iranian.com

No More Bloody Tyrants

no.jpg
02/23/2011 - 10:35
Share/Save/Bookmark

 
Red Wine

...

by Red Wine on

Ghaddafi's sons are also guilty of numerous crimes they have committed during more than 25 years.

 His daughter has made purchases in the best stores with the Libyan people's money!

 Nobody can tolerate that anymore and they have to pay dearly for what they have done to Libya.

About His wife.. I have not much information, I will ask about it to my Spanish friends [and I'll tell you later] because she has an apartment in Spain ... probably in Costa Azul.


Rea

Thx, Red Wine

by Rea on

Media reported this morning that his daughter, Aisha, had been prevented from landing in Malta. So, I wonder, how did Sofia manage to get out of the country. Strange also that a mother would leave her children behind, no matter how old they are.

Things are moving incredibly fast over there.

Listened to his speech this afternoon on Al Jazeera. He's always been eccentric, colourful dictator but he now seems to have gone mad completely.


Red Wine

...

by Red Wine on

Sofia Farkash mean? i heard she is in Paris and soetimes in Milan right now and no  permission to speak with reporters.

 General's love for her is over!


Rea

What about Sofia, his wife ?

by Rea on

Croatian, to my embarrassement.


Red Wine

...

by Red Wine on

فرامرز جان عزیز...

از این موارد فساد در سطح قبیله‌ یی بسیار دیده میشود، تنها لیبی‌ نیست، تجارت زنان و دخترکان مو طلائی بسیار غنی است و تو میتوانی‌ این بازار را در بسیاری از این ممالک ..به خصوص ممالکی بادیه نشین بسیار فعال ببینی‌ !

در شمال آفریقا:مراکش و لیبی‌ (اولی‌ با روغن بادام دخترکان را تعویض می‌کند و لیبی‌ با نفت و قرارداد‌های گاز و کند و کاو باستان شناسی‌!)

آفریقای مرکزی صحرا نشین:مالی‌،موریتانی،نیجر (اینها بیشتر این دخترکان را درهم به همراه تجارت اسلحه تحویل میگیرند.)

سوریه،لبنان : بسیار وحشتناک است،زنان رومانی،اوکراین،روسیه و روسیه سفید به بهانه کار بدانجا میرود و سر از جایی‌ در می‌آورند که عاقبتی تلخ دارند،از اینجا بسیاری از دختر‌ها دزیده شده و به سرزمینهای خلیج فارس اعزام میشوند.

سرزمینهای خلیج فارس تا به ترکیه و از آنطرف پاکستان :وضعیت بسیار وحشتناک است،اینها با هواپیماهای خصوصی جا به جا میشوند،هواپیما می‌نشیند،فرودگاه برای ۴۵ دقیقه تا یک ساعت باند‌هایش را می‌بندد و آن وقت جیپ‌های سیاه رنگ از همان جا دخترکان بخت برگشته را با خود به قصر‌ها و چادر‌ها میبرد...

جده ،ابوظبی،راسّ الخیمه از همه بدتر هستند !

 


Faramarz

The Fate of Ghaddafi’s Nurse

by Faramarz on

Red Wine Aziz,

Thanks for your blog and up-to-date information on Libya.

These guys deserve a more appropriate punishment than just the darts.


On the lighter side, I am also worried about the fate of Ghaddafi’s nurse, Galyna Kolotnytska. I believe that a rescue operation is needed to extract her from Tripoli!


Please advice.

//www.youtube.com/watch?v=CZTNJDeffMg


Red Wine

...

by Red Wine on

دوستان عزیز ...

-هم اکنون جبهه متحد در لیبی‌ تشکیل شده است،این جبهه نتیجه اتحاد تمام قبایل ربع الخالی و احزاب مخالف قذافی است،این خبر بسیار خوبی‌ است.

-۲ ژنرال دیگر از ۱۲ ژنرال پایه بالای ارتش جماهیر لیبی‌ که از متحدین به نام قذافی بودند،دیشب و امروز ظهر این اتحاد را به زیر کشیده و حاضر به کشتار مردم کشور خودشان دیگر نشدند.

