سازمان انرژی اتمی ایران 'درز اطلاعات' را تأیید کرد
BBC Persian
09-Oct-2010 (3 comments)

علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت که برخی از کارمندان این سازمان در گذشته اطلاعاتی را به بیرون درز داده اند، ولی این سازمان در تلاش است جلوی تکرار این امر را بگیرد.
آقای صالحی در یک گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری فارس که روز شنبه ۱۷ مهر (۹ اکتبر) منتشر شد، گفت که کشورهای غربی با بعضی از کارشناسان سازمان انرژی اتمی ایران تماس گرفته اند و آنها را با وعده ادامه تحصیل و فراهم آوردن شغل و امکانات رفاهی بهتر در خارج از ایران وسوسه کرده اند و در مواردی موفق شده اند که اطلاعاتی را از این طریق به دست آورند.
اما او افزود: "خوشبختانه سازمان انرژی اتمی توانست با کسب اعتماد مهندسان نسبت به رفع دغدغه های فکری آنان از جهت تحصیل و سربازی فرزندانشان اقدام کند تا آنها بدون دغدغه در سازمان کار کنند".
آقای صالحی از کمک "ستاد فرماندهی کل قوا" و رئیس جمهوری ایران در فراهم کردن "شرایط ویژه"... >>>

recommended by Shifteh Ansari

Share/Save/Bookmark

 
yolanda

....

by yolanda on

Thank you, Shifteh,

   I read the same news this morning on both Press TV and Yahoo....I did not know it was about Amiri.......not sure if Amiri still has his freedom?!

Thank you!


Shifteh Ansari

Hi Yolanda!

by Shifteh Ansari on

Take a look at this:

Iran admits some of its nuclear program employees took bribes to pass secrets to the West

Read more: //www.nydailynews.com/news/world/2010/10/09/2010-10-09_iran_admits_some_of_its_nuclear_program_employees_took_bribes_to_pass_secrets_to.html#ixzz11u9cDXvL

 


yolanda

......

by yolanda on

I am always hungry for Amiri news......I wonder what happened.....I will search for English 1st....