بازداشت دو فعال دانشجويی
roshangari
10-Jul-2009 (one comment)

خبرگزاری هرانا : دو فعال دانشجويی توسط نيروهای امنيتی در شهرهای تهران و اصفهان بازداشت شدند.
بنابر گزارشات دريافتی علی اجاقي، دبيرانجمن اسلامی دانشجويان دانشگاه اصفهان روز چهارشنبه مورخه 17 تيرماه در منزل شخصی خود در شهر اصفهان توسط نيروهای امنيتی بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل شد. مجيد دري، دانشجوی محروم از تحصيل دانشگاه علامه که در مجموع وقايع پس از انتخابات در ايران بازداشت و به تازگی آزاد شده بود مجدداً روز گذشته مورخ 18 تيرماه توسط نيروهای امنيتی در منزل شخصی خود در شهر تهران بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل شد.

>>>
recommended by Golbaang

Share/Save/Bookmark

 
Golbaang

بازداشت جلیلوند و نامجو دو دانشجوی دانشگاه شیراز

Golbaang


 

خبرنامه امیرکبیر: ظهر روز گذشته مامورین انتظامی با یورش به منزل اسماعیل جلیلوند یکی از فعالین دانشجویی دانشگاه شیراز، وی را به همراه حمدالله نامجو دیگر فعال دانشجویی که در آن لحظه در منزل وی حضور داشت، بازداشت کردند.
 
بازداشت این ۲ دانشجوی دانشگاه شیراز در حالی صورت گرفته است که طی روزهای گذشته ریاست دانشگاه شیراز و فرماندار شهر مرتب در مصاحبه های مختلف اعلام کرده اند که همه دانشجویان شیراز آزاد شده اند و مشکلی در این دانشگاه وجود ندارد.
 
به گزارش خبرنامه امیرکبیر، حمدالله نامجو و اسماعیل جلیلوند از که از دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه شیراز می باشند پیش از این نیز به ترتیب ۳ و ۲ بار توسط اطلاعات شیراز بازداشت شده بودند.
 
در جریان انتخابات این دو فعال دانشجویی در ستاد مهدی کروبی فعال بودند.
اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

//www.autnews.me/node/78