تبلیغات نامزد کراواتی ریاست جمهوری ۹۲

“هوشنگ اميراحمدي” معروف به دلال رابطه با آمريكا در گفتگویی با یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای از حضورش در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ خبر داد و گفت: «من مثل دوره قبل می خواهم نامزد انتخابات شوم البته باز هم احتمال دارد من را تایید صلاحیت نکنند ولی من کار خودم را می کنم.»

در ابتدای این گفتگو مجری برنامه از وی پرسید: «شما بلافاصله پس از انتخابات آقای “احمدی نژاد” گفتید من ایشان را خیلی دوست دارم و به ایشان گفته‌ام که می خواهم به ایشان کمک کنم. حال حدود ۷ سال از این ماجرا گذشته است؛ آیا هنوز هم ایشان را دوست دارید؟

امیراحمدی پاسخ داد: «من نگفته‌ام ایشان را دوست دارم بلکه گفتم کارهایی که می خواهد انجام دهد را دوست دارم. احمدی نژاد کسی نیست که من بتوانم دوستش داشته باشم. من با طرز برخوردش با مسائل آن موقع علاقه مند بودم. اصولا برای من فرق ندارد که چه کسی در راس دولت باشد، “هاشمی رفسنجانی” بود، آقای “خاتمی” بود، آقای “احمدی نژاد” بود و الان هست و هر کسی هم که بعدا باشد من اعتقاد دارم تا بتوانم کمک می کنم چون من به حل مشکل بین ایران و آمریکا اعتقاد دارم و تا این مشکل حل نشود خیلی از مسائل کشورمان حل نمی شود.»

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!