زنده باد آمریکا

گنگره و سنای آمریکا بتازگی تحریمهای جدیدی را بر علیه مردم ایران آغاز کرده‌اند تا با ایجاد فشار برروی مردم ایران کاری کنند که از سال ۱۹۷۹ تاکنون موفق به انجام آن نشدند. اینکه مردم ایران از انقلابی که با آن شاه را بیرون کرده و منافع کشورهای غربی که خون مردم ایران را می مکیدند را بیرون کرده روی گردانند و دوباره بشوند تو سری خور آمریکاییان .

کشور وحشی و استعمارگر و دروغگوی آمریکا که سالها به بهانه مضحک ارایه دموکراسی به کشورهای مختلف حمله نظامی کرده، آن کشورها را نابود کرده و تعداد بیشماری را کشته هنوز با داشتن بزرگترین شبکه رسانه ای جهان شامل غولهای رسانه که بطور اتفاقی اکثراً توسط طرفداران کشور اسراییل اداره می‌شوند تلاش کرده‌اند دروغ‌ها را تکرار کرده و با آن جاده را باز کنند و به کشورهای مختلف حمله کرده و حکومتهای مختلف بومی را از بین برده و نظامهای طرفدار خودرا بگمارند.

این روند از دهه ۵۰ میلادی در ایران با کودتا برعلیه حکومت مردمی دکتر مصدق در جریان بود و با جنگ ویتنام و کره و بعد نیکاراگوئه (نیروهای مواد کوکایین فروش کنترا را بیاد آورید) تا السالوادور که صدها هزار جوخه های مرگ گمارده شده توسط آمریکا(Death Squad) مردم عادی را به قتل می رساندند، تا گرانادا، هاییتی و عراق …. در همه این موارد آمریکاییان وحشی که با سربازان حقوق بگیر حرفه‌ای که از فقیر ترین اقشار کشورآمریکا بکار گرفته‌اند به کشت و کشتار مردم محلی پرداخته اند. در این بین ایران همیشه خار چشم حکومت غارتگر آمریکا بوده، زیرا که اکثر قاطع مردم آن با وجود نارضایتی ها، سو مدیریتها و غیره، پشت حکومت ایران را که حاصل یک انقلاب مردمی بوده خالی نکردند. و آمریکا از این امر بسیار نا خرسند است. ۳۰ سال تحریم مردم ایران توسط کشور آمریکا، واقعاً آمریکاییان را ذله کرده است.

و حالا با ایجاد شبکه‌های تلویزیونی ایرانی ماهواره ای می‌خواهند شیوه زندگی غربی خود را به داخل خانه‌ها ببرند تا مردم دیگر شیوه ی زندگی اخلاق مدار و پاک ایرانی را فراموش کرده و مثل غربیان وارد بازار کالاهای غربی شوندو در نهایت دست از سر شیوه زندگی بومی خود بردارند.

از آن مهمتر آنکه حالا آمریکا و انگلیس از بهانه هسته ای استفاده می کنند (یادتان باشد که پاکستان طالبان و افراطی دارای سلاح هسته ای است و آمریکا هیچ اشکالی با آن ندارد!!!!) و تحریم ها را به شدت بر نفت ایران که درآمد مردم کشور از آن است اعمال می کنند و اینبار کمر را بسته تا ارتباط مردم ایران و حکومت ایران را از طریق فشار اقتصادی و فقیر کردن مردم ایران قطع کنند. آنان می‌خواهند کاری کنند که آنقدر زندگی بر مردم ایران سخت شود که دیگر فقط به فکر شکم خود باشند و به هیچ چیز دیگر فکر نکنند و در نهایت به زانو در بیایند.

آمریکا اینبار می‌خواهد برای همیشه قوی‌ترین مدعی بر علیه شیوه زندگی غربی را از پا در آورد. اینبار با فقیر کردن و حتی کشتن مردم بی شمار ایرانی اینکار را خواهد کرد. آمریکا حتی آماده است این دروغ همیشگی خود را که از ۵۰ سال پیش گفته تکرار کند و به ایران دموکراسی ارائه دهد آنطور که در این پنجاه سال ارائه داده، از لوله تفنگش و با مرگ هزاران هزار جوان و کودک ایرانی… آری جنگ بین غارتگرترین کشور جهان و مردم یک کشور کوچک بنام ایران است که ۳۰ سال است در مقابل آمریکا ایستاده و جلوی بولدوزر فرهنگی و تجاری آمریکا را گرفته است و هر بار دست دروغگویی و غارتگری این سناتورها و نمایندگان کنگره و ريس جمهور آنرا جلوی مردم جهان رو می کند.

آن‌ها ۳۰ سال است مردم خاورمیانه را غارت می‌کنند و فقط ایران است که دروغهای آنان را بر ملا می کند ممکن است من کاملاً با شیوه زندگی مردم داخل ایران موافق نباشم اما مردم جهان حق حفظ شیوه زندگی Life Styleمورد قبول خود را دارند و آمریکا اینرا قبول نمی‌کند، زیرا که با قبول شیوه زندگی آمریکایی محصولات آن فروش می‌رود و آنان پولدارتر می شوند. پس این مانع را، مردم کشور ایران را، بنام دمکراسی، سلاح اتمی، حقوق بشر و Bullshitهای دیگری که با آنان خوب مردمساده لوح خود را و افکار عمومی جهانیان را گول می‌زنند باید برداشته شود. درست مثل عراق و دروغهای مواد کشتار جمعی و دیگر کشورها.

شما را به جان آبراهام لینکلن و توماس جفرسون و حتی عیسی مسیح، می‌شود از شما خواهش کنیم که بعنوان یک ابر قدرت دست از سر مردم ایران بردارید و تلاش نکنید ما را بکشید و یا فقیر کنید؟ می‌دانیم که رضایت نمی‌دهید برای اینکه در نگاه شما Greed is Good!!!!

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!