من با دو گروه همکاری نمیکنم

مجتبی واحدی یکی از کارگزاران رده بالای نظام پربرکت(در سطح معاون وزیر) بوده و “رابطه ۲۹ ساله‏” با آشیخ کروبی داشته و اکنون سمت “مشاور ارشد ” او را در خارج کشور دارد. واحدی :

“باید بر اساس خواسته مردم، رفراندومی با نظارت بین المللی برگزار شود تا مشخص شود مردم چه نوع حکومتی میخواهند.

در دو سال اخیر رفتار حاکمیت به گونه‏ای بوده که درصد بسیار بیشتری از مردم، نسبت به اصلاح حاکمیت ناامید شده و به دنبال راهکاری برای ایجاد تغییر عمده در کشور هستند.

باید مخالف ها، معترض‏‏ها، منتقدها، معارض‏ها، همه دور هم جمع بشوند و در مورد نحوۀ تشکیل چنین کنگره‌ای اظهار نظر کنند.”

جای بسی خوشحالی است که بخشی از درون نظام پربرکت به جمع آنانی پیوسته اند که همواره رژیم را اصلاح ناپذیر و رفراندوم با نظارت بین المللی را بهترین راه برای آزادسازی ایران و ایرانی میدانند. ولی شوربختانه؛ آقای واحدی برای چنین “دور هم جمع ” شدن ایرانیان شرایط میگذارد.

” ن با دو گروه همکاری نمی‌کنم. با کسانی که به دنبال حکومت مطلقه فردی هستند، چه شاه و ولایت فقیه و نیز با گروه‌هایی که کارهای تروریستی انجام داده‌اند و هنوز پشیمانی خود را از کارشان نشان نداده‌اند و ابراز نکرده‌اند.”

به عبارت دیگر؛ کسی که عمری به نظام “حکومت مطلقه فردی ” ضد ایران و ایرانی و حامی تروریسم بین المللی خدمت کرده؛ برای قربانیان آن سیستم ادا اطوار شورای نگهبان آیت الله جنتی را در می آورد . ایکاش آقای واحدی، دوستان و حامیان مالی ایشان در این طرز فکر هم تجدید نظر فرمایند.

تبریک

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!