آن بسیجی که ۸ سال زمان امام جنگید کارش به کجا کشیده
Kaleme
29-Jun-2010 (one comment)

من بسیار متاسفم بسیجی که در زمان امام ۸ سال در جبهه ها جنگید و از کشور دفاع کرد، کارش به جایی رسیده است که در دانشگاه ها با دانشگاهایان برخورد میکند، در مساجد مردم را کتک بزنند، در رای گیری ها تقلب، در خیابان ها به کشتار مردم، در ۱۴ خرداد جلوگیری از سخنرانی نوه امام، حمله به خانه، دفاتر و مساجد مراجع و در بسیاری جاهای دیگر اقداماتی که نام و یاد بسیج را لکه دار کرده اند. بسیجی که با خون هزاران شهید و جانباز آبیاری شده بود. متاسفانه عملکرد این افراد بدانجا رسانده است که میراث امام که همان جمهوریت و اسلامیت بود اکنون رنجور و ناتوان گشته است.

بنده میگویم اگر زمان شاه یک شعبان بی مخ بود، اکنون این حاکمیت صدها شعبان بی مخ تربیت کرده است و این افراد باید بدانند که مهدی کروبی تا آخر ایستاده است و آماده پرداخت هرگونه هزینه ای در این راه است و تا گرفتن حق مردم از پا نخواهد نشت.

>>>
recommended by Shifteh Ansari

Share/Save/Bookmark

 
mahmoudg

Thanks, but no thanks

by mahmoudg on

time for a cleric to step up and save in Iran is long gone.  Mr. Kahroubi you are no better than a stench filled regime you are trying to criticise.  You will be one of the first to be brought up on chages and put on trial for your role in death and destruction under 30 years of the demonic Islamic rule in our beloved Persia.