کشته شدن يكى از فرماندهان سپاه قم و 5 نفر ديگر به‌دست پژاك
Roshangari
22-Jul-2011 (5 comments)

به گزارش خبرنگار دفاعى خبرگزارى فارس، سرهنگ عاصمى از فرماندهان سپاه على بن ابي‌طالب(ع) قم كه به منظور انجام مأموريت به منطقه سردشت رفته بود به همراه پنج تن ديگر از همرزمانش در ادامه عمليات پاكسازى اين مناطق از لوث وجود گروهك تروريستى پژاك به علت برخورد خودرو با مين كار گذاشته شده در اين منطقه به شهادت رسيدند.

>>>
recommended by Roozbeh_Gilani

Share/Save/Bookmark

 
Roozbeh_Gilani

تهاجم زمینی رژیم به روستاها و مناطق مرزی کردستان

Roozbeh_Gilani


بهانه رژیم جمهوری اسلامی برای این حملات وجود افراد مسلح مخالف رژیم در این مناطق است. اما در واقع سطح و دامنه حملات رژیم به این مناطق به هیچوجه با دیده شدن چند گروه معدود مسلح در اینجا و آنجای مرز تناسبی ندارد. وجود این گروهها تنها بهانه ای برای تعقیب اهداف گسترده تر پشت پرده است.

واقعیت این است که بهانه حضور چند واحد از گریلاهای پژاک هم در این مناطق نمیتواند حملات و اقداماتی در چنین ابعادی را توجیه کند. از اینرو هدف اقدامات اخیر جمهوری اسلامی در ناامن کردن مرزها و در حمله به کردستان عراق و در قطع کردن آب رودخانه الوند را بايستي فراتر از آنچكه رژيم خود اعلام كرده است ديد. رژيم از یک سو میخواهد با جنجال آفرینی در این مورد افکار عمومی را از بحرانهای مرگباری که در داخل کشور با آن روبرو است، منحرف کند و از سوی دیگر بعنوان یک هدف جانبی با اعمال فشار بر حکومت محلی کردستان از ایجاد ثبات در کردستان عراق و تثبیت موقعیت این حکومت جلوگیری نمايد. سکوت معنی دار دولت عراق در مورد دست درازی های رژیم ایران در مرزها، نشانه نوعی هماهنگی اعلام نشده بین دولت مرکزی عراق و رژیم جمهوری اسلامی است.

//www.payam.se/index.php?option=com_content&view=article&id=3241:1390-04-28-07-55-35&catid=22:1389-12-27-00-16-09&Itemid=27


vildemose

Emam rahel...salavat...

by vildemose on

Emam rahel...salavat...


RostamZ

tit for tat

by RostamZ on

When you kill people then they have the right to kill you. The world will be teaching a lesson or two to the IRI monsters.


afshinazad

شش اوباش وحشی

afshinazad


خوب شش نفر اوباش وحشی و جنایتکار از جامعه کم شد.


Roozbeh_Gilani

اوا چی‌ شد؟ ؟؟!

Roozbeh_Gilani


اوا چی‌ شد؟ مگه  رهبر جون نگفت که فقط من می‌تونم بکشم؟؟!