راستی اگه قاجارا برگردن به سلطنت چی میشه؟

فوأئد بازگشت قجریه به سلطنت:

سلاطین قجر با آخوندا روابط حسنهٔ‌ای دارند. اصلا قوم و خویشند. مصدق السلطنه خودش داماد آخوند اعظم تهرون بود. دکتر امینی هم که نوکر آخوندا بود. بنابراین انتقال قدرت بی‌ خون و خون ریزی صورت میگیره.

روابط ایران و انگلیس بهبود کامل پیدا میکنه. انگلیسا همیشه به نوکران قدیمی ارج و قرب می‌‌نهند (بنده تجربه شخصی‌ دارم).

ایران کوچولو تر و جمع و جور تر می‌شه درنتیجه ادارش راحت تره:- آذربایجان رو میدن به آذر یا، کردستانو میدان به کردا، خوزستانو میدن به عربا، خراسانو تقسیم می‌کنند بین افغانستان و ترکمنستان و سیستان رو هم میدن به پاکستان.

تعدّد زوجات اجباری می‌شه – هر مردی باید چهارتا زن دائم بگیره ، هرچقدر هم میخواد صیغه ای. یکی‌ از نوه‌ و نتیجه‌های فرمانفرما هم می‌شه وزیر وزارت “کثرت الزوجات.”
کتابای تاریخ دبستان‌ها و دبیرستان‌ها آسونتر میشن (البته به همت ملک المورخین دکتر محمد امینی و همدستشون “مهندس” بهرام مشیری لس آنجلسی) . برای شروع از ۱۹۲۵ میلادی یه مرتبه میپریم به ۱۹۷۹ میلادی، این وسطم معلوم نیست چی‌ شده. امیرکبیر هم خودش به عمر طبیعی مرده، “آغا” محمّد خان را هم از این به بعد مینویسیم “آقا” محمد خان. ولی معلوم نیست مصدق السلطنه و ۲۸ مرداد از کجا پیداشون می‌شه؟!! محمد علیشاه هم مجلسو به توپ نبست (این لیاخوف روسی پدر سوخته بود که این کار رو کرد) ولی‌ معلوم نیست که چرا محمد علیشاه به سفارت روس‌ها پناهنده شد؟ در زمان احمد شاه هم مردم از فراوونی گندم روزی بیست تا سنگگ میخوردن (احمد شاه اصلا نمی‌دونست احتکار یعنی‌ چه) ، شاه جوانبخت هم (بقول مصدق السلطنه) هرچی‌ مقرری از انگلیسا میگرفت میداد خرج ایتام و مساکین. سفرای اروپا هم میرفت که وام از اروپأیی‌ها بگیره، مخصوصا از کازینو‌های موناکو. مدرسه دارلفنون رو هم ناصرالدین شاه تاسیس کرد. مظفرالدین شاه هم داوطلب شد شاه مشروطه بشه ولی‌ دوتا ترک و یکی‌ ارمنی پاشونو تو یه کفش (در حقیقت تو یه پوتین) کرده بودند که نه شاه باید مستبد باشه. آخ خدا رو شکر که از شرّ کودتای انگلیسه سوم اسفند راحت میشیم.

خانوما باید همه لچک سر کنند و شلوارک و دامن پا کنند و وسط ابروشونم رو بر ندارند.

تصمیمات مهم مملکتی از طریق فال حافظ و استخاره و رمل اسطرلاب گرفته می‌شه. این علی‌ مستوفی خودمونم رو به سمت ملک المنجمین دربار انتخابش می‌کنن. هواشو داشته باشین پارتیش کلفته!

شازده اسدالله خودمونم می‌شه دلقک دربار (خدا بیامرزه کریم شیره‌ای رو که این مقام رو زنده کرد) و هر روز خاطر خطیر ملوکانه رو با جوکای حموم و خزینه و آفتابه و لگن خرسند میکنه.
دکتر کاظم زاده هم می‌شه اولین نخست وزیری که بعد از مصدق السلطنه با تصویب حزب منحله جبهه ملی‌ به صدرات میرسه. فریبا خانم هم می‌شه وزیر سه تا وزارتخونه: (الف) وزارت مجازات سلطنت طلبای پهلوی چی‌ و مصادره اموال رضا پهلوی (ب) وزارت انکار همکاری جبهه ملی‌ با آخوندا در انقلاب بهمن ۵۷، (ج) وزارت باز سازی تخت جمشید!!
پس می‌‌پرسید کی‌ میشه شاه؟ خوب معلوم دیگه: ملک النقاشین و افضل المخبرین و جامع المشربین، السلطان و السلاطین، شراب میرزا شمیران نسب معروف به شازده رد واین.

مضار بازگشت قجریه به سلطنت در دو کلمه :

بیچاره بهأییان

من؟ منم اون گوشه موشه‌ها به خدمت دولت فخیمه مشغولم. البته اگه این کمراد ما را لؤ نده.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!