-شرق تا به سر حدات خارج از بنغازی به دست نیروهای جان بر کف مردم لیبی‌ افتاده است،قذافی هیچ کنترلی دیگر بین قسمت از کشور ندارد.

-۳ قبیله‌ بزرگ لیبی‌، از تبار شاهان لیبی‌،از خون و ریشه حضرت ادریس، امروز صبح مناطق جنوبی و غربی را ترک و مسلح و با شتر به سمت تریپولی در حرکتند.بیش از ۵۰ سال بود که همچین حرکتی‌ از اینان دیده نمی‌شد،وقت تنگ است و مردم دیگر احتیاج به حمایت دارند،این را شیخ زعیم الجاره ،رهبر طوارق الکوف گفت !

-بهای آزادی گران است،برای خارج کردن مملکت از زیر دست دیکتاتور‌ها میبایستی جنگید،راه صلح جویانه یی وجود ندارد،اینها جا خوش کرده اند،باید جنگید و متحدانه بر علیه زور گویان اسلامیون و افراطیون نبرد کرد.

آزادی از آن ماست.

 


Behrouz

باورنکردنی ولی واقعی

Behrouz


اینکه دیکتاتوری را بدون خونریزی از میان برداریم امریست نشدنی که ولایت وقیح خود جنایت شبانه روزی میکند و تن به رفتن نخواهد داد چون هدفمند است و جایگزین قوی دارد:
رفسنجانی  نقشه ی جامعش اینست که پس از مرگ خامنه ای خود رهبر شود پس رژیم ولایت وقیح  تن به رفتن نخواهند داد چون از درون مهره ها درحال انجام وظیفه هستند و خود او جایگزین ولایت وقیح خواهد شد.
او عمرعاصی دیگرست که نقشه هایش به دقت در حال انجام شدن است تا همزمان : مردم را به دلمردگی دچار ,  آیات عظام را بی اعتبار و بیت رهبری را ناامید از جانشینی مجتبا کند تا همه را مهار کرده و خود رهبر شود . سپس به قانون اساسی بی تنازل عمل کند که مساویست با یک دیکتاتوری شدیدتر بدون حضور موثر دیگران. بدلایلی یقین دارم که اقشار مهمی از وزارت اطلاعات و سپاه پشتیبان اوست که رهبر را مجبور کرده از اوباش استفاده کند که او حتا اهمیتی نداده و اجلاس خبرگان شرکت خواهد کرد. تنها راه نجات یک انقلاب فراگیرست تا جنایات اینها خاتمه یابد.

IranFirst

ویژگی‌های مشابه‌ لیبی و ایران

IranFirst


 

سبزها باید تحولات اخیر در لیبی را با دقت مضاعف
مورد تأمل قرار دهند. لیبی به‌دلایل متعدد و از جهات گوناگون وضعی مشابه
ایران دارد؛ چه صاحبان قدرت و چه جامعه‌ی لیبی واجد شباهت‌های مهمی با
حاکمیت و جامعه‌ی ایران هستند. در زیر برخی از مهمترین مولفه‌هایی که لیبی
را به ایران شبیه می‌کند و، اهمیت پیگیری رویدادهای آن را توسط حامیان جنبش
سبز، توضیح می‌دهد، به اجمال مورد توجه قرار می‌گیرد.

1. لیبی همچون ایران از یک حاکمیت اقتدارگرا، سرکوبگر، و متکی به شخص که خودکامگی را در پوشش قانون پی گرفته، برخوردار است >>> FULL TEXT

//www.roozonline.com/persian/news/newsitem/ar...

کور ،کچل ،بسیجی ،ساندیس خور ،پاسدار و ملا.....حمام باید گردند


divaneh

Renewed my interest in dart

by divaneh on

Now I just need to find some really sharp and long darts. Thanks Red Wine Jaan, Excellent as usual.


jmyt17

Middle East

by jmyt17 on

 

Let is stop talking about others.

How about our home-land?

How we can get back our name again?From  these dirty Mulla's hands.


