جهانی مملو از همکاری و دوستی و دوری از شیطان رجیم.

جهانی مملو از همکاری و دوستی و دوری از شیطان رجیم. هنګامیکه خداوند بنابرنوشته کتاب مقدس حضرت آدم و حوا را خلق فرمودند به شیطان که یکی از فرشته ګان مقرب دستګاهش بود فرمان داد که به حضرات آدم و حوا سجده کند شیطان فرمانبرداری نکرد و از درګاه حضرت احدیت اخراج شد. خداوند حضرت آدم و حوا را لخت آفرید نه با پوستی مثل پوست مثلا شیر که بتواند بدن آڼان رابپوشاند بعدها فرزندان آدم وحوا لباس اختراع کردند وبرای محافظت از سرما وګرما آنرا بتن کردند تا نوبت به حجاب رسید؟  اکنون هم کسانیکه به انسان و زن مرد احترام نمی ګذارند همانا ره شیطانی می پیمایند. خداوند پیامبران را فرستاد که بشر را رهنمایی کند که اولشان حضرت آدم بود و … ولی مردم عادی به حرف آنان  ګوش نکردند و تمامی یا لااقل اکثر آنان را سر بریدند ویا مصلوب کردند. مسلمانان سر نواده پیامبر خودشان را بریرند؟ و یهودیان پیامبر نازنین خود را مصلوب کردند. کسی که کلام دوستی و عشق را آورده بود به ستم مردم شیاد و خود خواه و تمامیت طلب ظالم به چهار میخ کشیده شد. میدانید چرا اینکارها شد؟ برای اینکه عده ای میخواهند از جهل و تعصب و تمامیت خواهی و غرور های غیر علمی مردم سو استفاده کنند.

 آنان از تفرقه خشم شیادی جنګ نفرت مردم بین هم سو استفاده های میلیاردی نه بلکه تریلیونی می برند؟  آمریکا از کیسه مالیات دهنده ګان آمریکایی که مثلا کارګر یا کارمند هستند بیش از پنج تریلیون دالر خرج جنګ کرده است؟ مردم عادی آمریکا بایست مخارج فروشنده ګان اسلحه مواد مخدر و رشوه خواران را بدهند. این پولها بصورت رشوه و دزدی شده بیشترش به آمریکا بازګشت و در حسابهای خصوصی رشوه خواران و دزدان بین المللی خوابانیده شد. طبقه متوسط و فقیر آمریکا مخارج جنګ را پرداختند و جیبهای شرکتهای سازنده مواد منفجره بمب اسلحه و مواد مخدر شرکتهای بیمه و بانکها لبریز ګشت و ثروتمندان میلیاردی ثروتمند تر و فقرا و طبقه متوسط آمریکا فقیر تر شدند.  آمریکا برای مبارزه با کمونیست دشمن خیالی خودش به مجاهدین وطالبان بهترین اسلحه را داد ووقتی آنان شکست خوردند حالا به برادر کشی روی آورده اند زیرا اکنون بعد از سی سال جنګ هنری دیګر جز جنګیدن را آزموده نکرده اند؟ فرزندان طبقه فقیر و متوسط آمریکا بنام جنګ به تروریست طالبانی به میدانهای جنګ فرستاده شدن بسیاری از آنان همراه با بی ګناهان کشور ما کشته شدند ویا حتی بعداز بازګشت به کشورشان خودکشی کرده اند؟  فساد رشوه خواری دزدیهای میلیاردی رواجی بیشتر یافت و سرمایه های که بایست صرف رفاه میشد به جیب دیګران سرازیر ګشت؟ عقده های جنسی بیکاری بی پوهنتونی  بی مسکنی مردم را رو در روی هم قرار داد وبجای مبارزه با غول تعصب  جهل نادانی و تمامیت خواهی به روی هم اسلحه کشیدند؟ طالبان به کشتار خود ادامه داد و میدهد و آنان که میګویند میخواهند عزت را به اسلام برګردانند در عوض ذلت را نصیب مسلمانان کرده اند. اګر راست میګویند مکتب  شفاخانه پوهنتون کار مسکن امکان ازدواج جور کنند نه تهمت فحاشی های جنسی و ګفتن کلمات رکیک ؟ کشتار و بیسوادی. اکثر آنان خواندن قرآن کریم با ترجمه و کامل آنرا نمی دانند و تنها مقلدی کم شعور هستند که آدمک دست خاین ها شده اند؟

