Farhad Kia-Shemshaki

Brave Qazvini student

A brave representative from Qazvin University students addresses a pro-Ahmadinejad MP, Hamid Rasaee. Here's a transcript of a section of his talk:

فیلم صحبتهای شجاعانه و جسورانه آقای کیاشمشکی نماینده دانشجویان سبز در مقابل رسایی است.فرهاد کیاشمشکی ابتدا در کنار رسایی می نشیند اما با فریاد های دانشجویان که خواستار دوری او از رسایی بودند وی صندلی خود را ترک و به پشت تریبون مجری میرود و این حرکت او باعث شعار فرهاد دوستت داریم میشود. فرهاد شروع به صحبت می کند اما رسایی بارها و بارها با پریدن بین سخنان فرهاد کیاشمشکی باعث خشم دانشجویان میشود. فرهاد می گوید: خواهشم می کنم سکوت کنید چون صدای من مثل صدای آقای رسایی رسا نیست و مورد تشویق قرار می گیرد. رسایی میگوید از امام حرف بزن صدات رسا می شه و فرهاد می گوید اتفاقاً میخوام از امام بگم و فرهاد میگه من ابتدا پیش ایشون نشستم اما نتونستم دووم بیارم و اومدم اینجا. و مبگه از آقای رسایی هم میخوام که در حرف من نپرن من اینجا اومدم که صحبت کنم اگه قراره شما حرف بزنین من میرم پایین و شما صحبت کنین. اما رسایی بارها و بارها با عصبانیت و با لحن بد باز هم صحبت میکند و در میان کلام وی می پرد و عصبانیت دانشجویان را لحظه به لحظه بیشتر میکند تا جایی که باعث می شود دانشجویان بارها و بارها لفظ خفه شو را برای ساکت کردن رسایی بکار برند.کیاشمشکی طی صحبتهایش احمدی نژاد را دروغگو خطاب می کند و هنگامی که بسیجی ها او را به خاطر به کار بردن لفظ چیز مسخره می کنند می گوید آری ما همه چیزیم اما بی همه چیز نیستیم:

Part 1:



Part 2:

18-Nov-2009
Share/Save/Bookmark

Recently by Ghormeh SabziCommentsDate
Majid Tavakoli: Prisoner of the day
5
Dec 02, 2012
Nasrin Sotoudeh: Prisoner of the day
2
Dec 01, 2012
Abdollah Momeni: Prisoner of the day
2
Nov 30, 2012
more from Ghormeh Sabzi
 
jameslesonsky

Americans Love Iranians

by jameslesonsky on

I have many iranians friends. I am so saddened by the events in iran. wish you the best.


American Dream

This all seems like it was planned

by American Dream on

There is a camera that is taping all this.

If it was a real scenario the student will most likely be expelled.

The University lets this all continue.

It seems that this was all planned by the security forces in order to locate what they deem as trouble makers.

These outbursts seem planned and nothing will be accomplished.


mahmoudg

We will find him next to Vahidnia, some where, MIA

by mahmoudg on

How brave. These students show that the Iranian nation will not let this bunch of Arab thugs keep Iran back for long.  When the American/Israeli combined forces free Iran, this akhond and the thousands like him will answer to the Iranians.