ایرانیان نازیست

سی و سه سال آزگار است که ثلاثۀ خبیثۀ اسلامیستها/یهود ستیزان هار و چپولان همفکر دست آموز آنان همان ادعاهای نازی های هیتلر پرست را قرقره میکنند.

دقیقاً همان حرفها و اهداف نازی ها با این تفاوت که اکنون کشور تاریخی اسرائیل تجدید حیات کرده و چهار چشمی محافظ یهودیان است.

این نازی-صفتان از اقتصاد به گِل نشستۀ “مال خر” گرفته تا بازار پر رونق اختناق و تحقیر و تحمیق ملت، زندانهای انباشته از انسانهای بی گناه، رفتار شنیع کهریزکی، غارت اموال مردمی، برباد دادن منافع ملی، سیاست ترور و تروریست پروری، جاهل و جانی سالاری و جنگ طلبی و واکنش جهانی به آنها و همه و همه را به گردن یهودی ها میاندازند که به زعم اینان دنیا گوش به فرمان آنان میباشد.

هرچه توجیه رفتار توجیه ناپذیر نظام پربرکت مسلمین “اصلاح طلبان” و غیره مشکل تر میشود؛ ادعاهای ثلاثۀ خبیثه عجیب و غریب تر میگردد.

جبر تاریخ است و اینان سرنوشتی بهتر از آنچه نازی ها گرفتارش شدند نخواهند داشت، آنروز دور نیست، رهایی ایران و ایرانی نزدیک است.

تبریک

پ.ن. در ضرر زدن به منافع ملی ایران؛ نازی-صفتان با همدستی مسلمین حاکم بسیار موفق بوده و در خدشه وارد کردن به دوستی و اتحاد ایرانیان و اسرائیلیان که ریشه در هزاره ها دارد، زور بیخود میزنند.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!