بلای چاقی در آمریکا که از خوردن غذا ها ی غیر ارگانیک و مملو از هورمون های چاق کننده سرتان زا هستند. حاکی میشوند.


Share/Save/Bookmark

بلای چاقی در آمریکا که از خوردن غذا ها ی غیر ارگانیک و مملو از هورمون های چاق کننده سرتان زا هستند.  حاکی میشوند.
by Amir Sahameddin Ghiassi
23-Oct-2009
 

زندگی ماشینی چاقی بیش از حد و سرتانهای گوناگون

چند روز پیش با چند نفر از دوستان که همگی دکتر و پزشک بودند سخن میگفتیم. میگفتند که غذاهای آمریکایی طوری تهیه میشود که انسان را ولو اینکه پرخور هم نباشد سنگین مینماید. هورمونهایی که به مرغ و یا گاو و خوک و گوسفند میدهند که بسرعت رشد کنند. موادی که برای خراب نشدن غذا ها بکار میبرند. همه اینها یا سرتان زا هستند و یا چاقی و چاقی مفرط را هدیه میکنند.

فرامرز میگفت که از وقتی پسر بزرگش به آمریکا آمده مرتب سنگین شده است اکنون حدود شاید دویست کیلو باشد. برای یک جوان بیست سه ساله این خطرناک است. قلبش مورد حمله است شریانهایش خراب میشوند و همه بدن او رو به ویرانی میرود و هر چه به او میگویم که رژیم بگیرد و کمی خودش را لاغر کند گوشش بدهکار نیست یک شیشه عسل یک کیلویی را یک روزه میخورد وهمین طور در خوردن غذا افراط میکند آنهم غذا های اینجا که پراز هورمون است و چاق کننده. وی در ایران هیکل متوسطی داشت لاغر نبود ولی اینقدر هم چاق نبود.

متاسفانه حرف مراگوش نمیکند و میگوید که پسر شاه را ببین آقای رضا یا کوروش پهلوی او هم چاق است. گفتم پدرش را نگاه کن که همیشه لاغر اندام و متوسط بود. نمیدانم لابد وی هم دچار همین غذاهای غیر ارگانیک و چاق کننده افتاده است. و بسرعت چاق میشود تصویر جوانی او وی را مثل یک جوان لاغر اندام نشان میداد. پسرم فرزاد همیشه میگوید خوب پسر شاه ایران چاق است چرا من نباشم.

گفتم من متاسفانه باوی که آقایی مهربان است تماس ندارم ولی امیدوارم که ایشان هم که سنبل جوانان ما هستند خودشان را لاغر کنند تا شما هم بوی تاسی کنید.

حالا که قرار است همه ما برای ساختن یک ایران مدرن و خوب دست به دست هم بدهیم و کشور را آبادان کنیم بهتر است که در همین جا هم با هم متحد باشیم و برای هم دلسوزی کنیم. متخصصان ما ما را رهنمایی کنند و بما هشدار بدهند تا بتوانیم خود را و مردم خود را سالم کنیم و به رفاه برسانیم. از نظر علمی و ورزشی و انسانی یک مکان خوب در دنیا و یک جایگاه مناسب در جهان را اشغال کنیم.

پس بیایید با هم دنیای بهتر بسازیم. امیدوارم که فرزاد من هم که فعلا بهانه اش شاهزاده ایران است که چون او رو به چاقی میرود پس من هم میتوانم چاق بشوم با کمک شاهزاده ایران زمین دوباره بهانه ای نداشته باشد. خوب لاغر شده سخت است و چاق شدن آسان. پس ما بایست راه سخت را برویم وهمگی ایرانیان خودشان را در آمریکا لاغر کنند. وهیکلهای زیبا داشته باشند. البته سیرت زیبا با هیکل زیبا و چهره خوب بهتر است.

اکنون که شاهزاده ایران الگو شده است. و همه به ایشان چشم دوخته اند. خوب ما بایست همه باهم برای پیشرفت معنوی و مادی هم کوشا باشیم.

بیادم افتاد که سالها پیش یک دختر آلمانی خیلی چاق شاگرد من بود وی یک دوست پسر پیدا کرد که گفت اگر خودت را لاغر نکنی ترا ول میکنم دختر در عرض دو یا سه ماه خود را بصورت یک دختر لاغر اندام در آورد من آن وقت از او نپرسیدم که چه کرده است. ولی کاش از او میپرسیدم و اکنون برایتان مینوشتم که او چه کرده است تا آن چنان لاغر شده است.


Share/Save/Bookmark

more from Amir Sahameddin Ghiassi