مقام آمریکايی؛ رژيم تهران و تحريک در امر غزه
مجله نيوزويک
23-Jun-2010 (one comment)

 مقام آمریکايی؛ رژيم تهران و تحريک در امر غزه

---------------------------------------------------------------------------

رژيم تهران نه تنها كمكى به حل بحران غزه نمى كند، بلكه با اقدامات تحريک آميز خود به این بحران دامن مى زند.

فليپ كراولى سخنگوى وزارت خارجه آمريكا در يک كنفرانس مطبوعاتى تأكيد كرد، رژيم تهران نقش سازنده ای در غزه ندارد و افزود، من عميقا شک دارم كه مقاصد آنها ماهيت انساندوستانه داشته باشد.

همزمان با اين اظهارات، مجله نيوزويک به نقل از مقامات آمريكايى و اروپايى نوشت، اقدام رژيم تهران براى اعزام چند كشتى به غزه تحريک آميز است.

این در حالیست که سخنگوی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی گفته یکی از کشتی ها یکشنبه آینده از بندرعباس عازم سواحل غزه می شود.

---------------------------------------------------------------------------

Link: //www.iranpressnews.com/source/078524.htm

>>>
KamRan201

مهربانی یکسره

KamRan201


بابا طاهر عریان: چه خوش بی مهربانی هر دو سر بی  / که یک سر مهربانی درد سر بی /  / افرادی که بعد از صدها  بار ضربه خوردن از طرف مقابل باز هم به پای بوسش میروند  را بجز نوکر صفت ابله به چه چیزی میتوان تشبیه کرد. 1300 سال است که اعراب خون ملت ایران را میریزند زنها و کودکان اجداد ما را  به کنیزی و غلامی برده اند. یک ششم از سرمایه شما را بخاطر گردن کلفتی بالا می کشند و ایرانیان را خر میکنند که این حق جدشان است. با تمام این سرسپردگی  باز هم اعراب به خون ایرانیان تشنه هستند و شیعیان را کافرانی میشناسند که در صورت لزوم قتلشان واجب است. با این همه بعضی از ایرانیان با تمام صدماتی که این مملکت از اعراب خورده است باز هم همان نوکران دست به سینه هستند. گوئی جنگ های 8 ساله و هزاران مصیبتی که در طول 1400 سال از عرب خورده اند کافی  نبوده تا چشم هایشان باز شود . یهودیان بمانند سدی هستند که مینوانند در مواقع لازم  خط هایل بین دشمن و ایران شوند. و این مهم در زمان ایران باستان نیز زهر حملات رومیان را به ایران را میگرفت. در تمام مدت شر و شور عبدالناصر و قذافی اگر اسلحه اسرانیل بر سر عربها نبود ، مسلما اعراب زهر بیشتری به ایرانیان می ریختند. در جنگ 8 ساله اگر  دلاورخلبانان اسرائیلی پایگاه های اتمی صدام را با خاک یکسان نمی کردند به یقین سرنوشت جنگ طور دیگری رقم میخورد. تعصب چشم را کور میکند و اگر بخواهیم به تعصب  افراد نمره بدهیم. نمره ایرانیان متعصب به یقین بالای 95 است. 


Share/Save/Bookmark