سرخورده از انتخابات، عقده گشایی با بدحجابی
Rooz Online / Arash Motamed
04-May-2010 (2 comments)

در ادامه حملات سران سیاسی جناح راست به جنبش سبز، دیروز دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ضمن انتقادی تند، مخالفان دولت محمود احمدی نژاد را طیفی "ضد انقلاب" نامید و با اتنقاد از پوشش آزاد زنان، بدحجابی را پدیده ای "نامیمون" خواند که اعضای جنبش سبز با آن عقده گشایی می کنند.

محمد نبی حبیبی در تهاجمی جدید علیه جنبش مخالفان دولت محمود احمدی نژاد آنان را "فتنه جویانی" نامید که بدحجابی را به عنوان "یکی از مظاهر جنگ نرم علیه اخلاق جامعه" نمایندگی می کنند و مدعی عضویت در آنچه وی "فرقه سبز" نامید، هستند.

سخنان تازه دبیر کل حزب موتلفه اسلامی علیه حامیان جنبش سبز در حالی ایراد می شود که دولت محمود احمدی نژاد از اوایل هفته گذشته طرح های جدیدی برای "ترویج فرهنگ عفاف و حجاب" ارائه کرده است. در یکی از بحث برانگیز ترین تصمیمات دولت، قرار است تمامی کارمندان زن شاغل در ادارات و سازمان های دولتی با "پوشش یکسان" بر سر کار حاضر شوند.

با بدحجاب ه... >>>

recommended by Shifteh Ansari

Share/Save/Bookmark

 
No Fear

Here it is.

by No Fear on

بیانیه‌ی اخیر این تشکل (در تاریخ 5 اردی‌بهشت) را بخوانید که آشکارا «رئیس‌جمهور منتخب مردمان» و تصمیماتِ دولت او را نشانه رفته است:
[جبهه‌ی كفر و الحاد و دشمنانِ دين خدا در طول تاريخ، از «ترويج فساد و فحشا» به عنوان يك سلاح كارآمد، در مسير «مقابله با جبهه حق و رزمندگان راه خدا» بهره برده‌اند و اين حربه‌ی شوم و غيرانساني، «امروز بيش از هر مقطع ديگري از تاريخ بشر» در جهتِ «لطمه واردآوردن به ايمان سربازان جبهه حق و تخريب مباني و باورهاي آنان» به‌كار گرفته مي‌شود.
با «روي كارآمدن دولت نهم»، اميد همه‌ی مومنان و دينداران اين بود كه اين دولت... اما «در عمل چنين نشد» و «شنيدن عباراتي نااميدكننده از يك‌سو» و «عدم همكاري در اجراي طرح ملي عفاف و حجاب» (كه رهبر انقلاب با صراحت آن را تاييد نموده و بر انجام آن تاكيد فرموده‌اند) از سوي ديگر؛ در عمل فضايي را براي «پيشروي دشمن در اين بعد از جنگ نرم» فراهم آورد...
متاسفانه «اهمال دولت» و دستگاه قضايي در انجام وظايف قانوني و الهي خود در مسير «مقابله با رشد بي‌سابقه منكرات و بي‌حجابي» تا آنجا پيش رفت كه «دولت، خود دستور توقف طرح امنيت اجتماعي را صادر كرد» و همين امر مفسدان را در زير پا نهادنِ حرمت احكام الهي و قوانين نظام اسلامي جري‌تر ساخت. تا آن‌جا كه اين روزها، در نقاط مختلف، شاهدِ «كشف حجاب گستاخانه و هتاكانه از سوي مشتي زنان و دختران فاسد»ي هستيم كه در حكم پياده‌نظام دشمن، به گسترش فساد در ميان جوانان و آينده‌سازان كشور مشغولند....
خدايا تو شاهد باش! در اجراي احكام تو و با نيتِ «نهي از منكر مسوولان نظام» به‌پا خاسته‌ايم و جز «اجراي بند م وصيت‌نامه‌ی سياسي الهي امام‌مان» مقصودي نداريم و تنها اجرايي‌شدن منويات ولي فقيه زمان‌مان در برخورد با مسائل ضدفرهنگي شايع در جامعه را خواستاريم


No Fear

Ms Ansari

by No Fear on

Please report fairly and check your sources before pointing your finger in the wrong direction.

Ahmadinejad administration has been stalling the `amre be maroof va nahye az monkar `` bill in the majlis for 6 years now!

It is not Ahmadinejad who is pushing for this this bill to be presented in Majlis for ratification.

Ansareh hezbollah are pushing hard for this bill and the administration of Ahmadinejad is resisting it.

Read `` Ansareh hezbollah `` press release which i will post and see how it attacks the Administration of Ahmadinejad.