iranian.com

Harder Butt Squeez

ang.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس، شیث رضایی و محمد نصرتی با حرکت غیرمتعارف و بحث برانگیز خود در بازی مقابل داماش گیلان در داخل کشور ناراحتی و خشم همه را برانگیختند. با گسترش تصاویر و فیلم مربوط به خوشحالی غیر طبیعی این دو در سایت‌های اجتماعی و شبکه‌های گسترده ارتباطی در جهان شاهد بازتاب تلخ و ناراحت کننده این اتفاق در رسانه‌های پربیننده جهان بودیم.

Daily Mail: The two Iranian football players who engaged in the 'inappropriate' celebration of buttock squeezing may face a public lashing in the centre of the pitch. Members of the Iranian Parliament have called for the 'swift punishment' of Mohammad Nosrati and Sheys Rezaei who played for the Tehran-based Pesepolis club. The 'offence' took place during a match last weekend when one of the pair's teammates scored the winning goal to end a losing streak Read more >>>

11/03/2011 - 22:13
Share/Save/Bookmark

 
Arj

Runaway imaginations of a sick mind!

by Arj on

This Sureh Nessa (Ayeh 56) must be the hullucinations of a sick mind facinated with unimaginable violence porn! How could this be the teachings of a god?! What kind of a f***ed up god would have to resort to restoring a burn victim's skin in order to make him/her suffer from more burn?!


yolanda

............

by yolanda on

The video has been shown around the world! What they did is reprehensible and revolting....but lashing on the pitch, 2 month jail time & $40,000 fine are too severe...especially lashing.......it is torture!

I was wondering if IRI will do the public lashing? If they do, the lashing video will end up on CNN!


Tavana

The Fools' Fingers!

by Tavana on

<حدیث موثق> یعنی چه؟ از این لاطائلات زیاد نوشته شده و بحساب این و آن گذاشته شده. اسم کتاب <حیله> خود صد حدیث این مکر و دروغ است.

آیه ۵۶ از سوره نسا  جنبه <توصیفی> و <تشابهی> دارد و هشداری است از برای جنایتکارانی چون دیک چینی وجرج بوش که بلکه پوستشان از آنچه در انتظارشان است به عرق بیافتد!

آیه ۳۳ از سوره مائده هم وصف حال تمام دوران تاریخ بشر است که غیر قابل انکار است. ملل و اقوامی که بخود مغرور گشته و از حق دور گشته اند آهسته آهسته از اصول اخلاقی و انسانی فاصه گرفته و از داخل برای دستیابی به قدرت و ثروت بینشان اختلاف و دشمنی افتاده و همدیگر را از بین برده و شکنجه داده و به دار آویخته و تکه و پاره کرده اند و غیره و غیره. دقت کنیم که افعال بکار رفته در آیه همه درزمان حال نوشته شده اند. تاریخ خود جلوه گر عاقبت این آیه است و جامعه آمریکا هم اکنون دارد در تحقق بخشیدن به آن قدم بر میدارد.

*** در مورد انگشتکاری قوم ایرانی هم هر چه بگیم از خود به خود گفته ایم! ایرانی است و میراث تاریخیش!

*** راستی چرا از شکنجه عراقیها در زندان ابو قریب در این اظهارات فضل و دانش ذکری نشد؟؟؟


Fool Me twice...

What Happening-o

by Fool Me twice... on

Dear JJ, so glad to see youve changed your view. regardless of it being genuine or not. it is wonderful to witness you admitting that this Islamic"republic" has been as you put it, "fingereing a nation for three decades."

                                                                                               **حلیة   المتقین، مجلسی،باب هفتم،                                                                                                                                                                          سوم:**                                                                                                        
    در حدیث موثق از حضرت صادق علیه السلام منقول است که: از آبی که در حوض هاى کوچک در حمام هاى سنیان جمع می شود از غسل مردم غسل مکن که در آن غساله یهودى و نصرانى و گبر و دشمن ما اهل بیت که از همه بدتر است جمع می شود و خدا خلقى  از سگ نجس تر خلق نکرده است و کسیکه عداوت ما اهل بیت دارد  از سگ نجس تر است

*سوره نساء آیه 56
«آنان را که به آيات ما کافر شدند به آتش خواهيم افکند هر گاه پوست تنشان بپزد پوستی ديگرشان دهيم ، تا عذاب خدا را بچشند خدا پيروزمند وحکيم است.»

 سوره مائده آیه 33
إِنَّمَا جَزَاء الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الأَرْضِ فَسَادًا أَن يُقَتَّلُواْ أَوْ يُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ يُنفَوْاْ مِنَ الأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ.
سزاى كسانى كه با [دوستداران] خدا و پيامبر او مى‏جنگند و در زمين به فساد مى‏كوشندجز اين نيست كه كشته شوند يا بر دار آويخته گردند يا دست و پايشان در خلاف جهت‏ يكديگر بريده شود يا از آن سرزمين تبعيد گردند اين رسوايى آنان در دنياست و درآخرت عذابى بزرگ خواهند داشت.

This kind of teaching can not be work of an all knowing, all mighty, all forgiving and all loving creator. Just saying. 


Jahanshah Javid

:)))

by Jahanshah Javid on

So true! Excellent. If footballers are going to be punished for fingering, then what should be done with the regime for fingering a whole nation for more than three decades?


Omid Hast

زندان و ٧٤ ضربه شلاق

Omid Hast


دیروز یکی از نمایندگان مجلس در مصاحبه‌یی با خبرگزاری‌ها اعلام کرد که کمیسیون فرهنگی، وزیر ورزش را خواسته است تا درباره حرکت ناشایست دو بازیکن پرسپولیس توضیح دهد. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود چرا که دیروز یک قاضی دادگاه کیفری استان تهران در مصاحبه با خبرگزاری فارس اعلام کرد که احتمال دارد شیث رضایی و محمد نصرتی به زندان بروند و حتی با ٧٤ ضربه شلاق مجازات شوند.

پايگاه خبری آفتاب:

//www.aftabnews.ir/vdcb0wb8arhbf5p.uiur.html