ایرانیان طاغوتی تر در لندن

سه ماه پیش در مطلبی درباره کارهای خدا پسندانه و مستضعفان دوستانۀ حضرات نظام پربرکت مسلمین “اصلاح طلب” و غیره از جمله عرض شد:

دعوای حقوقی بین هوشنگ بوذری، سفیر نظام پربرکت مسلمین “اصلاح طلب” و غیره در ونزوئلا در سال ١٩٨۴ که بعداً مشاور وزیر نفت هم بوده و آقا مهدی، شاپسر حاج آقا علی اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی (اکبرشاه) که این روزها در آکسفورد به برکت قبولی از سوی آقا هما دارد علم کسب مدرک تلمذ میکند به جاهای باریک کشیده.

________________________________

دیروز خودنویس گزارش داد:

” امروز در شهر لندن، مهدی هاشمی مورد راستی‌آزمایی (Cross Examination) قرار گرفت. به گفته یک شهروند روزنامه‌نگار، بامداد امروز خانم فائزه هاشمی به همراه چند نفر وارد ساختمانی در «فلیت استریت» شده بود. با توجه به گزارش روز جمعه صدای آمریکا، که اعلام کرده بود خانم هاشمی احتمالا برادرش را در جلسه «راستی آزمایی» در روز دوشنبه همراهی می‌کند، و موقعیت قضایی محل، معلوم شد که شماره ۷۰ این خیابان محل «سین جیم» بوده است.”

به عبارت دیگر؛ آبجی مربوطه از تهران خودش را به داداش رسانده تا از کسر ثروت آل رفسنجانی به مقدار ۱۳ میلیون دلار که حکم قاضی کانادایی است جلوگیری کنند.

ماشاءالله مسلمین ” اصلاح طلب” و غیره که قرار بود ضد طاغوت باشند؛ طاغوتی تر از آب در آمدند.

تبریک

پ.ن. راستی؛ اینهمه “اصلاح طلبان” در دعوای قدرت شکست خورده و هجرت داده شده به دیار کفار که اینهمه هم اهل مسافرت و تبلیغ برای “اصلاح پذیری” نظام پربرکتند، اینهمه هم وسایل ارتباط جمعی هم دارند؛ هزینه زندگی و فعالیتشان در کفرستان از کجا میاد؟

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!