همه ما در بند اسارت سرمایه داران غارتگر و دزدان بین المللی گرفتاریم حتی مردم آمریک

همه ما در بند اسارت سرمایه داران غارتگر و دزدان بین المللی گرفتاریم حتی مردم آمریک  تا ما متحد نباشیم به هیچ جا نخواهیم رسید و غارتگران بین المللی به همکاری دیوانه ملی و محلی خودشان با انداختن تفرقه های ملی نژادی فومی محلی مذهبی زبانی ما را بجان هم می اندازند و خودشان یعنی اربابان با همکاری تمامیت خواهان جانمازآبکش ها دزدان عظیم شان بی تفاوتان منابع ملی و ثروتهای ملی مارا به تاراج خواهند برد کما اینکه تاکنون برده اند. نادانی جهل تفرقه مذهب تعصب بی خردی و تمامیت خواهی حربه برنده است که در دست آنان است آنان مجهز به علم دانش همکاری اتحاد هستند و ما برخلاف آنان متفرق و…. من به عنوان يک معلم دانشگاه اخراجی از ايران در آمریکا یک مدرسه شبانه روزي تاسیس کردم تا ّپناه گاه ایرانيان دانشجو و غير دانشجو ود يگران باشد با دست تقریبا خالي اينکار راکردم که خانه ايران باشد ولی هیچ کسي به کمک من نيآمد و تا هنگاميکه اين بی تفاوتی است چطور ما میتوانيم در جامعه بین المللی موفق باشيم؟ مردم ما بايست به دانشهاي امروز مجهز شوند چرا ثروتمندان ایراني در اینجا مدرسه و دانشگاه تاسيس نميکنند؟ تا زیر دست دانشجويان را بگيرند؟

بهر حال من تلاش خود را کردم و اکنون هم احتیاج به همکار و دانشجو دارم کاری انسانی نه مادي به اميد روزهاي بهتر  درحالیکه ما سرگردم زد خورد بین شیعه سنی  بهایی مسلمان   یهودی و مسلمان  کرد  لر  بی دین با دین  رشتی   تهرانی  ترک فارس  عرب عجم   و…. هستیم آنان با کمک علم و دانش پیشرفته خود و غارت ما در قصرهای افسانه بسر می برند و مارا درگیر وام  قسط  بیکاری  ستم  تعصب  جهل  تمامیت خواهی  دزدی فساد  فحشا  اعتیاد کرده اند.  جنگهای زرگری راه می اندازند تا رس مارا بکشند دیوانه گانی نظیر صدام و قذافی را بر گرده ما سوار میکنند    خودشان متحد هستند و ما متفرق  حکومت پادشاهی و امپراتوری بحرین درست میکنند همه را بهر وسیله ای که بتوانند بجان هم می اندازند رهبران بی خرد دزد و ابله را دوران میدهند تا کشورهای مارا هرچه بیشتر به قهقرا هدایت کنند.  میلیونها بیکار و متعاد تحویل جامعه میدهند  دزدی فساد و تمامیت خواهی غوغا میکند.   من برای همه ایرانیان در یونان هم محل زندگی و هم کار و هم امکان تحصیل فراهم میتوانم کرد. زنده باد همه ملتهای دبند حتی ملت طبقه فقیر و متوسط آمریک؟ که همه ما در بند غارتگران بین المللی و خرده پاهای آنان هستیم تا مارا آلوده کرده و خودشان در قصرهای افسانه ای بسر ببرند. و در هواپیماهای تمام از تلا ساخته شده سفرکنند و نام خود را هم مسلمان بگذارند. این عکس هم مدرک دزدی و فساد این طبقه مسلمان؟ فکر میکنید که صدمه اینهمه تفرقه را کی می پردازد  خود ما؟  خانواده های ما پاشیده میشود و بنام دین و یا مکتب های اجتماعی نظیر کمونیست کاپیتالیست  و مذهب و بی مذهب  همه ما در براب

