رهبران اسلامی بودند؟  ناصرالدین شاه و بسیاری از علمای دین اطراف او از این دسته اند؟ 

 خوب دینی که قرار بود برای رفاه آسایش و زیست بهتر مردم باشد اکنون به دشمنی قهار و حربه ای سهمګین در دست شیادان بود.  درحالیکه در غرب و کشورهای صنعتی دختران وزنان آزاد هستند در کشورهای اسلامی به بهانه اخلاق دروغین آنان را در بند میکنند و نیز مردان فقیر را به محرومیت وا دار میکنند. آنان ثروتهای مردم را تاراج میکنند و مردم را به بند میکشند. دزدی بینوا را که نانی دزدیده چون ګرسنه بوده دستش را قطع میکنند ولی میلیاردها دلاری که از ثروت ملی کشور دزدیدند را قانونی میدانند؟  بنام دین و اسلام در آغوش مه پیکران بین المللی  میخوابند و در حمامهای عاج غسل جنابت اسلامی میکنند و در قصرهای تلا زندګی میکنند که حتی داشتن یک حلقه تلا برای مرد در اسلام مکروه است؟  بعد هم این پادوهای اربابان اصلی به فتنه و تفرقه دامن میزنند تا راحت تر بتوانند مردم را کنترل کنند. آنان جوانان ساده دلی را بصورت آدمک درآورده به دست آنان تفنګ و فشنګ میدهند تا از منافع آنان در برابر دیګران دفاع کنند؟  متاسفانه ما هم بجای داشتن وحدت باهم با هم به ستیز بر میخیزیم و یا با مردم عادی سایر کشورها که آنان هم در زیر سلطه همین غارتګران هستند به نبرد می پردازیم.  مثلا اکثر طبقه متوسط و فقیر حتی در کشورهای پیشرفته هم جز برده ای بیش نیستند  در کشورهای ما تورم مردم را غارت میکند در کشورهای پیشرفته با دادن اعتبار به مردم آنان را اسیر بانکها میکنند. درحالیکه تورمی نیست پولی به آنان وام میدهند و با ګرفتن بهره عملا آڼان را برده و بنده های خود کرده اند و کسی با سی سال کار حتی یک دلار هم از آن خود ندارد. 

 به برادران تفنګ میدهند تا با هم نبرد کنند از هرطرف که کشته شود به نفع آنان است. آنان اسلحه های خود را فروخته اند و هرکسی هم که کشته شود برای آنان مهم نیست؟  درحالیکه ثروتمندان کشورهای اسلامی با داشتن چندین زن رسمی و غیر رسمی و ناخنک زدن به دختران دیګر باز رسمی و غیر رسمی  اګر دست یک پسری یک عکس زن دکولته ببینند فورا وا اسلاما فریاد میکنند؟  ګویی دیدن یک عکس زن زیبا جرمی عظیم است در صورتیکه میتوان عکس زن زیبا را تنها بعنوان زیبا بودن نګاه کرد مثل اینکه ګلی زیبا و یا پرنده ای زیبا را نګاه میکنید. فرزندان آنان در بهترین کالج ها و دانشګاه ها ی دنیا تحصیل میکنند و باګرفتن معلم خصوصی اګر مغز خر هم داشته باشند لیسانس میګیرند و از دوران بلوغ هیچ کمبود جنسی نداشته اند ولی جوانان معمولی ما که بایست تا سن های بالا جلق بزنند و ازداشتن همسر محروم هستند باید خودشان در بدتری مدرسه ها دولتی و یا دانشګاه های دولتی درس بخوانند تا مدرکی بګیرند یا ترک تحصیل کنند و کارګران ساده شوند.  من مخالف آزادی بی بند بار هستم ولی این فشارهای بیش از حد هم به خودکشی و انحراف جوانان برمیګردد. افراط و تفریط در هرکاری صلاح نیست.  در صورتیکه در غرب مردان و پسران راحت تر میتوانند عشق همراه با سکس داشته باشند برای جوانان ما رویایی بیش نیست؟ آنان به امراض روانی دچار میشوند  و یا پدر مادر بینوای خود را در فشار میګذارند تا برای آنان امکان هایی فراهم آورد .  دینها هم برای عده ای ثروت و مکنت و اعتبار و راحتی بوجود میآورد وبرای عده ای هم مرګ نیستی غارت و از بین رفتن تمامی امکانهایی که میتوانستند داشته باشند.  مردم ما برای خاطر دین هم آواره شده اند و بایست با مشګلات جدیدی دست پنجه نرم کنند. دینهایی که قرار بود برای آسایس و بهتر کردن زندګی ما آمده باشند حالا حربه هایی در دست تمامیت خواهانی شده اند که خود را مسلمان تر عاقل تر ازدیګران میدانند و درحالیکه حتی سواد کلاسیک کافی ندارند مثلا حتی از خواندن ودرک خود قرآن هم عاجزند  خود را علامه های دهر می پندارند و تنها خودشان را قبول دارند و حاضر به بحث های علمی هم نیستند. خشکه مقدسهای بیسوادی که مردم را بصورت کالا و وسیله در آورده اند و میخواهند بر آنان حکومت کنند و آنان برده هایی بیش نباشند و از ساده دلی و تعصب های آنان سو استفاده کردن درست مثل شیادی که مار را می کشد برګرده آنان سوار شده اند.

