اخبار ضد و نقيض درباره برکناری مدیرعامل بهشت زهرا تهران
Radio Farda
25-Aug-2009 (one comment)

در همين زمينه ،«پارلمان نيوز»، وب سايت خبری فراکسيون اقليت مجلس، روز سه شنبه اعلام کرد: به دنبال انتشار خبر دفن دسته جمعی کشته شدگان وقايع پس از انتخابات، محمود رضاييان از مديرعاملی بهشت زهرا برکنار شده است.اسماعيل دانش پژوه، مدير روابط عمومی بهشت زهرا، در گفت وگو با راديو فردا برکناری محمود رضاييان را رد کرد و گفت که «محمود رضاييان با ۴۲ سال سابقه بازنشسته شده است.» ابراز نگرانی از پاکسازی مستندات در همين حال يکی از نمايندگا ن مجلس در گفت وگو با «پارلمان نيوز» گفته است: به دنبال انتشار ويدئو درباره قطعه ۳۰۲ احتمال اين وجود دارد که اين قبر ها تخليه شده يا محل آسفالت شود. اين نماينده مجلس که «پارلمان نيوز» هويت آن را مشخص نکرده است می گوید: «دغدغه ما از انتشار اين اخبار اين است که در صورت صحت دفن دسته‌جمعی و بدون نام و نشان، با انتشار اين خبر، مستندات پاک‌سازی شود.» وی همچنين از نگرانی نمايندگان ا... >>>

Shifteh Ansari

Tehran cemetery director removed

by Shifteh Ansari on

Here's what Parlemannews said://www.parlemannews.ir/?n=2921

 

پارلمان‌نیوز: ساعتی پیش مدیرعامل بهشت زهرا برکنار شد.

بنابر گزارش‌های اولیه رسیده به پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، محمود رضاییان از مدیرعاملی بهشت زهرا برکنار شد.

گفتنی است در روزهای اخیر انتشار خبری مبنی بر دفن دسته جمعی کشته‌شدگان حوادث بعد از انتخابات، بهشت زهرا را در کانون اخبار رسانه‌ها قرار داده است.

پیگیری‌های پارلمان‌نیوز برای دریافت اطلاعات بیشتری در این خصوص ادامه دارد



Share/Save/Bookmark