به امید آزادی تمامی مردم دربند کمونیست های قلابی کاپیتالیستهای شیاد و رهبران مذهبی هرزه

چه در شرق چه در غرب و یا شمال جنوب  مردم را آواره سرګردان و حیران کرده اند در کشورهای ما هم فساد اداری  مالی دزدی  رشوه خواری  خود سوزی  بچه بازی انحراف های اخلاقی  بیکاری نداشتن پوهنتون مکتب و غارت شیخان که در اتوموبیلهای ساخته شده از طلای سفید رانندګی میکنند و در کاخهای سلطنتی ساخته شده از طلا بسر می برند و در هواپیما های خصوصی ساخته شده از طلای زرد مسافرت میکنند و با پولهای که از راه حج نفت بدست میآورند در کشورهای بقول خود شان کافرستانها میلیارد میلیارد دلار یورو در حسابهای شخصی شان ذخیره می فرمایند دزدان عظیم شانی که سرمایه ملی مارا تاراج میکنند و مردم ما را آواره شرق غرب شمال جنوب می سازند و بنام دین اسلام دست دزد بینوایی را که قطعه نان مثلا دزدیده است قطع میکنند خشم نفرت بیسوادی جهل خرافه پرستی تعصبهای کور  نادانی هم در کشورهای ما غوغا میکنند آیا خبر اختلاس یا دزدیهای میلیارد دلاری از ایران را نشنیده اید  آیا اینکه آمریکا میګوید بیش از سه تریلیون دلار در کشور ما سرمایه ګذاری کرده و دغلان و دزدان این مال را ربوده اند نشنیده اید؟ آیا خبر دزدی ۱۸ میلیارد دلاری که با تریلر میخواست از ترکیه عبور کند نشنیده اید آیا قتل های که بنام .. در کشورهای عربی اتفاق می افتد نشنیده اید آیا جوانان کشورما را که مثلا کمونیست های شاید ساده و پاکی بوده اند به دست دیګران اعدام شده اند نشنیده اید.  آنچه که مسلم است ماهم مثل مردم غرب طبقه متوسط و فقیر بازیچه دست سرمایه داران دزد و غارتګر هستیم شرکتهای عظیم بیمه سازنده مواد مخدر مواد منفجره وسایل جنګی و حتی سازنده مواد صنعتی و خوراکی و پزشګی؟

  آنان با فراافکنی نفرت تفرقه مارا از هم جدا و در مقابل هم قرار داده اند. سرباز آمریکایی هم مثل سرباز افغان پسری یا دختری از طبقه فقیر و یا متوسط است که از زور نداشتن کار تفنګ بدست ګرفته است و آدمک آنان شده است. دزدان و غارتګران هم متحد هستند ولی ما متفرق. مردم در بند فقیر و طبقه متوسط دنیا بازیچه دست غارتګران ملی محلی و بین المللی هستند.   مسلمانان ما اکثر نمی توانند قرآن کریم را با ترجمه و معنا بخوانند و بفهمند و از این نظر مقلد یک شیخ هستند که اګر او آدم خوب پاک و دینداری باشد صدمه ای شاید به آنان نخورد ولی اګر وی از عوامل فتنه ګران و دزدان بین المللی باشد که حساب معلوم است. مشګل ما ریشه کن بیسوادی فقر علمی مادی  تعصب های کور ایجاد کار و پوهنتون  ساختن شفا خانه های کافی و پرورش جوانان به اخلاق و علم می باشد. راه را هم مولوی بلخی  سعدی شیرازی  حافظ  عطار  و دیګر فلاسفه و بزرګان بما نشان داده اند. ای اهل عالم سراپرده یګانګی در دنیا بلند شده است به چشم بیګانګی بهم ننګرید که همه شما بار یک دارید و برګهای یک شاخسار و ګلبرګهای یک ګلبن. بنی آدم اعضای یک پیکرند   که در آفرینش زیک ګوهرند   این همه جنګ جدل حاصل کوته نظری بی علمی فقر مادی معنوی تعصب های کور است   چون درون پاک کنی حرم دیر یکی کعبه بت خانه یکی است   ما دچار یک مشت متظاهر  جا نماز آبکش  شیاد ظاهر صلاح   ګرګان در لباس میش  شده ایم که با اختلاف بین بی دین با دین  شیعه سنی  بهایی مسلمان  یهودی  مسلمان  ترک کرد   عرب عجم … بین ما اختلاف دشمنی انداخته و خودشان ما را باسرګرم کردن به مشګلات و بحث های صدمن یک غاز بخودمان مشغول یا درګیر کرده کشورهای مارا غارت میکنند. همچنانکه مردم طبقه متوسط و فقیر خود را هم بیچاره غارت و آواره کرده و میکنند.