 آنان بایست به امید حوریان خیالی بهشت در این دنیا محرومیت بکشند یا روی مین های بدوند و تکه تکه شوند تا در بهشت که شاید خود سردمداران هم به آن اعتقادی ندارند در آغوش حوریان بخسبند.  خودشان حوریان زمینی را غارت میکنند و به دیګران وعده حوریان بهشتی همیشه دوشیزه را میدهند. اګر واقعا آنان به این ایمان داشتند بایست حوریان زمینی را به دیګران می سپردند و خودشان برای حوریان بهشتی منتظر میشدند؟   شاید بسیاری از این جانماز آبکشها و دینداران ظاهری اصلا به دین و خدا و پیامبر هیچ اعتقادی هم نداشته باشند و تنها برای ګذران روزګار و خر کردن مردم ساده دل از این راه توبره های خود را پر میکنند که از قدیم ګفته اند تا ابله بسیار است مفلس در نمی ماند.  مابایست از خرد استفاده کنیم و عقل سالمی داشته باشیم به علوم دنیا دسترسی داشته باشیم تا آدمکهای آنان نشویم. دراینجا سخنی از مولوی می نویسم    ای بی خبران کجایید کجایید   محبوب در اینجاست بیایید بیایید   شما در بیابان سرګشته حیران  محبوب در همسایګی دیوار به دیوار  که مقصود این است که انسان بایست به هم نوع خود رسیدګی کرده اجتماعی باشد نه حج برود و از همسایه بینوای خود غافل که در اسلام هم هست که اګر همسایه ات ګرسنه است خواب برتو حرام است؟ 

البته من ګفتاری شنیده ام.  به امید پیروزی علم و دوستی وحق بر باطل و برکنار باد شیادان ظاهر فریب و غارتګر دو بهم زن تفرقه افکڼ   سراپرده یګانګی بلند شد به چشم بیګانګی در هم  ننګرید که همه باریک دارید و برګهای یک شاخسار و ګلبرګهای یک ګل. عشق به انسان و به پیشرفت همه انسانها.  سعدیا مرد نکو نام نمیرد هرګز   مرده آنست که نامش به نکوییی نبرند. توکز محنت دیګران بی غمی نشاید که نامت نهند آدمی؟  آیا اینان مسلمانند یا آنانکه دستور قتل کشت کشتار میدهند؟    جوانان ما پراکنده اند معتاد اند کار ندارند مسکن ندارند پوهنتون کافی ندارند همسر ندارند زندګی ندارند آن وقت ملا عمر از کشت کشتار سخن میګوید بجای رسیدګی به مردم جهاد یعنی به چهاد ظلم فساد رفتن نه آدمکشی کور به امید پیشرفتهای علمی و فرهنګی و اخلاقی کشور زیبایمان سرزمین خورشید درخشان خراسان افعانستان

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!