التماس از درون ایران + ویدیو

به خاطر صلح و آزادی

دیگر جنگ طلبی، ایرانی کُشی، ایران ویران کُنی نظام نکبت مسلمین “اصلاح طلب” و غیره که بدلیل سرشاخ شدن با جهان آزاد دارد بار دیگر فاجعۀ جنگ را به همه تحمیل میکند راز سر به مُهری نیست.

بجز لابیگران مربوطه، ثلاثۀ خبیثۀ اسلامیستها/یهود ستیزان هار و چپولان همفکر دست آموز آنان که جهان آزاد را مسئول قلمداد میکنند؛ مابقی میدانند که این نظام نکبت است که دارد با عملیات تروریستی، برنامه غیرقانونی تسلیحات هسته ای و دیگر از ایندست فاجعۀ جنگ را بر همه تحمیل میکند. به این التماس از درون ایران بلا زده گوش هوش دهید.

باید هرچه در توان داشت برای سرنگونی نظام نکبت مسلمین پیش از تحمیل جنگ دیگر هزینه کرد.

ای که دستت میرسد کاری بکن!

تبریک

_________________________________________________ 

هموطنان، مردم صلح دوست ایران

بار دیگر سایه سنگین جنگ بر سرمان افتاده، جنگی بسیار زیان بار تر و مخوف تر از جنگ هشت ساله. ما که هنوز زخمهای ناشی از آن جنگ را بر جسم و جان داریم؛ ما که هنوز خسارتهای مادی و معنوی آن جنگ را بر دوش میکشیم؛ ما که در آن جنگ صدها هزار کشته و مجروح و میلیون ها آواره، صدها شهر و روستای تخریب شده و به روایتی هزار میلیارد دلار خسارت مادی و دهها برابر خسار

ت معنوی تحمل کردیم؛ ما که امروز در جای جای میهن عزیزمان با فقر و فساد و فحشا و اعتیاد و دزدی و فاصله طبقاتی که همه از آثار آن جنگ است دست و پنجه نرم میکنیم؛ وقتی این روزها دوباره صدای طبل جنگ به گوشهایمان میرسد، بر خود میلرزیم.

میخواهیم و باید به هر قیمتی، عفریت هستی خوار جنگ را از کشورمان برانیم. 

ما صلح و دوستی میخواهیم، نه جنگ و خشونت. ما جنگ را نه نعمت که نقمت میدانیم. ما میخواهیم با برپایی کارزار (کمپین) «به خاطر صلح و آزادی» و ابراز نفرت از خشونت و کشتار، به حاکمان کشورمان بگوییم، اعمال تشنج زا و خشونت آفرین بس است؛ اعمالی که منجر به تحریمهای کمرشکن علیه ملت ما گردیده و بهانه ای برای تصویب سه قطع نامه علیه مردم ما شده تا هر بار فشار بیشتری را بر ما تحمیل کنند. 

ما ازحاکمان ایران میخواهیم هر نوع بهانه ای برای جنگ و فشار و تحریم اقتصادی را متوقف و خنثی کنند تا جنگ افروزان ناامید شوند. ما میخواهیم به جهانیان بگوییم که صلح و آزادی و حقوق بشر حق مسلم ماست.

هموطن با شرکت در این فراخوان کشورمان را از یک فاجعه جبران ناپذیر نجات دهیم.

فراخوان دهندگان اولیه: 

مه لقا اردلان

علیرضا جباری

احمد صدر حاج سید جوادی

پیمان عارف

محمد علی عمویی

اسماعیل مفتی زاده

محمد ملکی
محمد نوری زاد

 

 

 

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!