 در پښت این دولتهای مثلا دمکرات و مردمی انتخاب شده هم شرکتهای دزد و غارتګر کم بیش صف کشیده اند تا خواسته های آنان به مرحله اجرا درآید  دلیلش هم اعتراضهای وال استریت و دیګر کشورها است.  اګر ما طبقه متوسط و فقیر هم مثل آن یک در صدی که بردنیا حکمرانی مریی و نامریی دارند متحد بشویم و بهم دروغ نګوییم خیانت نکنیم  با هم دوست و غم خوار هم باشیم و از بی تفاوتی ظلم و آلت دست واقع شدن فاصله بګیریم شاید بسیاری از مشګلهای ما حل شود. ولی تا مادامیکه مارا به تفرقه عادت داده اند که تنها منافع آنی خودرا پاسدار باشیم  وضع همین است  ما مثل سګ ګربه بهم می پریم و آنان شاد از این بی تفاوتی و خشم ما  کشورهای مارا تاراج میکنند. کردان در شش کشور پراکنده شده اند میدانید چرا؟  ترکان و پارسها و دیګران هم همین طور  ما متفرق هستیم و آنان متحد. دینهای الهی هم بایست سبب الفت و مهربانی و پیشرفت باشند نه ظلم ستم و قتل غارت ؟  باید اینرا بدانید که رهبران شیاد دینی  کمونیستی  کاپیتالیستی  به نوعی با هم همراه و هم آوازه هستند وسرتقسیم اموال ما و خود ما مثل بردګان باهم به نوعی توافق دست یافته اند تنها این ما هستیم که اسیر سیاست ها و برنامه ریزیهای علمی و مدت دار آڼان هستیم. 

چه در شرق چه در غرب و یا شمال جنوب مردم را آواره سرګردان و حیران کرده اند در کشورهای ما هم فساد اداری مالی دزدی رشوه خواری خود سوزی بچه بازی انحراف های اخلاقی بیکاری نداشتن پوهنتون مکتب و غارت شیخان که در اتوموبیلهای ساخته شده از طلای سفید رانندګی میکنند و در کاخهای سلطنتی ساخته شده از طلا بسر می برند و در هواپیما های خصوصی ساخته شده از طلای زرد مسافرت میکنند و با پولهای که از راه حج نفت بدس .. . .. . بیداری مردم دنیا که اسیر چنګال های دزدان و دغلان و برنامه های آنان هستند حتی در غرب؟ دوستان عزیز شرق غرب شمال جنوب رهبران ناسالم کمونیست کاپیتالیست رهبران شیاد مذهبی و اجتماعی همه تنها فکر منافع خود شان هستند نه اینکه برای خدمت به عموم مردم قیام کرده باشند. آنان به حربه تفرقه دینی غیر دینی تفرقه های مذهبی قومی زبانی ملی و حتی محلی مجهز هستند و دارای یک سیستم پیشرفته علمی هستند که با این وسیله با وجود داشتن تعداد کمی که عضوشان هستند دنیا را میچرخانند. سو استفاده از رهبران غیر دلسوز و ابله و شهوت ران و مال پرست که تعصب ها و ګروه ګرایی ها و فرقه فرقه ها را حمایت میکنند از سلاحهای مجهز آنان است آنان حتی به طبقه فقیر و متوسط مردم کشورهای خود هم رحم و شفقتی ندارند چه برسد بما؟ من در سی ان ان مطالبی نوشتم که بطور واضح میرساند که دنیا در دست شرکتهای عظیم بیمه مواد منفجره مواد مخدر و عوامل زیر مجموعه آنان است و این آنان هستند که حتی رییس جمهور تعین میکنند وتو دهن دولتهایی میزنند که حرفشان را ګوش نکنند. آنان با در دست داشتن وسایل ارتباط جمعی هر مطلبی که بخواهند به خورد مردم میدهند واګر کسی خلاف آنرا نوشت فورا حذف می شوند. متاسفانه آنان متحد هستند یک پارچه هستند ولی ما متفرق و طوری هم تربیت شده ایم که تنها فکر منافع آنی و شخصی خودمان هستیم.

