برنامه هر دم بیلی و موج خشونت و نفرت در دنیا.


Share/Save/Bookmark

برنامه هر دم بیلی و موج خشونت و نفرت در دنیا.
by Amir Sahameddin Ghiassi
28-Aug-2010
 

برنامه هر دم بیلی و موج خشونت و نفرت در دنیا.

طالبان نوجوانان و دخترکان افغانی را به گلوله می بندد چرا که به مدرسه رفته اند. طالبان به صورت دخترکان افغانی اسید میپاشد. طالبان با زنان بسیار بد رفتاری میکندو در حالیکه خودشان از یک زن متولد شده اندو دارای خواهر مادر و دختر هم هستند؟  طالبان که جنگجو تربیت شده است که با کمونیست بین المللی نبرد کند اکنون که کمونیست از بین رفته بیکار است پس بایست برادران وخواهران خود را بکشد تا کار کرده باشد. در اروپا تمامی یا حداکثر مردم اروپا که روزی به اسلام و مسلمانان با دیده احترام نگاه میکردند امروزه همه را کثیف فاسد تروریست و آدمکش می نامند. هنگامیکه در یک دبیرستان آلمانی تدریس میکردم مادران و پدراان میگفتند از اینکه یک معلم دارند که مشروب نمی خورد سیگار نمیکشد و از سکس بدون ازدواج تمجید نمی کند بسیار احساس راحتی میکنند. ولی امروزه میگویند که خاورمیانه ایها دزد فاسد تروریست هستند و اسلام ....

موج نفرت متاسفانه دارد همه جا نفوذ میکند. میگویند که دزدی و فساد و تروریستی در خاورمیانه ریشه دارد. چون مردم در فشارند از این جهت بهم هم تجاوز میکنند و از دوستی واعتماد هم سو استفاده های کلان میبرند. بطوریکه اعتماد واطمینان از بین میرود و همه بهم به نظر دزد نگاه میکند و اگر کسی به کسی اعتماد کرد هالویش میخوانند.  کودکان و نوجوانان دم تیغ قرار دارند و بهر بهانه ای به دست سلاخها سپرده میشوند. دزدی رشوه خواری و فساد دارد ریشه تمدن و انسانیت را میکند. اگر به فیلم دیکتاتور بزرگ چارلی چاپلین نگاه کنید میبینید که حرص و تمامیت خواهی و خودخواهی را سر چشمه همه بدبختی ها دیده است. فقیری که تا دیروز برای تکه نانی گدایی میکرد در اثر عواملی حالا یک دیکتاتور بزرگ شده است و عوض خدمت و دوستی حالا او تمام دنیا را میخواهد که برده و فرمانبردار او باشند و دستورات او را اطاعت کنند. گدا دیروزی اکنون به مرض دیکتاتوری دچار شده است و خودرا چیزی نظیر خدا می بیند. میخواهد که همه مردم او را بپرستند و جلویش سر خم کنند.  او اکنون خود را دانای بی همتا و انسانی برتر از همه می بیند.

اکنون او میخواهد که همه در برابرش کرنش کنند و او را بپرستند. او که تا دیروز گدایی فقیر بود اکنون که میلیاردی توانا و با قدرت شده است گذشته را فراموش کرده و خود را تافته جدا بافته می بیند. باورهای مذهبی که تنها یک باور هستند و ثابت کردن آنان غیر ممکن است نیز مشگل دیگری است که مورد سو استفاده قرار میگیرد.

مردم بی دانش و مغرور میخواهند به زور فکر های شاید بسیار ناقص و بیمورد خود را به دیگران تحمیل کنند. متاسفانه دین که بایست موجب راحت و دوستی بین افراد باشد نیز حربه ای برنده به دست کسانی است که از آن نهایت سو استفاده را میکنند. نمونه آن همان آتش زدن ژاندارک دختر بی گناه فرانسوی است که به عنوان جادوگر توسط کلسیا محکوم و به دست کلیسا حضرت مسیح پیامبر دوستی و محبت به آتش سپرده شد؟

خوب آیا هیچ فکر کرده اید که از این موج خشونت و نفرت چه کسانی سو استفاده میکنند؟ معلم فرانسوی با معلم افغانی چه خصومتی میتوانند با هم داشته باشند. خصومت را درست میکنند و اربابان از آن پول میسازند و مردم عادی قربانیان این خصومت ها هستند. مردم عادی که برعلیه هم شست شوی مغزی داده شده و به آنان میکرب نفرت تزریق شده است. آنان که این باکتری را به آنان تزریق کرده اند که او بهتر است  دانا تر است و دین او بهترین است و اگر کشته شود به بهشت میرود و اگر بکشد هم باز به بهشت میرود تا در آغوش حوریان همیشه دوشیزه و غلمانان همیشه سفت و سخت بسر ببرد؟  اگر از او بپرسید آیا قرآن را خوانده است جوابش نه است . پس چطور خود را مسلمان میدانی در حالیکه کتاب مقدس خودت را نخوانده ای میگوید دیگران اینطور میگویند و من حرف آنان را باور میکنم. جنگ هفتاد دو ملت همه عذر است و.... چو حقیقت نیفتند ره افسانه زدند.


Share/Save/Bookmark

more from Amir Sahameddin Ghiassi