تقدیر نامه شهرام ناظری از محافظه کاران کانادا

10 سپتامبر 2011 در کنسرت شهرام ناظری در تورنتو -ناظری در انتراکت به تنهایی به روی صحنه رفت و از نماینده محافظه کاران در شهرریچموند هیل –انتاریو –لوح تقدیر گرفت. مشکل اینجاست که اقای ناظری در صحنه اعلام می کند که خبر از لوح گرفتن نداشته است در حالیکه همزمان با شهرام ناظری، که بدون گروه نوازندگان به صحنه امده بود. منگاکیس نماینده از سوی دیگر وارد صحنه می شودو تقدیر نامه را به ایشان می دهد.

شهرام ناظری چگونه حزب محافظه کاران کانادا که پیرو نو محافظه کاران جنگ طلب هستند، لوح تقدیر دریافت می کند. این یک کنسرت برای صلح خوانده شده بود نه تبلیغات برای یک حزب سیاسی. کاری که بعید است هیچ خواننده کانادایی و یا تماشاگر کانادایی انرا بپذیرد.

این در حالی است که شروع برنامه با حضور 3 هزار نفر تا نیم ساعت بدلیل اینکه جیسون کنی وزیر مهاجرت دولت هارپر در ترافیک گیرکرده است، به تاخیر می افتد. آیا این بی احترامی به شرکت کنندگان –برگزارکنندگان و خود ناظری و گروه همراهش نیست. جماعت شرکت کنند ه نیست.

کسانی که زمانی لیبرال بودند حالا دنبال محافظه کاران افتاده اند ادمهای مادی هستند که پول و شهرت برای انها از همه چیز بیشتر ارزشمند هست. اگر ناظری ایرانی کانادایی بود جای سوال نبود ولی وی ایرانی هست و باید در گرفتن جایزه ها زمانی که کنسرت وی کنسرت صلح نام دارد دقت کند. لازم به توضیح است هنوز هیچ کدام از نخست وزیران کانادا در هیچ مراسم عمومی کامیونیتی ایرانی مانند چهارشنبه سوری و نوروز شرکت نکرده اند. در حالیکه در مراسم کامیونیتی های هندی ها – چینی ها – روس ها – یهودیان –و.. شرکت می کنند.

نخست وزیر فعلی اقای هارپر که از 2006 این سمت را در اختیار دارد و در مه 2011 اکثریت را در مجلس در اختیار گرفته است.

این در حالی است که خدمات ایرانی کانادایی ها در زمینه ایجاد کار، توزیع ثروت – علم مانند درصد دانشجویان دانشگاه ها و استادان دانشگاه و مدارس عالی و نیز دانشجویان دکترای رشته های مختلف در دانشگاه هایی مانند واترلوو و دانشگاه تورنتوبر آنها پوشیده نیست.

کسانی که زمانی ازهواداران حزب لیبرال بودند حالا دنبال با پیروزی محافظه کاران ، جهت خود را عوض کرده اند. این افراد ادمهای مادی هستند که پول و شهرت برای انها از همه چیز بیشتر ارزشمند هست.

اگر ناظری ایرانی کانادایی بود جای سوال نبود ولی وی ایرانی هست و باید در گرفتن جایزه ها زمانی که کنسرت وی کنسرت صلح نام دارد دقت کند. تا انجا که من میدانم ناظری در ایران هم در جریان اعتراضات مردمی در سال 88 ، بر خلاف شجریان اعتراضی نکردو تنها یک هفته قبل از خارج شدنش از ایران در15 شهریور 1390 در مصاحبه اش، انتقاداتی را مطرح کرد که احتمالا در خارج کشور با سوال در مورد موضع انفعالی وی ، روبرو نشود.

این نظر شخصی من است اگر کسی اطلاعات درست تری دارد از دانستن ان خوشحال خواهم شد

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!