 تعصب جهل و منطقی فکر نکردان دامنه وسیعی است که آنان با تکیه کردن به آن مردم دنیا را کنترل میکنند. مثلا جوان افغانی متعصب طوری برنامه ریزی شده است که حتی شنا کردن پدری با دخترش را حتی در غرب زنا میداند و هردوی آنان را مستوجب ګردن زدن وکشتن میداند؟ درحالیکه خودشان در این مجموعه خواندید که حضرت محمد حتی زبانش را در دهان دخترش میګذاشت؟و اګر شما این مطالب را در روزنامه های مهم که بوسیله آنان کنترل میشوند بنویسید فورا حذف میشوند؟ آنان برطبق قانون اصلی که تفرقه بیانداز و حکومت کن و یا با سو استفاده از آب ګل آلوده ماهی ګیری میکنند. اختلاف بین بی دین و با دین بین شیعه و سنی بهایی مسلمان مسیحی ومسلمان و اختلافهای بین کرد ترک عرب عجم و…ګوناګونی زبانی و معیار ها همه توسط آنان به بازی ګرفته شده است. تا با ازبین بردن فهم و دانش کلی و تساهل و تحمل دیګران کارها را به نوعی که میخواهند سرسامان بدهند. حتی رییسان جمهور کشورهای مثلا مهم هم عروسکهایی بیش نیستند که توسط تبلیغات خیره کننده آنان به کرسی ریاست دست می یابند حالا هروقتی که هم بخواهند آنان را تعویض یا حتی می کشند. کشتن رابرت کندی و جان کندی؟ حالا که به قدرت خیره کننده آنان که برنامه ریزی میکنند و سیستم را هدایت میکنند و نیزاز تشیکبلات پیچیده آن تاحدودی مردم پی برده اند در صدد هستند که راهی پیدا کنند. راه چیست ریشه کردن جهل و بیسوادی آموختن اینکه ما بایست به باورهای ولو به نظر ما غلط دیګران احترام بګذاریم و این به این معنی نیست که بایست حرف آنان را قبول کنیم و این احترام بایست چند طرفه باشد یعنی بی دین بایست به با دین احترام بګذارد و بلعکس هم باید وجود داشته باشد یعنی با دین هم بایست اخلاقیون و طبیعیون و سایرین را با دیده احترام نګاه کنند نه بادیده کشتن و محو کردن؟هم اکنون ګروه های متعصب دین دار و بی دین را میخواهند برعلیه هم تحریک کنند تا وحدت مارا خرد نمایند. همچنانکه بین شیعه و سنی و… ترک کرد تحریکات خود را برنامه ریزی کرده اند. نظر آنان تفرقه است و فروش محصولهای مخرب خود و بس. و غارت ګشورهای متفرق اسیر شده ما که به رهبران ابله دزد رشوه خوار هم مجهز هستیم.دوست عزیز هم ما و هم مردم غرب هر دو اسیر یک مشت دیوانه ثروت شهوت شهرت و غارتګر هستیم آنان به ملتهای خود هم رحم نمی کنند چه برسد بما آنان دزدان عظیم شان هستند که با کمک پادوهای ملی ومحلی خودشان ما راهم اسیر کرده اند مثل ملتهای خودشان آنان متحد هستند و ما را متفرق کرده اند اسیر تمامیت خواهی جهل غرورهای کاذب و نادانی و عقده های جنسی و مذهبی و ملی و محلی؟شاید همه ملتهای دنیا طبقه فقیر و متوسط اسیر دست یک مشت رهبر دزد غارتګر شده است که با تکبه بر تفرقه جهل تمامیت خواهی غرورهای کاذب مردم دنیا را اسیر کرده اند نګاه کنید به خیزش مردم مثلا کشورهای پیشرفته وال استریت ما اسیر شرکتهای سازنده مواد منفجره مواد مخدر بانکهای دزد شرکتهای بیمه دزد شرکتهایی که از سکس برای انحراف مردم سو استفاده میکنند شرکتهای سازنده مواد غذایی آلوده میلیاردهای فاسد رشوه خوار و بی اخلاق هستیم که در لباس دین ملیت نژاد مارا بجان هم انداخته مارا بی تفاوت و ظالم میسازند و خودشان غارتګریهای میلیاردی میکنند آنان دست دزدان کوچک میلیونی را هم باز میګذارند تامردم بخودشان مشغول باشند.

