آقازاده ها در انگلستان

” در این مدت اخبار مختلفی از جمله بزرگترین پرونده فساد تاریخی کشور توسط دولت کریمه در کنار شلاق خوردن نخبگان کشور (سمیه و پیمان) به جرم انتقاد از همین دولت فاسد را خواندم. در باب اعمال مجازات شلاق و رفتار های ظالمانه نسبت به این عزیزان مطلبی دارم که همراه با نقد قانون مجازات اسلامی بعدا منتشر خواهم ساخت.

در ارتباط با یکی از پرونده های شرم آور دولت مستقر که عناوین مجرمانه اختلاس، دزدی، جعل و کلاه برداری را در بر می گیرد سخنان جالبی از آقایان احمد جنتی و احمد خاتمی مبنی بر حفظ آبروی متهمین و عادی بودن این اختلاس ها در کشور های دیگر و نپرداختن به ابعاد آن از سوی اصحاب رسانه ها را خواندم.”

نویسنده محمد تقی، اکنون در انگلستان و پسر آشیخ کروبی است.

آنهاییکه هنوز به عارضۀ فراموشی اختیاری گرفتار نشده اند؛ بیاد دارند که در دوران ریاست بر مجلس “اصلاحات ” نظام پربرکت همان زمانیکه “حکم حکومتی ” را به رسمیت شناخت، آشیخ اعتراف کرد که ٣۰۰ میلیون تومان از شهرام جزایری عرب، دریافت کرده است.

مسئولین نظام پربرکت و آقا زاده هاشون همه را گرفته اند. وقتی سواری میگیرند ککشان در مورد شلاق زدن، ارتشاء و دیگر کارهای معمولی نظام پربرکت نمیگزد و جیکشون در نمیاد و به محض دک شدن و پایان آلاف و علوف، شروع میکنند به از ایندست حرفها زدن. تازه به خاوری که دررفته تو خونۀ ٣ میلیون دلاریش تو کانادا داره به ریش همه میخنده هم میگه بلند شو برو ایران از “حیثیت و آبروت ” دفاع کن.

تبریک

پ.ن. از آقا زادۀ سردار چاپندگی مقیم انگلستان شده چه خبر؟

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!