آیت‌الله سید علاءالدین خامنه‌ای و چراغ جادو

آیت‌الله سید علاءالدین خامنه‌ای و چراغ جادو
by Ari Siletz
17-May-2011
 

داستانی از هزار و یکشب. . . . . . . . . .


Share/Save/Bookmark

Recently by Ari SiletzCommentsDate
چرا مصدق آسوده نمی خوابد.
8
Aug 17, 2012
This blog makes me a plagarist
2
Aug 16, 2012
Double standards outside the boxing ring
6
Aug 12, 2012
more from Ari Siletz
 
divaneh

Excellent Job Ari

by divaneh on

Very well done with both faces. I think if not careful, the Rahbar may end up in the bottle himself.


Ari Siletz

Thanks folks

by Ari Siletz on

Ahang1001, I see you are a jen afficanado too. I've tried a modern expansion on the mythology in a series of short stories. Here's one on jinn and the art of photography. If the IRI's keeps up this jen obsession, I'll submit another story--about a couple of female jins who knew Mohammad's wives.

Anahid, jinn have secret names that can be used as passwords to defeat them. I think a name having to do with jen and monkey is a good first guess for AN's password. Perhaps, "Jenlovesbananna."

Faramarz, just watch as events unfold exactly as you describe. Khamenei will try to trick the genie back into the bottle with the politial equivalent of "I can't believe you were in there in the first place."


Faramarz

Genie Grants Three Wishes!

by Faramarz on

 

Great work Ari, especially Rahbar’s face!

Genie: “For your first wish, I got rid of Mousavi, Karroubi and the Greens! For your second wish, I got rid of Rafsanjani and the gang! What’s the third wish?”

Rahbar: “Can you please just go back into the bottle?”


Anahid Hojjati

Very funny. Thanks Ari.

by Anahid Hojjati on

AN is a combination of monkey and jen. He needs a new name for himself. So creatures who come after him and are like him, can be called that name.


ahang1001

و اما جن بو داده

ahang1001


در روایات آمده است

جن بو داده: هر شخص کوچک اندام، چالاک و معمولا زیرک و بدجنس.

این مشخصات به رییس جمهوری، جمهوری اتمی و اسلامی ناب خیلی میخوره

شیرین


ahang1001

انواع جن

ahang1001


 

پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند: « جن سه نوع می باشد،یک نوع دارای پرو بال هستند که همیشه مانند ابرو باد در هوا پرواز می کنند، نوع دوم به صورت حیوانات در می آیند مانند مار، عقرب، گربه و...، نوع سوم دارای تکلیفند، یا رستگارند یا گناهکار، برای این دسته از طرف خداوند بهشت و جهنم تعیین شده است».خلقت جن از سه عنصر آب ، باد و آتش است در حالی که انسان و حیوان عنصر دیگری به نام خاک هم دارند. چون جن ها خاک ندارند به این جهت قوه ی سنگینی و جاذبه زمین روی آنها اثر ندارند.جن ها مثل آتش سرخ رنگ هستند، چشمشان عمودی است و پاهایشان کوتاه و گرد است و چیزی شبیه سم می باشد نه اینکه سم واقعی باشد.جن ها مودارند و مثل انسان رنگ های مختلفی دارند مانند سفید، سیاه، سرخ و...جن ها دارای دم و شاخ نیستند،صدا دارند،بیشتر از پنج حس را دارا هستند. آنها غذا می خورند و ازدواج می کنند زیرا آنها هم مثل انسان احتیاج به رشد و زندگی دارند و تولید مثل هم می کنند لکن نوع غذای آنها متفاوت است.زندگی کردن جن ها مثل حیوانات است، احتیاج به لباس و تهیه غذا ندارند، آزاد هستند، در زمین و فضا هستند، در همه جای زمین زندگی می کنند و قوه مخصوصی دارند که مانع از برخورد اشیاء با آنها می شود. بعضی از جن ها اجازه دارند به بعضی از کرات بروند، به صورت خانوادگی زندگی می کنند، نر و ماده دارند، دستگاه تناسلی دارند و مثل انسان ازدواج می کنند و بچه دار می شوند، رشد بچه آنها سریعتر از انسان است.طول عمرشان بیشتر از انسان است و مرگ دارند. جسمشان فنا می شود و احتیاج به قبرستان ندارند.سرما و گرما و درد ندارند اما لذت و خوشی و ناخوشی دارند ، می توانند از یک طرف دیوار ، طرف دیگر آن را ببیند آنها انسان را می بینند اما انسان آن ها را نمی بیند.آن ها می توانند از درو پنجره بسته عبور کنند، به علت نداشتن عنصر خاکی، قوه «طی الارض» دارند و سرعت حرکت آنها کمی از روح کمتر است.در آن واحد می توانند از یک طرف زمین به طرف دیگر بروند، جنیان می توانند از بعد زمان عبور کنند، فکرشان بسیار قوی است با یک نوع «تله پاتی» افکار را می خوانند ولی آینده و گذشته انسان را نمی توانند پیش بینی کنند، قوه خلاقه ندارند.آن ها هم می توانند خوب یا بد،کافر یا مومن باشند وقتی «بسم الله» گفته می شود اثر بد جن های کافر خنثی می شود و خود را به کنار می کشند اما مومنانشان فرار نمی کنند.جن های مسلمان نماز می خوانند، روزه می گیرند و وظیفه دارند تمام آداب دینی را به جا آورند.

نقل از وبسایت شهر مردگان

نوشته کیمیا


ahang1001

جن در کتاب مقدس مسلمانان

ahang1001



 بر اساس احکام اسلامی اعتقاد به وجود جن و حتا ارتباط با جن به خودی خود انحراف محسوب نمی‌شود. بسیاری از مراجع تقلید مسلمانان معتقدند که انکار وجود جن عملی کفرآلود است. در برخی فتواها در این مورد، فرد منکر مرتد خوانده شده است.

به اعتقاد روحانیان، از آنجا که در قرآن بر وجود جن تاکید شده، خرافات خواندن آن نفی کتاب آسمانی مسلمانان و شرک محسوب می‌شود. در قرآن سوره ۷۲ سوره‌ی جن نام دارد و آیه‌های بسیاری به توصیف ویژ‌گی‌های این "مخلوقات" اختصاص داده شده است.

مطابق آموزه‌های قرآن جن مانند شیطان از آتش آفریده شده، اما مصداق "شر" به شمار نمی‌آید. در سوره حجر تاکید می‌شود که خلقت جن پیش از آفرینش انسان انجام شد. در سوره انعام آمده است که برای جن و انس رسولانی از جنس خودشان فرستاده شده تا احکام الهی را به آنها ابلاغ کند. برخی از علمای مسلمان، از جمله محمد حسین طباطبایی و ناصر مکارم شیرازی (در کتاب‌های تفسیر "المیزان" و "نمونه") معتقدند که منظور از رسول در این آیه پیامبری از جنس جن نیست.

بر گرفته از دویچه وله

نوشته بهزاد کشمیری پوذ


ahang1001

کار به جا های

ahang1001


کار به جا های باریک کشیده...سید علی خان به یک جن گیر معتبر نیازمند است