خامنه‌ای عرب است


Share/Save/Bookmark

Khers
by Khers
17-Apr-2011
 

بر طبق شجره نامه رسمی‌ خامنه‌ای، جدّ آین حیوان به دلیل "ظلم و ستم" عباسیان از عربستان به عیران مهاجرت کرده بود و در منطقهٔ تفرش ایران لانه کرده بود.  خامنه‌ای با بقیه خانواده‌اش هم نوه و نتیجه آین مردک عرب میباشند.  بفرمایید، این هم قسمتی‌ از شجره نامه رسمی‌ ایشان:

نسب آیت الله خامنه ای به حضرت سلطان سید محمد که از سادات حسینی است و با چهار واسطه فرزند امام سجاد می شود می رسد. ایشان به دلیل ظلم و جور عباسیان به مناطق مرکزی ایران و تفرش، آشتیان و فراهان می آیند و از سوی مردم آن مناطق مورد استقبال قرار می گیرند ولی مأموران عباسی در تفرش ایشان را دستگیر و شهید می کنند و هم اکنون مزار ایشان در میقان اراک قرار داد. سید محمد فرزند سید محمدتقی، فرزند سید میرزا علی، فرزند سید میرزا اکبر، فرزند سید فخرالدین از شجره مبارک حضرت سلطان سید محمد است که از تفرش به آذربایجان مسافرت می کنند و در شهر خامنه – 80 کیلومتری شمال غربی تبریز – ساکن می شوند. بعد از وی سید حسین، فرزند سید محمد در خامنه مشغول هدایت و ارشاد مردم می شود و البته به نجف اشرف سفر می کنند و در آنجا به درس و بحث اشتغال می ورزند. ایشان جد حاج سید علی خامنه ای بودند.

 حالا هیچ جای تعجبی برای شما باقی‌ میمونه وقتی‌ که این رژیم تمام فکر و ذکرش فلسطین است، وقتی‌ که تاریخ ایران را از کتابها حذف میکنند و وقتی‌ که پولمون رو هم میکنند دینار؟   مردک عرب داره کاری رو که اجدادش نتونستتند تموم کنند به پایان میرسونه


Share/Save/Bookmark

more from Khers
 
Khers

سوال بسیار خوبی‌ میکنید آقای جاوید

Khers


به استثنای محمد رضا پهلوی و پدرش در ۱۴۰۰ سال گذشته ایران یک فرمانروای ایرانی‌ اصل نداشته.  همشون یا ترک بودند و یا عرب.  حالا قبل از اینکه داد بزنید که من نژاد پرست هستم برایتان عرض می‌کنم که نتیجه منفی‌ این مصیبتی که بر ایران ببار اومده چی‌ است.  این سلسله‌های پادشاهی ترک و عرب طرز فکر قبیله‌ای داشتند.  مصلحت کشور و بزرگی‌ اسم ایران برای اینها بی‌ معنی‌ بوده.  به همین علت بود که این گونه حکومتها کارهایی کردند که آخر و عاقبتش آین چیزی است که امروز میبینیم.  نمونه‌اش هم صفوی‌ها و قاجار ها.  وقتی‌ هم که یک فارس واقعی‌ وطن پرست و دلسوز مثل رضا شاه و محمد رضا شاه پهلوی به قدرت رسیدند و خواستند یه کاری بکنند که ایران سر بلند بشه اشخاصی‌ مثل حضرت عالی‌ رگ انقلابی شون ورم کرد و سر نگونش کردند که آسایش خاطر آین رو داشته باشند که یک "سید" (یعنی‌ "سرور") قبیلهٔ مبارک قریش بر سرمون دوباره حکومت کنه.  لطفا کامنت بعدی من رو به آقای "پندار نیک" ملاحظه بفرمایید.  


پندارنیک

There is nothing wrong, absolutely nothing wrong with being Arab

by پندارنیک on

The Palestinian issue has nothing to do with anyone's ancestry. The state of Israel and her supporters should understand such simple fact and act accordingly. United Nation Security Council Resolution 242 was adopted long before IRI took shape.


Jahanshah Javid

Tohfeh Irani

by Jahanshah Javid on

Cheh rabti daareh? Yani har ki Arab baasheh aadam neest? Har ki Irani baasheh aadameh? Rahbaraan tamaam Irani maa cheh tonhefehi boodan?

melaake ensaaniyat Iraniat neest. sho'oor ham khoob chiziyeh.