مریم، دستی که باید فشرد

تصویر بالا که یکی‌ از صحنه‌های تهوع‌آور عملیات اخیر مانور آمادگی‌ نیروهای ضّد مردمی توسط جیره‌خواران زالو‌صفت و خونخوار رژیم فاشیستی/ تروریستی ملایان غاصب ایران را نشان میدهد، گواه صادقی‌ بر وحشت تروریستهای دجال از خیزش گسترده مردمی در جهت از‌ریشه‌بر‌کنی تمامیت حکومت خبیث ولایت فقیه و بمجازات رسانیدن مزدوران جیره‌خوار حلقه‌های بیشمار مافیایی آنست. شرم و ننگ بر این حکومت جانی که در طول چندین دهه گذشته به دفعات، میزان بی‌ حد و حصر شقاوت خویش را به قیمت جان و مال و ناموس هزاران هزار از هموطنان غیرتمند و آزادیخواه ما به شنیع‌ترین صورت ممکن به نمایش گذاشته است. اینبار اما، چشم امید هموطنان اسیر ما در داخل مرز‌های کشور اشغال‌شده‌مان دوخته به هم‌میهنان مقیم کشور‌های آزاد جهان است.

هموطنان آزادیخواه، ایفای وظیفه ملی‌ در راه تلاش مستمر و سازمان‌یافته شده برای نجات خانه مادری، مستلزم توانایی‌ لازم در امور تشکیلاتی، بینش صحیح، جهت برنامه ریزی و همچنین، توان بی‌ کم و کاست اجراییست. اتحاد و همدلی تک‌تک ایرانیان مقیم خارج، بدون کوچکترین تردیدی لازمه اساسی‌ برای تشکیل جبهه واحد ملی‌ با ماهیت “فراگروهی” میباشد. اتحاد امروز ما ضروری‌ترین عنصر برای پیروزی بر دشمن مشترک ماست. پذیرش رهبری واحد در طول زمان سرنوشت‌ساز مبارزات ملی‌ در خارج و داخل ایران، و نیز در طول مدت کوتاه انتقالی بمعنای “چشم‌پوشی از” و یا “خیانت به” آرمانهای عقیدتی‌ و تعلقات گوناگون حزبی و ایدئولوژیک نیست.

هموطن، برای نجات ایران از چنگال اهریمنانه جلادان تهران به مقاومت ملی‌، و رئیس جمهور منتخب آن، مریم رجوی بپیوندید تا دوران گذار انتقالی برای استقرار حکومت سکولار دمکراتیک در ایران هرچه سریعتر با موفقیت سپری شود.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!