طاغوت شناسی مُدل ملی-مذهبی

یکی دیگر از اسلامیستهای جناح تاریخ مصرف گذشته و از گود قدرت اخراج شده که اکنون به جرم ” تبلیغ علیه نظام و توهین به رهبری” اسیر همدستان پیشین میباشد در “دادگاه” دادش به هوا رفته.
ابوالفضل قدیانی، ملی- مذهبی عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و هوادار نخست وزیر اسبق رژیم، میرحسن موسوی خامنه،  که در زمان صدارت او و ریاست جمهوری همین علی آقا رهبر فعلی  هزاران ایرانی قتل عام شدند، در “دادگاه” منجمله گفته:
” آقای خامنه ای طاغوت زمان است و من ۵۰ سال عمر خود را مبارزه نکرده ام که  امروز او این گونه با خودکامگی سلطنت کند.”
البته آلرژی این نازنینان به “طاغوت” موسمی و موضعی میباشد و در دوران خمینی جانی  ایرانی کُش و ایران ویران کُن، در مورد امام طاغوتی  صم و بکم بودند و هنوز هم هستند.
به عبارت دیگر؛ ادعای مسلمین ملی-مذهبی به آزادیخواهی و ضدیت با “طاغوت”  زمانی باورکردنی خواهد بود  که خدعه و ابزاری برای بازگشت به قدرت و “دوران طلایی امام راحل” خمینی جانی نباشد.
متأسفانه بزرگان این جناح رژیم هنوز حرف از حفظ نظام و سوق دادنش بسوی “دموکراسی” میزنند که چیز هپل هپو مانند هشلهفت ملی-مذهبی میباشد و ناقض ادعای آزادیخواهی آنان است.
تبریک

 

شنیدن حرفهای با مزۀ دوماد “دکتر” هم خالی از لطف نمیباشد: 

 

 

پ.ن. قدیانی و بیشمار ایرانیان اسیر باید فوراً آزاد گشته و پس از رهایی ایران و ایرانی از بختک حاکمیت مسلمین؛ دادگاه های صالحه منجمله در لاهه به اتهام آنهایی که در جنایت علیه بشریت و مسلمان کُشی در ایران و دیگر نقاط شراکت داشته اند رسیدگی خواهند کرد.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!