Roozbeh_Gilani

Yes to Patriotism, No to Racist Nationalism/Fascism

by Roozbeh_Gilani on

Per excellent exchange between Mash Ghassem and Red wine, Loving ones country and it's people does not have to be at the expense of hating others. The first one is called Patriotism, the second, Fascism which is what we have as an institution in Iran today (Hatred of Jews, Sunnis, Americans, etc are being actively encouraged by the islamist regime). These cowardly tin pot dictators, from Tehran to tripoli have a lot  in common with each other as do the demonstrators in Tehran and Tripoli. What they hate and fear most is the unity of their citizens in a united anti fascist front.

Long Live solidarity and brotherhood of all freedom loving and  oppressed  people of the World.

Excellent post Red Wine, Right to the point, Thank you.  

"Personal business must yield to collective interest."


Darius Kadivar

Hmm ... And Guess what else these Two have in common ? ;0)

by Darius Kadivar on


Red Wine

...

by Red Wine on

 

-وضعیت در لیبی‌ وحشتناک است،بیش از ۶۰۰ نفر تا به حال جان خود را از دست داده اند اما مطمئن هستیم که این رقم به هزار و شاید اندکی‌ بیشتر به هزار رسد چرا که عده‌ یی در همان ۳ روز اول به بیرون شهر بنغازی برده شده و در آنجا از پشت به قتل رسیده اند (به نقل از شواهدین خارجی‌ شرکت‌های نفتی‌ منطقه !) .

-قسمتی‌ از ارتش خصوصی قذافی مسلمانانی از شمال قفقاز و بوسنی تبارانی هستند که به صورت غیر قانونی در این کشور فعالند و قذافی به اینها اعتماد دارد،گمان برده میشود که قسمتی‌ از قتلهای دسته جمعی انجام شده زیر دست اینها باشد.

-ریشه و بافت کشور قبیله‌ یی است،هنوز بسیاری از قوانین این کشور مطابق با همان قوانینی‌ است که از چند صد سال به این طرف قبایل اصلی‌ کشور بدان احترام میگذاشتند،یادمان نرود که لیبیائی‌ها در شمال آفریقا از همه دیرتر مسلمان شدند و تقریبا هیچ وقت با هم متحد نشدند به غیر از زمانیکه ایتالیا به این کشور حمله کرد و بیش از ۱۱۰۰ قبیله‌..از قات تا به البطنان دست به دست هم دادند و استقلال کشورشان را پس گرفتند.

-ملک عبدالله هم از ترس پیام داده است که به زودی قوانین خوبی‌ برای عربستان وضع خواهد کرد.. این مردک نقرسی عجب مغز خر خورده است... زنان عربستان دوباره به خیابانها خواهند آمد!

-مراکش وضعیتش فرق می‌کند،در آنجا سلطنت به مورد قبول مردم است و همه محمد ششم را دوست دارند،اما از وضعیت بد اقتصادی و رشوه خواری خسته شدند..اینها هم همچنان در حال آماده باش هستند.مراکشی‌ها خواهان تغییر دولت هستند.

-یمن هنوز سردر گم است،ساله از آن ولدلزنا‌های منطقه است،آنچنان که سعودی‌ها هم از وی حساب میبرند و آمریکا هنوز سردر گم است در آنجا چون در آنجا القاعده سایه افکنده است.یمنی‌ها مجلس جدید میخواهند،انتخابات جدید و حذف محمد ساله از قدرت.

این صدا.. صدای آزادی است.


statira

A Perfect Chemistry

by statira on

These two tyrants have with each other. If Ben Ali ,Mubarak  and the late shah were as ruthless and murderous as these two, they were  still on power.


Red Wine

...

by Red Wine on

مش قاسم عزیز . . .

اگر کسی‌ ادعای آزادیخواهی می‌کند،اگر کسی‌ می‌خواهد که ایران از زیر استعمار اسلامیون رهایی یابد،باید همدرد افرادی باشد که مثل خود مشغول نبرد علیه افراطیون ستمگر هستند.

لعنت بر کسی‌ که خودش را از کسی‌ دیگر،ملتی دیگر،قومی دیگر بهتر و برتر داند.کسی‌ که اینطور باشد از ما نیست،ایرانی نیست،هم درد ما نیست،لیاقت شیر و خورشید ما را ندارد. ایرانی بودن کار هر کس نیست،از دیگری بد گفتن و برتر دانستن در مرام ایرانی نیست..همه مساوی هستیم. 

