مُسلمین گانگستر

در اکتبر سال پیش در چند سطری دربارۀ عبدالرضا تاجیک، روزنامه نگار و از اعضای کانون مدافعان حقوق بشر که به چنگ مسلمین ارزشی افتاده و به جرم “تبلیغ علیه نظام و اقدام علیه امنیت ملی” به شش سال حبس محکوم و در روزهای اول بازداشت با او کار زشتی کرده بودند از جمله عرض شد:

خبر تکراری است، بسیار هم تکراری؛ فقط نام قربانی تغییر کرده. ولی چه میشود کرد بجز امید بستن به اینکه تکرار مکررات منفذی به گوشهای ناشنوا باز کند که اینهمه ظلم بی امان به ایران و ایرانی و “هتک حرمت” آنان عاقبت خوشی ندارد.

____________________________

حالا این خبر:

قوه قضاييه وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی عبدالرضا تاجیک، را که اخیرا از ايران خارج شده و اکنون در فرانسه به سر می برد توقیف کرد.

خانواده آقای تاجیک، با مشکلات زیاد پول را تهیه کرده و به حساب قوه قضاييه ریختند. خانواده درخواست کرده بود که وثیقه به صورت اقساط پرداخت شود ولی قوه قضاییه این تقاضا را نپذیرفت و اعلام کرد که وجه باید نقد پرداخت شود.

به عبارت دیگر؛ اول طعمه را دستگیر و زجرش داده، برایش اسارت طویل المدت بریده و در موقعیتی قرارمیدهند که بجز ترک ایران چاره این نداشته باشد تا آنان هم از شر مزاحم راحت و هم بتوانند وثیقه را نقد کنند.

این گانگستر بازی های مجریان اوامر حضرت علی ثانی، خدایگان امام معصوم علی آقا رهبر، عاقبت خوشی برای آنان نخواهد داشت.

تبریک

پ.ن.پروين تاجيک، خواهر عبدالرضا تاجيک نيز به دليل پی‌گيری وضعيت برادرش در زندان و گفت‌وگو با رسانه‌های خارجی به اتهام “اقدام تبليغی عليه نظام” و “تشويش اذهان عمومی” از سوی شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به يک سال و نيم زندان محکوم شد”.

حالا باید دید مسلمین گانگستر چقدر بابت او طلب خواهند کرد.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!