آنچه که از پدران خود در باره اسلام شنوده ایم

آنچه که از پدران خود در باره اسلام شنوده ایم   که دین اسلام دین پاکی  برابری  برادری است چشم مسلمان و فکر مسلمان باید پاک و درخشان باشد  بدنش بایست تمیز باشد و بوی ګلاب بدهد. اګر زیباترین عروسها در کنارش نشسته باشد باید جز به چشم خواهری به او نګاهی نکند.  اګر کسی مال و ناموس زن و دختر و پسرش را به او سپرد بایست امانت دارباشد و به امانت حتی به  چشم طمع نګاه نکند. دین بایست مطابق علم و عقل باشد که خداوند علم و عقل را برانسان ارزانی داشته است و دین نمی تواند ضد علم و عقل باشد. عفو بزرګواری دوستی محبت عشق به همنوع از پایه های دین اسلام است. تزویر خدعه دروغ بجز دروغ مصلحت آمیز بایست حرام بوده باشد.  زن مادر است و بهشت زیر پای مادران است پس زن دارای احترامی خاصی است. حضرت احدیت حضرت آدم را برهنه خلق فرمودند پس بدن وی که ساخته خداوند است مقدس است همچنین حضرت حوا برهنه بودند و تمامی اندام های وی مقدس است رحم او مقدس است زیرا خداوند از همانجا روح به بدن کودک میدمد. کار مقدس است و بیکاری و بیهودی مفت خوری و فساد رشوه خواری دزدی هیزی و تجاوز به مال و ناموس دیګران حرام است. عدل و عدالت داد و دادګستری از پایه های علمی دین است.  مجازات و مکافات بایست انسانی و بر پایه مشاوره باشد. 

 در اسلام واقعی ثروتمند دزد با مالهای نامشروع فاسد  است و بایست عادلانه محاکمه شود. کشتن افراد حرام است چون اګر کسی کشته شود ګویی که دنیایی کشته شده اند.  تهمت زدن بی حرمتی دشنام دادن در اسلام جایز نیست ؟  کسی که نمی تواند قرآن را بخواند و بفهمد و با ترجمه آڼ را درک کند مسلمان نمی تواند باشد زیرا در اسلام به علم تاکید شده است.  آموزش علم و نضافت بر هر مرد و زن مسلمان واجب است. اتحاد در اسلام شرطی مهم میباشد.  مسلمانان در ګذشته دارای علم و معرفت بودند و بر اروپاییان سر بودند. تمامی علوم پایه از دانشمندانی بود که در سایه دین اسلام پرورش یافته بودند. ولی متاسفانه اکنون سیستم قهار بین المللی بین مسلمان نفاق تفرقه انداخته خود خواهی تمامیت طلبی و جهالت را نهادینه کرده است.  اکنون کشورهای مسلمان از لحاط علمی بسیار عقب افتاده اند و درست شبیه معلولانی میباشند که دست بسوی دیګران دراز کرده اند رهبران مسلمانان یا فاسد اند یا ابله و تعداد بسیار اندکی از آنان دلسوز و مدیر هستند.

 که آنان هم با کارشکنی ها روبرو هستند. اکنون صف آرایی بین با دین و بی دین دارد شدت میګیرد. و هر دو طرف برعلیه هم مجهز میشوند. تعصب های کور دارد غلبه میکند. در صورتیکه راه ما مشخص است  راهی علمی و عقلی؟  قدرت فکری ما محدود است وبسیاری از سوالات را نمی توانیم پاسخ بدهیم ولی آنچه که مسلم است ما بایست کسانی مانند مولانای بلخی و پورسینا ها سعدی ها و حافظ ها را ارج نهاده با خواندن آثار آنان درکی درست داشته باشیم.  عبادت بجز خدمت خلق نیست به سجاده عمامه دلق نیست      توکز محنت دیګران بی غمی  نشاید که نامت نهند آډمی.  ای بی خبران کجایید کجایید  محبوب در اینجاست بیایید بیایید.  حالا اګر ما در اشتباه هستیم  بایست با هم همفکری کنیم نه فحاشی جنسی کرده به آلات تناسلی متوسل شویم.  احترام شرط اولیه انسانیت است؟  

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!