از بین بردن اعتماد دوستی همکاری بین ما و ملت های ما و ساختن کشورهای مصنوعی کار آنان است تفرقه بیانداز و غارت کن حکومت کن مردم را اسیر بکن؟دوست عزیز هم ما و هم مردم غرب هر دو اسیر یک مشت دیوانه ثروت شهوت شهرت و غارتګر هستیم آنان به ملتهای خود هم رحم نمی کنند چه برسد بما آنان دزدان عظیم شان هستند که با کمک پادوهای ملی ومحلی خودشان ما راهم اسیر کرده اند مثل ملتهای خودشان آنان متحد هستند و ما را متفرق کرده اند اسیر تمامیت خواهی جهل غرورهای کاذب و نادانی و عقده های جنسی و مذهبی و ملی و محلی؟شاید همه ملتهای دنیا طبقه فقیر و متوسط اسیر دست یک مشت رهبر دزد غارتګر شده است که با تکبه بر تفرقه جهل تمامیت خواهی غرورهای کاذب مردم دنیا را اسیر کرده اند نګاه کنید به خیزش مردم مثلا کشورهای پیشرفته وال استریت ما اسیر شرکتهای سازنده مواد منفجره مواد مخدر بانکهای دزد شرکتهای بیمه دزد شرکتهایی که از سکس برای انحراف مردم سو استفاده میکنند شرکتهای سازنده مواد غذایی آلوده میلیاردهای فاسد رشوه خوار و بی اخلاق هستیم که در لباس دین ملیت نژاد مارا بجان هم انداخته مارا بی تفاوت و ظالم میسازند و خودشان غارتګریهای میلیاردی میکنند آنان دست دزدان کوچک میلیونی را هم باز میګذارند تامردم بخودشان مشغول باشند. از بین بردن اعتماد دوستی همکاری بین ما و ملت های ما و ساختن کشورهای مصنوعی کار آنان است تفرقه بیانداز و غارت کن حکومت کن مردم را اسیر بکن؟...سلامکدام تعامل کمیایی ، قضیه هندسی ، فرمول ریاضی و فزیک ویا علوم دیگر که با استفاده ا زآيا ت قران باشد مثال بیاورید اهرام مصر ، ديوار چين ، بت های بامیان ، قبل از اینکه اسلام به وجود آیدوجود داشتنددوست عزیز هم ما و هم مردم غرب هر دو اسیر یک مشت دیوانه ثروت شهوت شهرت و غارتګر هستیم آنان به ملتهای خود هم رحم نمی کنند چه برسد بما آنان دزدان عظیم شان هستند که با کمک پادوهای ملی ومحلی خودشان ما راهم اسیر کرده اند مثل ملتهای خودشان آنان متحد هستند و ما را متفرق کرده اند اسیر تمامیت خواهی جهل غرورهای کاذب و نادانی و عقده های جنسی و مذهبی و ملی و محلی؟

