امام جمعۀ آرژانتینی

پیشتر چند سطری در باره حجت الاسلام عباس آقا دی پالما تحصیل کردۀ قم که در ایتالیا مشغول هدایت امت هموطن ایتالیایی خود است تقدیم شد.
این هم مُدل آرژانتینی، حجت الاسلام عبدالکریم پاس امام جمعۀ آرژانتین:
“بسم اللّه الرحمن الرحیم
اسم من عبدالکریم پاس است. پاس به زبان اسپانییی — که زبان ماست — یعنی سلام.
آرژانتینی هستم، ۴۷ سال سن و سه دختر دارم. نـام دخـتـر اولم که در قم به دنیا آمد فاطمه معصومه است. هم او و هم مادرش در جامعةالزهرا مشغول تحصیل هستند. دو دختر دیگر هم دارم به نام هی مریم و زهرا که هر دو آرژانتینی هستند.
با یک نفر از روحانیان اعزامی از ایران به نام محسن ربانی که برای تبلیغ به آرژانتین آمده بود و بعداً نماینده رهبـر شد، آشنا شدم. ایشان از ما دعوت کرد تا در جلسات درسشان شرکت کنیم. من به مدت دو سال نزد ایشان درس خواندم. وی از من خواست که برای ادامه تحصیل به قم سفر کنم….”
محض اطلاع علاقمندان؛ حاج آقایی که حجت الاسلام پاس را به دین مبین مشرف کرده، معلم او بوده و ترتیب تحصیلات “علمی” این آرژانتینی را در قم داده حجت الاسلام و المسلمین محسن ربانی، رایزن پیشین نظام نکبت مسلمین “اصلاح طلب” و غیره در آرژانتین میباشد.
پلیس بین الملل در مارس ۲۰۰۷ به اتهام دست داشتن حاج آقا ربانی در  انفجار تروریستی در ۱۸ ژوئیه ۱۹۹۴ در آمیا، مرکز همیاری یهودیان در بوینس آیرس،  در کنار ١۳ نفر از دیگر مقامات نظام نکبت منجمله رفسنجانی، حکم جلب صادر کرد.
در جریان آن حمله  ۸۵ نفر از شهروندان یهودی تبار آرژانتینی جان خود را از دست دادند و بیش از دویست نفر زخمی شدند.
 
تبریک

پ.ن. این هم یکی از فرمایشات آشیخ پاس: ” انقلاب اسلامی سرچشمه انقلاب کشورهای آمریکای لاتین است”.

Meet Iranian Singles

Iranian Singles

Recipient Of The Serena Shim Award

Serena Shim Award
Meet your Persian Love Today!
Meet your Persian Love Today!