بازداشت سردبير سايت کانون زنان ايرانی ژيلا بنی يعقوب
روشنگری
23-Jun-2009 (one comment)

کانون زنان ايرانی -ژيلا بنی يعقوب سردبير سايت کانون زنان ايرانی شنبه شب در منزلش بازداشت شد .

نيروهای امنيتی 12 شب روز شنبه بعد از دو ساعت ماندن و تفتيش خانه اين روزنامه نگار و همسرش بهمن احمدی اموئی آنها را ساعت دو نيمه شب به نقطه نامعلومی انتقال دادند .

خانواده اين دو پس از مراجعه به منزل آنها دريافتند که ماموران موبايل ،کامپيوترها ی شخصی و بسياری از دست نوشته های آنها را با خود برده اند . همسايگان انها نيز از برخورد خشن نيروهای لباس شخصی موقع انتقال اين دو سخن گفتند .

مراجعات خانواده های اين دو روزنامه نگار به زندان اوين و دادگاه انقلاب نيز تاکنون به نتيجه ای نرسيده است . ماموران اين دو نهاد دولتی می گويند :,نمی دانيم اين دو روزنامه نگار کجا هستند !,

ژيلا بنی يعقوب چندی پيش جايزه بين المللی شجاعت در روزنامه نگاری را دريافت کرد

>>>
Golbaang

2تير

Golbaang


2تير:يورش مامورين اطلاعات به خانه دانشجويان و دستگيری تعدادی از دانشجويان شيراز

بنا به گزراش رسيده به دانشجويان سوسياليست: در حمله و حشيانه نيروهای امنيتی روز يکشنبه 31 خرداد ساعت 12:30 " اسماييل جليلوند، حمدالله نامجو" از دانشجويان دانشگاه شيراز و "کاوه موسوی" را در حالى كه دانشگاه تا 20 تيرماه تعطيل است، دستگير و به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

سرکوب های شديد روزهای اخير نيروهای امنيتي، اطلاعات و دستگاه حکومتي، با يورش وحشيانه خود به خانه فعالين دانشجويی در شيراز، دستگيری 2 تن از دانشجويان دانشگاه شيراز به نامهای" اسماييل جليلوند، حمدالله نامجو" و دستگيری کاوه موسوی را به همراه داشته است.

خانواده دانشجويان با مراجعه به اداره اطلاعات و سعی در گرفتن اطلاعاتی از فرزندان خود، با بی توجهی مامورين اطلاعات همراه بوده و تاکنون خبری از دانشجويان دستگيره شده در دست نيست.

طی حمله وحشيانه نيروهای امنيتی به خانه فعالين دانشجويی در روز يکشنبه هيچ اطلاعی از 9تن از دانشجويان دانشگاههای شيراز در دست نيست و به احتمال زياد بازداشت شده باشند.

لازم به ذکر است طی روزهای اخير ماوران اطلاعات با تهديد دانشجويان از طريق تلفن، فضای رعب و وحشتی را در بين دانشجويان شيراز به راه انداخته اند.
//www.roshangari.net/as/sitedata/20090623005547/20090623005547.html



Share/Save/Bookmark