Student: I will not vote

"Free Zone" debate on state tv

29-Feb-2012
Share/Save/Bookmark

Recently by mehrdadmCommentsDate
Omid Djalili: The Baha'i Faith in Words and Images
11
Dec 05, 2012
Dimmed Lanterns
1
Dec 05, 2012
Iranian TV shows off 'captured US ScanEagle drone'
5
Dec 04, 2012
more from mehrdadm
 
Jeesh Daram

رای ندادن و قهر کردن

Jeesh Daram


در تاریخ بسیار بوده اند مردمی که رای ندادند. در هیچ جای تاریخ یادی از قهرمانی های آنانکه رای ندادند برده نشده است.  ببخشید، هدف جسارت نیست، ولی خر وامانده منتظر چش است.  حتی در بین نماینده منتخب از طرف دیکتاتور نیز افرادی هستند که با رای دادن به آنها میتوان بطریقی با رژیم در افتاد.  برای مثال در سال 2009 هم کروبی و هم موسوی هردو از عمال رژیم بودند و معتقد به اصل ولایت سفیه! ولی دیدیم،  که دولت انتظار نداشت آنها برنده شوند. ولی  رای مردم باعث شد که لااقل شورشی برپا گردد و قدری مردم بیدار شوند.  با رای ندادن کسی دیکتاتور را نابود نخواهد کرد،  و فقط کار او را آسانتر خواهد نمود.  رای سفید دادن و یا مخدوش کردن رای،  بهتر از رای ندادن است 


SofiaM

Mehrdad

by SofiaM on

Well Said.


jmyt17

Lady

by jmyt17 on

What can I say.

 

Thank you mam.


Nader Vanaki

نمایندگی مجلس یک سری امتیازات داره

Nader Vanaki


تلفن موبایل،اتوموبیل، کامپیوتر لپ تاپ، حق مسکن، ماهی دو میلیون حقوق، دفتر کار در ساختمان مجلس، ناهار مجانی، تعطیلات فراوان، سربرگ رسمی با آرم مجلس که با اون میشه قوم و خویش های خودشون رو برای استخدام در دوایر دولتی معرفی کنن، حق دلاّلی برای اعمال نفوذ در اداره جات دولتی، خرید و فروش رآی با اعضای دولتی کمیسیون ها، و امثالهم...حالا بفرمایید ملّت کیلویی چند؟  اصلاً برای چی باید به فکر مردم باشه؟

وقتی هم جلوی دوربین تلویزیون انگشت تا بند دوّم در دماغ فرو میکنه و فیتیله میکشه بیرون و حواله ملّت میده یعنی بفرما این هم خدمت گذاری که خواستی.


Maryam Hojjat

Siamak Asadian, Well Said

by Maryam Hojjat on

Thanks for your comment. Great & true.


Bavafa

She gets my vote....

by Bavafa on

Brave Shir-zan Irani.

'Hambastegi' is the main key to victory 

Mehrdad


Abarmard

When was this?

by Abarmard on

Is this recent?


Siamak Asadian

جوانان در انتخابات فرمایشی مجلس اسلامی شرکت نخواهند کرد

Siamak Asadian


جوانان، خوب می دانند آنانی که به نام نمایندگان مردم به مجلس می روند نه تنها علیه بی حقوقی ها و ستمگری ها و از جمله بی حقوقی ها و محرومیت های جوانان نیستند، بلکه خود بخشی از سیستمی هستند که بانی ایجاد و گسترش و تثبیت این بی حقوقی ها و این محرومیت ها است.

جوانان می دانند کسانی که قرار است در این نمایش به نام نماینده مردم سر از صندوق های رأی بیرون آورند، به مجلس نمی روند تا حقوق کارگران و مردم محروم را قانونیت بخشند و برای مشکلات جوانان چاره جویی کنند، بلکه به این دلیل به مجلس راه می یابند تا قوانین استثمارگرانه تر و شرایط دشوارتری را بر مردم کارگر و زحمتکش تحمیل کنند و بموجب قانون، شادی و نشاط و امید را از جوانان سلب نمایند.

بی گمان جوانان با شرکت نکردن در نمایش انتخاباتی، عمق نفرت خود را نسبت به کلیت این رژیم نشان خواهند داد و ثابت خواهند کرد که این رژیم نمیتواند نیروی جوان و عظیم شان برای بزک کردن چهره کریه خود به بازی بگیرد.

//www.payam.se/index.php?option=com_content&view=article&id=9345:1390-12-10-08-12-32&catid=22:1389-12-27-00-16-09&Itemid=42