ویدیو داماد ابراهیم یزدی

به گواهی تاریخ؛ یکی از علانم بوی الرحمان بلند شدن هر نظام خونخوار، تلاش عاملان و عمله های ظلم آن برای برائت خود از جنایات مرتکب شده است.

مؤید این ادعا نگاهی حتی گذرا به اواخر رژیم نازی ها میباشد که از لحاظ قساوت، سازمان بندی عوامل سرکوبگری، تبعیض جنسیتی و دینی و اشتها برای “مدیریت جهان” نزدیکترین به نظام پربرکت مسلمین “اصلاح طلب” و غیره است.

به شهادت آیت الله منتظری، در آنزمان بعد از خمینی نفر دوم رژیم، و بر اساس دیگر مدارک و شواهد، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی، عضو کمیته سه نفرۀ مجری جنایت علیه بشریت سال ٦٧ در زمان نخست وزیری میرحسین موسوی خامنه و ریاست جمهوری سید علی خامنه ای بوده.

همین آقا که متهم به شراکت در بسی دیگر جنایات رژیم میباشد، حالا در جمع دانشجویان در تهران میزند زیر همه چیز و انکار و انکار که من نبودم.

یک نمونه دیگر؛ در واکنش به مصاحبه آقای پرویز ثابتی، مقام ارشد اجرایی سازمان سرکوبگر ساواک و مطالبی که در مورد دکتر ابراهیم یزدی و نقش او در رابطه با شهید بازی شارلاتان علی شریعتی گفته بود، آقای دکتر مهدی نوربخش که در آمریکا تشریف دارند و داماد آقای دکتر ابراهیم یزدی میباشند با صدای آمریکا مصاحبه کرده و در بین حرفها و حدیثها تا دلتان بخواهد (دو ویدیو ضمیمه) انکار حقایق مستند و داد سخن در دموکرات منشی “دکتر”.

بوی الرحمن بلند شده.

تبریک

داماد دکتر ابراهیم یزدی:

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!