تعصب های بیش از حد بنام اسلام یا هر دین و مسلک دیگر؟

تعصب های بیش از حد بنام اسلام یا هر دین و مسلک دیګر؟

این سزای کسی است که دین مبین اسلام دین ازادی از جهالت دین با شرف و عزت دارین را رها کرده و دست به جنایات میزند که بر خلاف شرعیت محمدی میباشد و حکم است بالای همچو اشخاصیکه از فرامین خداوند ج سرپیچی میکند و انرا نادیده میگرند.این است سزای ان بی شرفانیکه هم واره بر زات پاک خداوند ج شرک میاورند و مرتد میگردند.هر کسی مانند نمی دانم زینب فهیم از راه دور از کشور های کفر مطالب بی جا و بی مورد را در کمنت های خود نمایش میدهند که این کار شان بر علاوه گناه کبیره جرم بزرگی اخروی همانا جهنم ابدی را برای خود اختصاص میدهند است.امید وارم روزی این جزا بالای او و همفکران  هایش به طور علنی در معضر عام عملی گردد.به امید همان روز انشالله.       متاسفانه شما نه اهل منطق هستید نه اهل مطالعه و نه اهل انصاف. تنها خودخواهانی هستید که فکر میکنید که عقل کل هستید  و همه دان نه قرآن کریم خوانده اید و نه ترجمه آڼرا و نه کتابهای دیګر نادانانی هستید که ادعای علم دارید. فکر شما پراز خودخواهی شهوت طمع هیزی است و برای همین است که با عدالت برابری برادری دوستی احترام به عقاید دیګران شنیدن افکار و روشهای و فرهنګهای دیګران را جرم بزرګی میدانید  در عظمت دنیایی که سالهای نوری و میلیاردها زمان باهم فاصله دارند شما حتی پښه ای هم نیستید یعنی حتی کره زمین هم در برابر عظمت فضا ګرد غباری بیش نیست. شما با علم و منطق در ستیزید. بجای دوستی و عشق شهوت و خشونت برګزیده اید و بجای علم و دانش نادانی پیشه کرده اید. از اسلام عرفانی و علمی فاصله ګرفته اید و به اسلام ساخته مغز علیل خود و دزدان بین المللی چسبیده اید و با کشتن و زن ستیزی و دزدی و فساد و دورویی میخواهید نام اسلام را هم آلوده سازید که شما واقعا کفار واقعی هستید ولی نه لایق کشتن بلکه باید به شما علم و دانش و اخلاق یاد داد.

 شما هستید که مسلمانان جهان را بد نام ساخته اید واحترام مسلمان بودن را برباد داده اید با کشتن بیګناهان ستمکاری را بحد اعلی رسانیده اید. و با فاحشه سازی زنان بی ګناه خود را مسلمان جا میزنید.  کلام من کلام دوستی محبت و تساهل علم و دانش برابر مردم  عدالت  تساوی زن مرد احترام به حقوق همه انسانها بخاطر کرامت انسانی است. ضمنا این دزدان خرده پای بینوا را باید آموزش داد باید برای آنان امکان کار و فعالیت و تحصیل فراهم کرد. همه ما احتیاج به علم دانش کار ازدواج خانواده محبت و دوستی داریم ولی غارتګران بین المللی با کمک منحرفانی نظیر شما و تفرقه بین مردم با همکاری پادوهای محلی و ملی دزد و هیزشان مردم را آواره بی مسکن بیکار عقده ای ساخته اند. امکانات باید در اختیار همه باشد. رهبران فاسد مذهبی  کمونیستی  کاپيتالیستی همه دست به دست هم داده اند تا بشر را بیچاره و طبقه متوسط را نابود سازند و اینکار جر بدست معتصبان بی عقلی نظیر شما بر نمی آید.  شمایی که مردم را بدون دادګاه و بدون دفاع محکوم به مرګ میکنید. نه قراڼ میدانید نه قانون؟ شما که پای ستمکاران بین المللی را به کشورهای ما باز کرده اید و تفرقه جنګ کشتار راه انداخته اید. بمب ګذاری کشتن افراد بیګناه کار روز مره شما ها شده است.  مګر با جنګ و خون ریزی و ترس میشود دین را پا برجا ساخت؟ ما میګوییم علم دانش  حریت آزادی اخلاق دوستی محبت تساوی حقوق بین مردم  امکان ترقی برای همه داشتن پوهنتونهای کافی  مکتب های کافی شفا خانه های کافی برای مردم درد مند و اینکه آلت دست نشویم آنان از تفرقه های مذهبی نژادی زبانی ما سو استفاده میکنند آنان متحد هستند وما متفرق. نمیدانم شاید کار من شبیه به کوفتن میخ آهنین بر سنګ باشد. زیرا شما نه میخوانید و نه در باره آنچه من نوشته ام فکر میکنید. با خودتان رو راست باشید.

 جوانان ما خودکشی میکنند آواره شده اند  درګیر شده اند بسیار از جوانان شرق در اثر واخوردګی در غرب چاق شده اند  احساسهای خود را از دست داده اند مادی شده اند تنها فکر خوردن و خوابیدن هستند.  در صورتیکه در کشورهای خود تحصیکرده پوهنتون دیده بودند و مدیران خوبی بودند. بسیاری از دانشجویان من ناامید و یا دیپسرس شدید شده و بسیاری آنان در غرب خودکشی کرده اند.  دو فرزند از چهار فرزند شاه ایران خودکشی کردند. متاسفانه قانون و شریعت تنها در باره فقیران و مردم طبقه متوسط اجرا میشود و دیګران آزادند. زیرا با ثروتهای غیر مشروع خود همه را میخرند و آدمک های خود میکنند.  در غرب با پول وکیل های ګرانقیمت میګیرند و حق کشی میکنند ودر شرق با رشوه دادن حق کشی میکنند. شما اینها را نمی بینید.  در غرب دختر پسر باهم بزرګ میشوند و باهم زندګی میکنند.  شنا میکنند رقص میکنند این کاری عادی اینجاست. در کشور مسلمانان که نیستند. طبق قانون خود عمل میکنند شما در چه مقامی هستید که میخواهید به آنان امر نهی کنید. در صورتیکه درکشورهای ما مشګلاتی بزرګتر وجود دارد. دیده زعیب دګران کن فراز  صورت خود بین در او عیب ساز.  

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!