  در حالیکه در غرب زنان نیمه برهنه به آزادی در خیابانها جولان میدهند و کسی جرات آزار آنان را ندارند  زنان و دختران ما حتی در حجاب هم از دست آزار مردان در امنیت نیستند. و بجای اخلاق و نګاه پاک از زنان میخواهند که بیشتر و بیشتر خود شان را بپوشانند و از ورزش هوای آزاد و لباس راحت داشتن صرف نظر کنند.  پیروان شیطان عوص احترام به مخلوق خداوند توانا که زن را درنهایت زیبایی خلق کرده است به تجاوز مشغولند و زنان را اسیر خودخواهی و شهوت خود کرده اند. خود سوزی  بچه بازی آزار و کتک زدن بچه ها و زنان و استفاده های جنسی از آنان مختص پیروان شیطانی است که از درګاه خداوند رانده شده است. خداوند که عشق را برپا نمود آنان آنرا تبدیل به نفرت کرده اند.  همه پیامبران مارا به دوستی محبت عفو بزرګواری دعوت کرده اند ولی متاسفانه ستمګران حتی دینهای الهی را هم سبب کشت کشتار و قتل جنایت کرده اند و با نفرت افکنی ریشه انسانیت را دارند از بین میبرند. بطوریکه تعصب بی دینی را دامن میزنند و آنان هم همه تقصیر ها را ګردن ادیان الهی می اندازند جدال بی دین و با دین دست مایه جدیدی است که اربابان غارتګر و پادوهای ابله آنان هم چون قذافی استفاده خواهند کرد. آنان با ریز رو کردن و کشت کشتار و از بین بردن صنایع میخواهند دوباره بازار فروش خود را بدست آورند.

اګر بن لادن واقعا بازار یاب شرکتهای اسلحه نبود پس از بی خبری در دام آنان افتاده بود زیرا اګر بن لادنی نبود شرکتهای اسلحه و بیمه توان استفاده پنج تریلیون دلاری را نداشتند.  آنان باهم متحد و ما باهم در جنګ و اختلاف و تفرقه هستیم  تفرقه های دینی  بی دینی  مذهبی  غیر مذهبی  ملی قومی نژادی و زبانی؟  ګفته سعدی و مولانا در ګوش ما زنګ نمی زند  که ای برادر صورت زیبای ظاهر هیچ نیست   تاتوانی سیرت زیبا بیار   یا سراپرده یګانګی در سراسر عالم بلند شده دیګر به چشم بیګانګی بهم ننګرید که همه شما برګهای یک دارید و شاخه های یک شاخسار و ګلبرګهای یک ګلبن.  بیایید ما هم در برابر دزدان بین المللی و عوامل خود فروخته آنان نظیر شیوخ عرب میلیارد دزد که دست دزدهای ګرسنه بینوا را قطع میکنند و کسی دست های چرکین آلوده به فساد و دزدی آنان را نمی تواند قطع کند. یکی بشویم و با خدمت به عالم انسانی و مردم غرق در اقیانوس خرافات جهل و بی خبری غرور و نفرت وظیفه انسانی خود را انجام دهیم. احترام وعشق به انسانیت و آزادی بیان و ګفتار و ګوش کردن به هم و نداشتن پیش داوری نسبت بهم و خود را عقل کل ندیدن و کنار ګذاشتن فحاشی بخصوص فحاشی جنسی اګر کسی به شما بد کرد چرا آلات تناسلی مادر و خواهر او را بمیان می کشید. آیا این مردانګی است که به خواهر ومادر کسی که به شما هیچ کاری ندارد فحاشی کنید و آلات تناسلی و مقعد آنان را که محل دفع مدفوع است به فحش ببندید؟

  آیا از خودتان خجالت نمیکشید که عوض مردانه و منطقی پاسخ دادن به سوراخها دفع ادرارا و مدفوع مادر خواهر و یا همسر شخصی که با او بحث دارید حمله میکنید؟ آیا چنین شخصی میتواند حتی اسم انسان عاقل و فهمیده و مثلا مسلمان را یدک بکشد؟  شما به این ترتیب از اسلام در پیش جهانیان دینی خواهید ساخت که منطق ندارد و عوض جواب به بی حرمتی و فحاشی جنسی  دست میزند و به سوراخهای دفع مدفوع و ادرار پناه میبرند؟ و دست آخر اګر قدرت داشته باشند سر طرف را قطع میکنند؟  آیا این ها عدالت اسلامی است؟

1. آنچه را گذشته است فراموش کن و بدانچه نرسیده است رنج و اندوه مبر
2. قبل از جواب دادن فکر کن

