بیانیه شماره ۱۷ میرحسین موسوی درباره وقایع عاشورا و روزهای پس از آن
Kalemeh
01-Jan-2010 (one comment)

فرمان اعدام و قتل و زندانی کروبی و موسوی و امثال ما مشکل را حل نخواهد کرد . سخنان روز چهارشنبه میدان انقلاب و قبل از آن نماز جمعه هفته پیش دانشگاه که توسط چهره های منتسب به نظام ایراد گردید، نتایج هر نوع اقدام تروریستی را مستقیما به سمت کانون نشانه خواهد رفت و گره مشکل بحران کنونی را نا گشودنی خواهد ساخت. گوساله و بزغاله خواندن بخش عظیمی از جامعه و خش و خاشاک نامیدن آنان و مباح کردن خون عزاداران حسینی فاجعه ای است که هم اکنون توسط افرادی مشخص و صدا و سیما در جامعه رخ داده است.این چه سخنرانی است که از تریبون دولتی مردم را به جنگ با یکدیگر دعوت می کند و یک عده را حزب الله می نامد و عده ای دیگر را حزب الشیطان؟ بارها در یک سخنرانی کوتاه اعلام می کند مردم توجه کنید جنگ است! آیا این سخنان دعوت به جنگ و شورش داخلی نیست ؟

>>>
recommended by Shifteh Ansari

Share/Save/Bookmark

 
PArviz

این یارو خوابه!

PArviz


این موسوی هم مثل اینکه اصلا نمیفهمه قضیه از چه قراره. این یارو می‌خواد با ارائه راه حل رژیم رو از این بحران بیاره بیرون، غافل از اینکه مردم دیگه با برگزاری دوباره انتخابات و امتیاز‌های بند تمونی از طرف این رژیم جنایت کار راضی‌ نمیشن.
مردم خواستار سرنگونی کامل این سیستم ضد بشری هستند. دیگه کسانی مثل موسوی، کروبی و امثالهم قادر به نجات یا استحاله (رفرم) اون نیستند. اون ممه رو لولو برد.
از شریکان جنایت از جمله موسوی باید تمام استفاده در راه سرنگونی رژیم بشه ولی‌ اینها همه باید جوابگوی جنایت خود در طی‌ ۳۰ سال گذشته باشند.