گریه و زاری خیلی هم خوبه

عزاداری برای امام حسین.

26-Nov-2012
Share/Save/Bookmark

Recently by mehrdadmCommentsDate
Omid Djalili: The Baha'i Faith in Words and Images
11
Dec 05, 2012
Dimmed Lanterns
1
Dec 05, 2012
Iranian TV shows off 'captured US ScanEagle drone'
5
Dec 04, 2012
more from mehrdadm
 
azadi5

delusions

by azadi5 on

It's interesting how says that they could not talk about emam hossain's death back then, after he died, because of SAVAK. I guess he thinks that SAVAK existed during Yazid's time. Whatta load of crap these people listen to.


SMotaghed

ماه محرم بود و

SMotaghed


ماه محرم بود و سربازهای روسی در تبریز چوبه های دار بر پا کرده بودند و مشغول دار زدن آزادیخواهان بودند ولی یک مشت لات و لوت و چاقوکش و پا منبری عین خیالشون هم نبود. برای کشتار آزادیخواهان که جلوی چشمشون کشته میشدند جشن میگرفتند و برای امام حسین که هزار سال قبل مرده بود عزا و علم و طبق راه انداخته بودند و سینه می زدند که داد از ظلم یزید.

احمد کسروی
کتاب تاریخ مشروطه


Demo

عزاداری مردود است و باطل

Demo


 

«بگو به فضل و رحمت خدا بايد شادمانى كنند كه اين بهتر است از تمام آنچه که از برای خود (در این دنیا) جمع آوری میکنند .» (قرآن ١٠:٥٨)
دین یعنی هدایت الهی و پیمودن راه حق و عدالت و روشنی و سعادت. هر گونه عزاداری و سوگواری در این راه مطلقأ مردود است و باطل. فضل و رحمت و برکت الهی هم شکر و سپاسگزاری و سرور بیشتر را باعث میگردد و نه ذره ای از غم و اندوه به هر دلیلی که میخواهد باشد. گریه و اشک هم خوب است و بخشی است از تراوش فلب در چشمان به هنگام سجده به درگه خدا و فقط و فقط در پرستش خالق عالمیان و در طلب ایمان و علم و فضل و رحمت ستایش و بخشش و نعمت بیشتر از برای خود و دیگران.


Milan

جواباش ضایست

Milan


 جای تاسوعا ماسوعا بگو حسین پارتی و خودت و خلاص کن‌