ما همه دوست و برادر و خواهریم،همه باید با هم باشیم و دست در دست همدیگر داده و به رو به روی دشمن صف کشیم و بجنگیم.بس است از پشت دیوار شعار دادن و قایم شدن،پشت مونیتور نشستن و فحش دادن،در خانه نشستن و تفاسیر من درآوردی نوشتن.

آزادی نزدیک است..اندکی‌ تلاش،اندکی‌ همّت می‌خواهد... اینها ترسو هستند،اینها بی‌ رگها و بی‌ ریشه هستند.. پیروزی از آن ماست،امروز لیبی‌،امروز یمن،امروز ایران..همیشه ایران.

 


Mash Ghasem

Red Wine jan thanks for another powerful visual commenrtary

by Mash Ghasem on

though with what this crazed man is doing he's more and more resembleing Italian fascists than anything else.

I'm not making this up take a look at below please: ( this is from Juan , our Amercian friend)

Qaddafi’s Bombardments Recall Mussolini’s

The strafing and bombardment in Tripoli of civilian demonstrators by Muammar Qaddafi’s fighter jets on Monday powerfully recalled the tactics of some decades ago of Benito Mussolini, who spoke of imposing a ‘Roman Peace’ on Libya.

//www.juancole.com/2011/02/qaddafis-bombardme...

 

with his  incoherent 75 minutes speech yesterday ,  looks like  Libya is in for more blood shed.

Sharab jan ,once again thank you for your genuine solidarity with our Arab sisters, brothers.


Red Wine

...

by Red Wine on

چند سال قبل به خاطر مسائل مربوط به طوارق،مجبور شدیم از لیبی‌ بگذاریم تا به قبایل درون ربع الخالی برسیم.همان جا بود که لندور جان کند و ما تا چند ساعت سردرگم بودیم تا چند شتر سوار دیدیم که به ما نزدیک شدند و چقدر به ما مهربانی کردند.آن لحظه که خودشان مشک آب را به ما میدادند..دیدم که چطور خودشان لب تشنه هستند و اما سر اینان این است که خارجی‌ را پناه دهند و آب و غذایشان دهند...

دلم می‌سوزد که این مردم خوب..فرق نمیکند که مغرب باشد و آیا لیبی‌..این چنین زجر کشند و ما بی‌ تفاوت دلمان را خوش کنیم که روشنفکریم و تفاسیر صد منع یک غاز تحویل خلق الله بدهیم.

از پریروز تا به حال،با آنکه پزشکان منع را منع کردند از خانه خارج شوم،در تظاهراتی علیه قذافی شرکت کردم و در کنار برادران و خواهران قبایل مختلف لیبیائی،در پاریس همچو آن روزی که برای ایران فریاد زدم...امروز هم فریاد زدم که دیگر دیکتاتور نمیخواهیم،زورگو،ستمگر نمیخواهیم،فرقی‌ نمیکند بنغازی باشد یا تهران، صنعا یا رباط..ما فردی قاتل و باطل بر مصدر کشورمان نمیخواهیم.

وضعیت لیبی‌ همچنان خطرناک است،قذافی خود مردی است از قبایل صحرا نشین مرزق ! اینان جنگویانی هستند بسیار سرد و گرم روزگار را چشیده... او را همه خطرناک میدانند،مردک مردم لیبی‌ را که معترض هستند ساگ و جاسوس نامیده است و انگاری این روش دیکتاتوران هست که اینگونه رفتار کنند.

مطمئن هستم که به زودی مردم لیبی‌ جشن پیروزی خودشان را خواهند گرفت.

اما یمن را فراموش نکنیم که اینان مردمانی بسیار تنها هستند و تعجب می‌کنم که چرا کمتر به اینها توجه شده است.یمنی‌ها مردمانی بسیار پاکدل و سخت کوشی هستند و تاریخ و فرهنگی‌ بسیار قدیمی‌ دارند.در کنار اینها باشیم.

تا چند روز دیگر هم میبایستی آماده شویم برای تظاهرات بعدی تا خامنه یی و همدستانش بدانند که ما هنوز ایستاده ایم و آماده جنگ هستیم.

به امید آزادی ایران و دیگر سرزمینهای دوست و برادر.