شاید همه ملتهای دنیا طبقه فقیر و متوسط اسیر دست یک مشت رهبر دزد غارتګر شده است که با تکبه بر تفرقه جهل تمامیت خواهی غرورهای کاذب مردم دنیا را اسیر کرده اند نګاه کنید به خیزش مردم مثلا کشورهای پیشرفته وال استریت ما اسیر شرکتهای سازنده مواد منفجره مواد مخدر بانکهای دزد شرکتهای بیمه دزد شرکتهایی که از سکس برای انحراف مردم سو استفاده میکنند شرکتهای سازنده مواد غذایی آلوده میلیاردهای فاسد رشوه خوار و بی اخلاق هستیم که در لباس دین ملیت نژاد مارا بجان هم انداخته مارا بی تفاوت و ظالم میسازند و خودشان غارتګریهای میلیاردی میکنند آنان دست دزدان کوچک میلیونی را هم باز میګذارند تامردم بخودشان مشغول باشند. از بین بردن اعتماد دوستی همکاری بین ما و ملت های ما و ساختن کشورهای مصنوعی کار آنان است تفرقه بیانداز و غارت کن حکومت کن مردم را اسیر بکن چهار مورد بسيار محسوس از خيانت هاي تاريخي كه آخوند ها در ايران مرتكب گشته اند كه خسارات بزرگ جبران ناپذيري بايران و ايراني زده كه ناشي از دين ضد بشري و خرافي آنهاست. ١- تهيج و ترغيب فتحعليشاه بجهاد ! براي ستيزه و جنگ غير ضروري و غير تدافعي با روسهاي تزاري كه بشكست و عهد نامه هاي ننگين گلستان و تركمنچاي منتهي گشت كه بجدا شدن بخش مهمي از ايران منجر شد. ٢ – بلافاصله پس از اين جنگها آخوندها بتحريكاتشان ادامه دادند و با بغنيمت ! و بردگي گرفتن زن و همسر يك تاجر گرجي توسط يكي از تجار بانفوذ اصفهان و فرار زن و پناه بردنش بسفارت روس و تهيج و تحريك مردم عادي توسط آخوندها براي باز پسگيري اين زن بيچاره شوهر دار گرجي از درون سفارت روس و پا درمياني سفير روس در اين و ماجرا و قتل اين سفير كه شاعر و شاهزاده جوان روس بوده بنام ” گريبايدف ” آنهم در نهايت وحشيگيري بدست الله اكبر گويان !! در مقابل درب سفارت روسيه در تهران كه بتحريك آخوندها در پي ماجراي آن زن شوهر دار گرجي با ميدان داري طلبه هاي ديني رخداده استكه پس از اين ماجراي ننگين براي جبران آن و دلجويي روسها چاره اي بجزدادن دامنه بيشتري از نفوذ بروسها طي ساليان متوالي در امور ايران براي قاجارها بجا نماند و بگسترش دخالتهاي روس در ايران منتهي شد. ٣ – ماجراي قتل سفير آمريكا و منشي او در ابتداي سلطنت رضا شاه آنهم در تهران مقابل سقاخانه خيابان آشيخ هادي منشعب از خيابان سپه توسط طلبه هاي مدرسه علميه آشيخ هادي (در همان خيابان) كه بتغير سياست دوستانه آمريكا درمواردي بضررايران شد از جمله پرداخت ” حق توحش ” به پرسنل آمريكايي در ايران كه بعد ها انگيزه دشمني روشنفكران ايراني باآمريكا قرار گرفت و اين پرداخت ! را بيحرمتي بايراني تلقي مينمودند بدون آنكه دليلش را دانسته باشند كه همان وحشيگري طلبه و آخوند و مكتب نكبتشان است. ٤ – ماجراي آبروريزي بزرگ جهاني ايرانيان با حمله و اشغال سفارت آمريكا در سال ١٣۵٨ در ابتداي حكومت الله كه حاصلي بس زيانبار براي ديپلماسي ايران بجاگذاشت كه بتشويق آخوندها و تاييد خميني (انقلاب دوم) بدست جوانان تهييج شده صورت گرفت در حاليكه بدون اخذ نتيجه اي مجبور بپس دادن ديپلماتهاي آمريكايي شدند و بخاطر اين وحشيگري حمايت جهاني را از ايران در جنگ با عراق ازدست ايران گرفتند. روشنگري در اين چهار مورد كه در سرنوشت ايران در عصري كه ملل جهان بكسب وجه نيك و زمينه سازي و جايگيري و يارگيري و يافتن مكان آبرومند تري و ارايه كارنامه قبولي در جامعه بين المللي تلاش ميكردند و به اصلاح اشتباهات گذشته همت ميگماشتند آخوند مسلمون بيسواد تتمه آبروي ايراني را بباد داده اند. ضروري بنظر ميرسد تا جوانان ايران كه تحت تحريف هاي تاريخي رژيم قراردارند را در موارد ترديد ناپذير فوق آگاه و هشيار كرد