3. هیچکس را تمسخر مکن

4. نه به راست و نه به دروغ قسم مخور

5. خود برای خود، زن انتخاب کن

6. به ضرر و دشمنی کسی راضی مشو

7. تا حدی که می توانی، از مال خود داد و دهش نما

8. کسی را فریب مده تا دردمند نشوی

9. از هرکس و هرچیز مطمئن مباش

10. فرمان خوب ده تا بهره خوب یابی

11. بیگناه باش تا بیم نداشته باشی
 

       12. سپاس دار باش تا لایق نیکی باشی
13. با مردم یگانه باش تا محرم و مشهور شوی

14. راستگو باش تا استقامت داشته باشی

15. متواضع باش تا دوست بسیار داشته باشی

16. دوست بسیار داشته باش تا معروف باشی

17. معروف باش تا زندگانی به نیکی گذرانی

18. دوستدار دین باش تا پاک و راست گردی

19. مطابق وجدان خود رفتار کن که بهشتی شوی

20. سخی و جوانمرد باش تا آسمانی باشی

21. روح خود را به خشم و کین آلوده مساز

22. هرگز ترشرو و بدخو مباش

23. در انجمن نزد مرد نادان منشین که تو را نادان ندانند

24. اگر خواهی از کسی دشنام نشنوی کسی را دشنام مده

25. دورو و سخن چین مباش و نزدیک دروغگو منشین

26. چالاک باش تا هوشیار باشی

27. سحر خیز باش تا کار خود را به نیکی به انجام رسانی

28. اگرچه افسون مار خوب بدانی ولی دست به مار مزن تا تو را نگزد و نمیری

29. با هیچکس و هیچ آیینی پیمان شکنی مکن که به تو آسیب نرسد

30. مغرور و خودپسند مباش، زیرا انسان چون مشک پرباد است و اگر باد آن خالی شود چیزی باقی نمی ماند
زن: میشه توی کار باغچه کمکم کنی؟
مرد: تو فکر کردی من باغبانم؟ زن: میشه توی تعمیر دستگیره در کمکم کنی؟
مرد: تو فکر کردی من نجارم؟
بعد از ظهر مرد از سر کار بر میگردد و میبیند همه چیز درست شده است … …
مرد: کی دستگیره در رو درست کرد و باغچه را رو به راه کرد؟
زن: مرد همسایه و در ازاش ازم خواست یا یک همبرگر بهش بدم یا یک لب!
مرد : حتما تو به او همبرگر را دادی!
زن: تو فکر کردی من گارسون رستورانم؟
نتیجه اخلاقی : همیشه از انتقام خانمها بترسید

 

داشتم بر مي گشتم خونه، مسيرم جوريه که از وسط يه پارک… رد ميشم بعد ميرسم به ايستگاه اتوبوس، توي پارک که بودم يه زن خيلي جوون با چادر مشکي رنگ و رو رفته و لباس هاي کهنه يه پيرمرد رو که روي يه چشمش کاور سفيد رنگي بود همراه خودش راه ميبرد رسيد به من و گفت سلام!
من فکر کردم الان ميخواد بگه من پول ميخوام که بابام رو ببرم دکتر و از اين حرفا اول خواستم برم بعد گفتم منکه عجله ندارم بذار واستم شايد کار ديگه اي داشته باشه منم همينطور که اخمام تو هم بود سرم رو به علامت جواب سلام تکون دادم و نگاهش کردم،
گفت آقا من بايد بابام ( بعد پيرمرده رو نشون داد) رو ببرم مجتمع پزشکي نور آدرسش نوشته توي خيابان وليعصر، خيابان اسفندياري!
گفتم خب؟!
با يه لحن بغض آلود گفت خوب بلد نيستيم کجاست توي اين شهر خراب شده از هر کي هم مي پرسيم اصلا به حرفمون گوش نميده! بيشعورا جوابمونو نميدن (اشک تو چشماش جمع شده بود)
بهش آدرس دادم و گفتم تو اين شهر خراب شده وقتي آدرس ميخواي بايد بي مقدمه بپرسي فلان جا کجاست اگر سلام کني يا چيز ديگه بگي فکر ميکنن ميخواي ازشون پول بگيري!
بعد از اينکه رفت گفتم چقدر سنگ دل شديم، چقدر بد شديم وچقدر زود قضاوت ميکنيم، خود من تا حالا به چند نفر همينجوري بي محلي کردم و رفتم چون گفتم خوب معلومه ديگه پول ميخواد!
طفلي زن بيچاره خيلي دلم براش سوخت که فقط به خاطر اينکه فقير بود و ظاهرش فقرش رو نشون ميداد دلش رو شکسته بوديم…
بعد گوش دنيا را با اين دروغ کر کرديم که ما اصالتا مردم نوع دوست و با فرهنگي هستيم و اينقدر اين دروغ را تکرار کرديم که خودمون والبته فقط خودمون باورمون شده اما

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!