ر هم صف آرایی میکنیم و عوض اینکه با اتحاد و احترام به عقاید هم کشورهای خود را به توسعه هدایت کنیم به تمامیت خواهی و تعصب آلوده تر می نماییم؟  اکنون متاسفانه اصل که همانا  دوستی و اتحاد و همکاری است فدای فرع میشود که نوع و روش و دید فکری هریک از ما میتواند باشد  ما با باورهای گوناگون و معیار های دیگری از هم بزرگ شده ایم و آن معیار ها و باورها در خون و روح ما بافته شده است  این است که تنها راه رهایی از بند استعمار و استحمار کهن و وابسته گان و پادوهای آن  احترام بهم و به عقاید هم به باورهای هم هستیم  تا کشتی شکسته خود را به ساحل نجات برسانیم.  این همه منم منم کردنها و این همه خود را عقل کل دانستن ها و خود را برتر و بیشتر یاقتن ثمره اش همین است که می بینیم.  اگر تنها به همین شعر سعدی استاد سخن توجه کنیم  بسیاری از مشگلات ما حل خواهد شد.   توکز محنت دیگران بی غمی  نشاید که نامت نهند آدمی     چنان قطح سالی شد اندر دمشق    که یاران فراموش کردند عشق     نگاه کرد در من …. نگه کردن  عاقل اندر سفیه   که تو کز محنت  ….   که همه شما باریک دارید  و برگهای یک شاخسار   بشر تنها به نیروی  اتحاد و دوستی و عشق میتواند بر مشگلات خود فایق آید. نه بازیچه شدن دست دیوانه گان قدرت شهوت و ثروت  ؟  

  نگاه کنید که بانکهای بین المللی چگونه با بهره های کمر شکن همه توان مالی مردم متوسط را حتی در غرب غارت میکنند شرکتهای بیمه و شرکتهای مواد مخدر و سازنده وسایل حرب به کمک هم همه مردم دنیا را به اسارت و بردگی خود در آورده اند.  همانطوریکه اکنون مردم در آمریک هم دارند هشیار میشوند  تمامی ثروتهای ملی آنان در دست عده ای بسیار محدود هست  که شاید حتی یک در صد جامعه هم نباشد و این آنان هستند که باندهای قاچاق بران و باند های مافیایی و ظلم زور و ستم را هدایت میکنند آنان آقا بالا سر حتی دولتهای مثلا دنیای اول پیشرفته هم هستند.  زیرا با داشتن ثروتهای نجومی و کنترل وسایل ارتباط جمعی و بخدمت گرفتن دانشمندان خود فروخته  تسلط بر همه دنیا دارند و با ایجاد تفرقه بین مردم و گماردن ابلهانی بر صدر کارها دهنه همه دنیا را در دستهای خود دارند.  با بالا بردن قیمتها  و پایین آوردن آن ثروتهای مردم عادی را غارت میکنند.  اینطور که میگویند از مثلا یک دلار فروش مواد مخدر تنها یک سنت آن به دست کشاورز خشخاش یا کوکنار کار میرسد و تمام مشگلها و فشارها هم عملا به کشاورز تحمیل میشود؟  عملا دنیا در دست غارتگران و دزدان است و آنان هستند که دیگران را استخدام خود میکنند تا دیگران را سرکوب کنند و خودشان با ایجاد همین تفرقه ها و کشت کشتار ها و قحطی ها و فشار ها به ریش مردم میخندند؟ 

 حتی کسانی مانند بن لادن  طالبان عملا به دست آنان کنترل میشوند و در خط منافع آنان حرکت میکنند.  سه تریلیون دلار خرج جنگ با افغانستان یا خراسان شد  اگر بن لادنی  آنکار را نمیکرد  این مبلغ خرج میشد؟  اینان دانسته یا نادانسته در خط منافع غارتگران بین المللی حرکت میکنند و ما عملا با سایه های آنان در جنگ هستیم ؟  با پادوهای آنان  و با خرده فروشان آنان ؟  آیا مثلا تابحال شینده اید که رییس باند مافیایی تریاک مثلا اعدام شود؟ 

