بازگشت اکبرشاه

در طول عمر ٣۴سالۀ نظام نکبت مسلمین “اصلاح طلب” و غیره، حاج آقا علی اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی و خاندان ماشاءالله پر جمعیت او رکن رکین این طاعون بوده اند.

از قرار اکبر شاه، که گویا دیگر عالیجناب سرخپوش نیست و قبای امیرکبیری، سردار سازندگی و مرد عبور از بحران پوشیده، قصد نجات بَلم به گِل نشسته مسلمین کرده و تئاترهای مظلوم نمایی های اخیر هم زمینه سازی در راسته همین کار خیر است که بقول امام خمینی مسلمین “اصلاح طلب” و غیره:

حفظ نظام از اوجب واجبات است.”

به بخشی از حرفهای شاپسر ارشد ایشان گوش هوش دهید که برای تداوم نکبت از جمله میگوید:

” ….در این شرایط تحمیل کردن خود بر جامعه وظیفه است، فقط باید مواظب بود که فردی که برای روزها سخت و بحران ساخته شده است، به میدان بیاید.”

بُکش بُکش عالیجناب سرخپوش، بریز و بپاش و اختلاس های کلان سردار سازندگی و امیر کبیر ثانی، اصلاح طلب بازی مسخ شدگان شارلاتان علی شریعتی و رهروان گیج الله بازرگان و تقلای لابی نفت آلود مربوطه در واشنگتن برای جوش دادن معامله بزرگ با آمریکا در راستۀ نجات رژیم مسبب اوضاع امروزین است.

بازگشت هزار دستان عجوز عروس به حجله “تحمیل” مشکلی را حل و بحران را رفع و رجوع نخواهد کرد، کار از این بامبولک بازیها گذشته. بجز سرنگونی همۀ مسلمین حاکم و حاکمیت دموکراتیک ملت همه کار دیگر زور بیخود است.

تبریک

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!