 

 من احتمال حمله نظامي را زياد ميدانم. اما موردي كه هست اينكه حمله نظامي كه از آن صحبت ميشود صرفن حمله به تاسيسات اتمي ايران است، نه براي براندازي حكومت.
يعني به نوعي خراب كردن تاسياست از رده خارجي كه زير نظر خودشان به ايران فروخته شده و بر باد رفتن سرمايه ملي مردم ايران !!!!

_اينها اگر از بمب اتمي حكومت اسلامي ميترسيدند اجازه نميدادند كشوري مثل روسيه اين تاسيسات را در ايران نصب كند. به نوعي با اين بازي فقط پول مردم ايران را به تاراج بردند و اين يك بازي و معامله اي بيش بين خودشان نيست. تاسيسات اتمي ايران با چندين برابر قيمت به خاطر تحريم ها توسط روسيه و چين تجهيز ميشود و از طرفي ديگر كشورهاي عربي از ترس ايران توليدات نظامي امريكا و هم پيمانانش را ميخرند._

جداي از اينها؛
اگر حمله نظامي امريكا و هم پيمانانش به ايران جهت براندازي حكومت اسلامي باشد، بايد گفت:
” به عراق و افغانستان خوش آمديم!!!”

آيا عراق و افغانستان بعد از حمله نظامي ناتو به آرامش رسيدند ؟؟؟

 

 

روشن است که هیچ ایرانی آزاده وترقیخواهی حاضرنیست که کمترین خدشه وخراشی برتمامیّت اندام مام میهن وارد آید،امّا،بسیاری ازمخالفان حمله به ایران چنین وانمود میکنند که: حمله به ایران و زوال جمهوری اسلامی،یعنی:زوال و ویرانی ایران! .درحالیکه نگاهی کوتاه به کارنامهء حکومت جمهوری اسلامی روشن می سازد:
– جدا ازکُشته ها ومجروحان بی شمارو ویرانی های عظیم وگستردهء جنگ8ساله باعراق.
– جدا ازکُشتارهای هولناک زندانیان سیاسی – عقیدتی تابستان 1367 وشکنجه واعدام زیباترین فرزندان میهن بخاطرندای حق طلبانه وآزادیخواهانه شان پس ازانتخابات 1388،و….کافی است که فقط تعداد تلفات دو پدیده(حوادث رانندگی ومرگ ومیرهای ناشی ازآلودگی هوا درتهران)را بیادآوریم تا ابعادتلفات جنگ اعلام نشدهء جمهوری اسلامی علیه مردم ایران رابهتربشناسیم:
بنابراسناد رسمی جمهوری اسلامی،سالانه حدود۸۰۰ هزار تصادف در ایران روی می دهد
تصادفات رانندگی در ايران در 30 سال اخير800 هزارنفر کشته و 9 ميليون مجروح برجای گذاشته است. سخنگوی فراکسيون محيط زيست مجلس شورای اسلامی، آمار رسمی مرگ و مير ناشی از آلودگی هوای تهران از سال ۸۴ تا ۸۶ را هر ماه به طور مستقيم ۱۴۰۰ نفر و هرسال ۱۶ هزار نفر اعلام کرد.
این رژیم ازآغازاستقرارخود،دریک جنگ اعلام نشده علیه مردم ایران ودستآورهای ملّی ،مدرن ومدنی آنان،زندگی میلیون ها زن ومردو پیر وجوان راتباه کرده و با نابود کردن زیرساخت های اقتصادی،صنعتی واجتماعی ایران،میهن ما را به یکی از عقب مانده ترین وفقیرترین کشورهای امروزجهان سوق داده است.

 

 

 

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!