ننگ ایران

در چند روز گذشته همزمان با چهارمین سالروز ترور عماد مغنیه (حاج رضوان) در دمشق؛ اهداف دیپلماتیک اسرائیلی در چند کشور مورد حمله تروریستی قرار گرفتند.

پس از ترور مغنیه که فرمانده نظامی گروه تروریستی حزب الله لبنان بود و مزدور نظام پربرکت مسلمین “اصلاح طلب” و غیره، در چندین مصاحبه حاج آقا حجت الاسلام حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات، وعده انتقام گیری داد.

اکنون مقامات در تایلند اعلام کرده اند که دو تن از متهمان دستگیر شده در پی چندین انفجار تروریستی در آن کشور ایرانی میباشند.

احمد وحیدی وزیر دفاع رژیم که خود او بدلیل اتهام شراکت در عملیات تروریستی به درخواست آرژانتین حکم جلب بین‌المللی وی از سوی اینترپل صادر شده، منکر دست داشتن رژیم در عملیات تروریستی شد. ولیکن جنس انکار سخنگوی وزارت خارجه و پس از او، حسین شيخ‌الاسلام، “مشاور بين‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی بامزه تر است:

” اسرائیل برای مشتعل کردن جو علیه ایران دست به چنین اقدامی زده است و قصد دارد از این فرصت استفاده كند تا فضا را برای اقدام علیه ایران برای خود مساعد كند.”

به عبارت دیگر؛ مسلمین حاکم که در طول سی و سه سال گذشته جز ننگ و سیه روزی ایران دست آوردی نداشته و برای جان ایرانیان هم پشیزی ارزش قائل نیستند، همه را به کیش خود پندارند و فکر میکنند کشورهای دموکراتیک هم مانند آنان میباشند.

تبریک

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!