تفرقه افکنی دینی ملی و نژادی

تفرقه افکنی دینی ملی و نژادی اسلحه ای برنده در دست غارتګران بین المللی و پادوهای ملی محلی آنان  سیروس جان  همه یا اکثرمردم خاور میانه و آسیای مرکزی مخلوطی از نژادهای ایرانی ترک عرب و سایر اقوام هستند  عربان حتی در عربستان که اکنون نام خانوادګی سعودی راهم یدک میکشد در قدیم عربستان ایران نام داشته است .  آنان هم یا لااقل قسمتی از مردم آنجا هم با ایرانیان ویا سایر قومهای ایرانی یا آریایی مخلوط شده اند دلیلش هم شباهت آنان با مردم ماست، اکنون هم همین طور که می بینید عربان هم در زیر بار ستم حکام دزد غارتګر و تمامیت خواه دیکتاتور کمر خم کرده اند و دارند رستاخیز میکنند. سوریه و کشورهایی مثل عراق و شمال آفریقا هم باز مخلوطی از ایرانیان  آریاییان رومیان قدیم  و سایر اقوام هستند. مشګل همه ملتهای هم خانواده ما از عرب و سایر قومهای ایرانی مشګل دیکتاتوری و بازیچه بودن دست ابرقدرتهایی است که حتی پشت دولتهای مثلا مقتدر پنهان شده اند  شرکتهای عظیم سازنده مواد منفجره ومواد مخدر و … دشمنان واقعی ما آڼان هستند و پادوهایی نظیر صدام قذافی و شیخان عرب که در قصرهای افسانه ودرکنار دلبران بین المللی خودشان به عیش عشرت های بی اندازه مشغول هستند ودر هواپیماهای ساخته شده خصوصی از تلا مسافرت  میکنند ودر ماشین های ساخته شده از تلای سفید و یا نقره رانندګی میکنند.

 سرمایه های ملی ملتهای مارا غارت و با آن علاوه برباج دادن به شرکتهای عظیم بین المللی بیمه و سازنده مواد آدمکشی که ظاهرا در حمایت دولتهای خود هستند بقیه را هم خودشان بالا میکشند و میلیارد دلار و یورو را دبانکهای بفوق خودشان کافرستانها بحسابهای شخصی شان واریز میکنند.  و نیز بین ما تفرقه ای مردافکن می اندازند نظیر تفرقه بین با دین و بی دین وتشویق هر دوی آڼان به قتل و عام یکدیګر  تفرقه بین ترک  کرد   عرب عجم   پشتون  و هزاره   ازبک و تاجیک  و … بین زن  مرد  مسلمان و بهایی   شیعه و سنی و مسیحی و مسلمان و غیره غیره.  ما بایست اتحاد داشته باشیم و بدانیم که همه ما کم بیش یک خاندان بزرګ هستیم.     و همه ما در زیر ستم و غارت قرار ګرفته ایم و نوک تیز پیکان بایست متوجه غارتګران بین المللی شرکتهای عظیم سازنده مواد مخدر  مواد صنعتی کم ارزش و قلابی و مواد منفجره و اسلحه سازی باشد و شرکتهای وابسته به آنان شرکتهای بیمه و شرکتهای وابسته به آڼان که کارشان تفرقه اندازی و ګروه بندی و تحریک ګروه ها برای نفرت کشت کشتار و خرابکاری است  کاری که طالبان میکند و مردم بیګناه را با دیوانه هایی که تربیت کرده است می کشد. کاری که با تورم و ضد تورم سرمایه های کوچک را حتی در کشورهای خودشان که در دست مردم طبقه متوسط و فقیر است از بین می برند ناګفته نماند که حتی مردم طبقه متوسط و فقیر کشورهای مثلا پیشرفته هم قربانیان آنان هستند و سرمایه های آڼان را هم تاراج میکنند. دلیلش هم شورشهای بین المللی در کشورهای مثلا پیشرفته است برعلیه بانکداران حریص و شرکتهای بیمه. و باز خرج جنګهای بیهوده را همین مردم بیچاره بایست بپردازند و باز جوانان همین طبقه هستند که رو درروی بقول شما خردباخته ګان قرار میګیرند وبایست کشته شوند . به عبارت دیګر همه مردم دنیا که فقیرویا از طبقه متوسط هستند قربانیان این ګروه ستمکار بسیار متحد ثروتمند هستند که بادردست داشتن ثروتهای جهان و کنترل آڼ و استخدام بهترین دانشمندان خود فروخته تمامی مردم دنیا را به زیر ستم برده اند و مارا به خود مشغول کرده اند.

  نظر آنان از بین بردن طبقه متوسط  تفرقه اندازی  بی تفاوت کردن مردم نسبت بهم جنګهای قومی ګروهی است تا اسلحه های خود را فروخته مردم را استعمار و استحمار کنند. کسانی نظیر بن لادن عملا بازاریابان آنان هستند که دانسته یا ندانسته آب به آسیاب های آڼان سرازیر میکنند.  حتی اګر رییس جمهورکشورهای پیشرفته از دستور آنان اطاعت نکند سرنګون میشود.  که همه ما بار یک داریم وبرګهای یک شاخسار و ګلبرګهای یک ګل  سعدی حافظ مولوی بلخی راه را بما قرنها پیش نشان داده اند  این همه جنګ جدل حاصل کوته نظری است  چون درون پاک کنی حرم دیر یکی کعبه بت خانه یکی است.  سراپراده یګانګی در عالم بلند شده بچشم بیګانګی در هم ننګرید. به امید صلح عمومی و تعدیل معیشت عمومی و کوتاه کردن دست حریصان دزدان عظیم شان و سو استفاده چیان از دین  ملیت و نژادها و زبان ها. و مبارزه با ریشه اصلی مشګل های همه مردم در بند دنیا؟

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!