متنفرم از پهلوی؛ پس هستم

اکنون ٣۴ سال است که در پس انقلاب خوش عاقبت؛ ایران و ایرانی در اسارت مسلمین جنگ طلب ایرانی کُش و ایران ویران کُن در آمده است و حضرات “اصلاح طلب” و غیره دارند با برنامه غیرقانونی تسلیحات هسته ای و تهدید و دخالت در امور دیگر کشورها جنگ دومی به ایران تحمیل میکنند.

دو روز پیش سالروز ٢٨ مرداد ١٣٣٢، واقعۀ تاریخی ۵٩ سال پیش بود که برای عده ای شده است دکان دو نبش و برای عده ای دیگر دستمایه تحریف و بازنویسی تاریخ مدون و مستند معاصر.

در کنار آندسته از سلطنت طلبانی که با تحریف تاریخ روی هرچه دشمنان نظام پادشاهی مشروطه است را سفید میکنند، دکانداران مصدق منجمله چپولان و اسلامیستهای مدل شارلان علی شریعتی که در بر سر کار آوردن رژیم نکبت کنونی نقشی حیاتی داشته اند هم هنوز ذکر مصیبت ٢٨ مرداد و لعن و نفرین ابن ملجم ها و خولی های آن را میکنند و با اگر اینطوری میشد آنطوری میشد های صد تا یه غاز روزگار میگذرانند.

به عبارت دیگر؛ بجای تلاش برای جبران خطاهای فاحش تاکتیکی و استراتژیکی گذشته خود، آنان حقیقت حاشا میکنند و فلسفه وجودی اینان هم شده، از پهلوی متنفرم، پس هستم.

بر این باورم که اگر مصدق که دردش ایران بود زنده میبود، همین دکانداران همان کاری را با او میکردند که با رهرو و المثنی او شاپور بختیار کردند.

تبریک

پ.ن. برای نمونه به اینجا، اینجا، و اینجا هم سرکی بکشید.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!