معاون رئیس جمهور آمریکا: رژیم ایران در حال نابودی است
خبرگزاری فرانسه / جو بایدن
02-Feb-2010 (one comment)

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، معاون رئیس جمهور آمریکا امروز در یک مصاحبه تلویزیونی ارزیابی کرد که رژیم تهران در مسیر نابودی قرار گرفته است.

جو بایدن که با تلویزیون "ام اس ان بی سی" مصاحبه می کرد، گفت رژیم تهران با سرکوب تظاهرات معترضان باعث نابودی خودش می گردد. آنها دارند حکومتشان را بدست خود نابود می سازند.

معاون رئیس جمهور آمریکا افزود، هنگامیکه آنها معترضان را آنگونه که همه شاهد بودند، بطور خشونت آمیز سرکوب کردند، اعتبار و مشروعیت خود را نه تنها در ایران، بلکه در سراسر منطقه از دست دادند.

جو بایدن گفت، من فکر می کنم که رژیم تهران دارد خودش را بدست خود نابود می سازد، یعنی دارد توانش را برای حفظ حکومت از دست می دهد.

>>>
KamRan201

ساقی خوش خبر

KamRan201


تمام گزارشاتی که از مطبوعات و رسانه های گروهی خارج از ایران میرسد، حکایت از سرنگونی رژیم قرون وسطائی ولایت فقیه دارند. البته همه میدانند که این رویداد دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد. این بار شاهد شنیدن سخنان جو بایدن هستیم که رژیم ایران را کاملا در حال سقوط می بیند. این نکته قابل ذکر است که انقلاب اسلامی ایران، همراه با وقایع لهستان همه برنامه ای بود که در شطرنج سیاسی آنروز جهان توسط کامپیوتر های سازمان سیا طراحی شده بودند تا با بالا کشیدن فتیله مذهب شوروی را در موضع ضعف قرار دهند. تا قبل از حادثه 11 سپتامبر امریکا و انگلیس قویا از جنبش های مذهبی پشتیبانی میکردند اما حادثه 11 سپتامبر به آنها نشان داد:
 
یکی در درون گرگ می پرورید
چو پرورده شد خواجه را بر درید
 
و حالا که با چنگ و دندان در یمن و ایران و پاکستان و بقیه ممالک اسلامی انگشت بدهانند تا گاوی را که خودشان بالای بام برده اند بطریقی فرو بیاورند. 


Share/Save/Bookmark