علی مطهری:این صدای پای استبداد است که به گوش می رسد
Nedaye Sabz e Azadi
12-Apr-2010 (one comment)

نوع برخورد دولت دهم با مجلس و قوه قضائیه پدیده ای جدید است که در تاریخ 31 ساله انقلاب اسلامی سابقه ندارد. مجلس، قانونی را به نام هدفمند کردن یارانه ها تصویب می کند و شورای نگهبان نیز تأیید می نماید، اما دولت اعلام می کند که قابل اجرا نیست و اجرا نمی کنم و آنقدر پافشاری می کند بلکه آن را تغییر دهد.
به گزارش تابناک،دكتر علي مطهري ضمن بيان مطلب فوق گفت: صورت ظاهر این کار یعنی استبداد، یعنی بی اعتباری مجلس و دموکراسی، یعنی یک بدعت خطرناک. اگر در اینجا همه کوتاه بیایند چه ضمانتی هست که این بلا بر سر سایر قوانین نیاید. این صدای پای استبداد است که به گوش می رسد و اگر این کار باب شود و تبدیل به یک رویه گردد چیزی جز استبداد نخواهد بود.
نماينده مردم تهران در مجلس افزود: روش درست این است که دولت اجرای این قانون را آغاز کند و برای رفع اشکالات احتمالی آن، لایحه تقدیم مجلس نماید و البته مجلس برای تحقق کار بزرگ هدفمند شدن یارانه ها با د... >>>

Shifteh Ansari

ببین آش چه شوره!

Shifteh Ansari


Ali Mottahari is one of the most conservative members of the Iranian Parliament.  It is interesting to see a conservative MP take such a hard position vis a vis Mahmoud Ahmadinejad, throwing all caution to the wind insofaras Ali Khamenei has supported Ahmadinejad's fraudulent re-election and his populist rhetoric and actions.  I mean, whose "estebdaad" is Ali Mottahari talking about here?  At the end of the day, it is no one else's but one Seyed Ali Khamenei.


Share/Save/Bookmark