1 طرح حذف سه صفر از سن آیت اله جنتی و دادن نمیرالمومنین در سازمان ثبت احوال در حال بررسی است 2- جنتی ضمن تکذیب شدید عبارت “یکی بود یکی نبود، غیر از خدا هیچکی نبود”، بر حضور فعال خود در آن مقطع حساس تاریخ تأکید کرد 3- بعد از کشف و ترجمه متون به دست امده در اهرام مصر باستان شناسان دلیل اصلی مرگ قابیل پسر حصرت ادم را خفه شدن توسط احمد جنتی اعلام کردند ! ! 4- من احمد جنتی هستم،اینجا بهشته،اینجا آدم و حوا یه سیب خوردن اگه خدا بفهمه دهنمون سرویسه،آی لاو یو پی ام سی 5- قل قول احمد جنتی: آقا من خودم شاهد بودم آقا. این پرندگان ابابیل که اومدن، علاوه بر سنگ، بعضی هاشون که شیطون بودن حتی ریدن سر سپاه ابرهه! 6- تابستون که میشه هیچ وقت خودم رو نمی بخشم که چرا به نوح نگفتم این یک جفت پشه رو سوار نکن… [برگی از خاطرات جنتی – جلد 42 – آخرای کتاب] 7- می گن نوح رو جنتی ختنه کرده! 8- میگن جنتی یه بار سنش به 999 رسیده رمز زده دوباره صفرش کرده 9- مسابقه عمر:
با شرکت احمد جنتی
برگذار میگردد برنده صاحب عنوان ” نایب امام زمان ” خواهد شد تاریخ برگذاری: روز قیامت 10- نه نه نه!ببین!اشتباه میزنی! دو ره لا می فا
دو دو ره لا می
اینجوری بزن!
[جنتی در حال آموزش شیپور به اسرافیل]
11- بابا این آقاهه اصلا کار نمیکنه ها
_ ولش کن پسرم ، یه نگاهی به سن و سالش بنداز ، نمیتونه
(اعتراض اسماعیل نسبت به کمک نکردن جنتی در ساخت کعبه)
12- یه خط هم از این وری بکش آفرین پسرم
( جنتی در حال آموزش رسم مثلث به فیثاغورث)
 میخواین بدونید چرا آخوند ها تو دوران تحصیلشون هیچی یاد نمیگیرن؟!

استاد: به نظر شما چرا حضرت محمد
طلاب: اللهم صل علی محمد و آل محمد!
استاد: بله آفرین!می خواستم از شما بپرسم که چرا حضرت محمد

طلاب: اللهم صل علی محمد و آل محمد!
استاد: وعجل فرجهم انشاء الله! به نظر شما چرا حضرت محمد

طلاب: اللهم صل علی محمد و آل محمد!
استاد: لا اله الا الله! چرا آن حضرت

طلاب: کدام حضرت؟
استاد: حضرت محمد!
طلاب: اللهم صل علی محمد و آل محمد

http://parlemannews.com

نماینده دولت دهم، در یک اقدام بی سابقه “تندیس ریتون” هخامنشی که قدمت آن به بیش از پانصد سال پیش از میلاد باز می گردد را به عنوان هدیه جمهوری اسلامی به سازمان اوپک اهداء کرده اند.

تندیس ریتون چیست

“تندیس ریتون “ظرف یا جامی است که به شکل یک حیوان قوی چون شیر و یا عقاب توسط ایرانیان باستان ساخته می شد و عقیده بر این بوده که نوشیدن از این جام باعث می شود تا قدرت آن حیوان به انسان انتقال یابد.

“تندیس ریتون” اهداء شده توسط نماینده دولت دهم به سازمان اوپک متعلق، بیش از دو هزار و پانصد سال قدمت تاریخی داشته و ساخته شده از برنز با روکش طلایی است و یکی از با ارزش ترین اشیاء باستانی به جای مانده از امپراطوری هخامنشی در ایران باستان است.

به گزارش خبرگزاری مهر در این مراسم عبداله سالم البدری دبیرکل اوپک گفته است که « باعث افتخار است که جمهوری اسلامی ایران با داشتن فرهنگ و تمدن دیرینه و بعنوان عضو فعال اوپک آثار بسیار ارزشمندی را امروز به این نهاد بین المللی اهداء می کند.»

انتشار این خبر از سوی خبرگزاریهای ایران در شرایطی صورت می گیرد که برخی رسانه های حامی دولت، تندیس اهدا شده را تندیسی ساخته شده از روی تندیس اصلی هخامنشی عنوان کرده اند.

با این همه خبرگزاری مهر این تندیس را «متعلق به پانصدسال پیش از میلاد» عنوان کرده است.

اهداء غیر قانونی

نمایندگان دولت دهم در حالی به مناسبت انتقال مقر سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) به ساختمان جدید این سازمان، این شیء با ارزش باستانی را اهداء کرده اند که “تندیس ریتون” جزو اموال عمومی و اشیاء با ارزش باستانی محسوب می شود.

بر اساس قوانین مکتوب جمهوری اسلامی اشیاء و ابناء تاریخی جزو اموال عموم مردم ایران محاسبه می شود و هیچ دولتی نمی تواند بدون مجوز قانونی در آن دخل و تصرف نماید 

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!