آخوند شناسی


Share/Save/Bookmark

آخوند شناسی
by Mardom Mazloom
21-May-2010
 

به توصیه شازده عزیز این چند جوکی که قبلا راجع به آخوندها و بسیجی هاشون شنیده بودم را تقدیم میکنم که بلکه با فکری باز تر از این چیزی که این کفتارها برای ملت باقی گذاشتند به پیشواز آخر هفته بروید.از دوستان عزیزیکه که قدم رنجه فرمودند و نگاهی به این بلوگ انداختند خواهشمندم که اگر جوکی-چیزی در بساطشون دارند اینجا مندرج فرمایند.

اول یکمی تحلیل:

آخوند چیست ؟

آخوند موجودی است که در محیط های آلوده به فساد و ناآگاهی رشد مینماید و شکل ظاهری آن شباهتی نزدیک به انسان دارد .ولی روی کله شان مقدار زیادی پارچه سفید یا سیاه قرار گرفته؛ آنها هم مانند انسانها روی دو پا راه میروند .اما صورتشان با انسانها فرق دارد بدین ترتیب که صورت آنها پوشیده ازموهای زبر و دراز است!
همچنین طرز پوشش آنها هم با آدمها کاملا متفاوت است ! چنانکه دارای جیبی بسیار بزرگ هستند که گنجایش مقادیر بسیار بسیار زیاد پول وثروت را دارد ! همچنین طرز صحبت کردن آنها نیز با آدمها فرق فراوان دارد ، آنها با زبانی صحبت مینمایند که گویا متعلق به دوران ماقبل تاریخ است . دارای اشتهایی سیری ناپذیری هستند .چنانکه هرگز و به هیچ وسیله ای سیر نمی شوند! و از دیدن خون به وجد می آیند !
تفاوت دیگری که با انسانها دارند این است که : انسان برای انجام کاری از دست و مغز استفاده مینماید ولی آخوند برای این کار تنها از دهانش بهره میجوید !
از گریه وناراحتی دیگران به غایت لذت میبرد ، و برعکس شادی و خوشبختی انسان آنها را ناراحت مینماید !
آخوند به هرآنچه مثل خودش نیست حمله مینماید .و در صدد نابودی آن برمی آید ! ومیخواهد همیشه هم خود را حق به جانب نشان دهد !
انواع آخوند
:
آخوندها انواع مختلف دارند که همگی در صدد کسب قدرت هستند ! و چون به آن دست یابند به خطرناکترین موجود کره زمین تبدیل میشوند . نمونه بارز آن آخوندهای ایران میباشند .
امام (خمینی!)
:
نوعی از آخوند است که خود را از تمامی کاینات برترمیپندارد تقریبا همطراز خدا ! ونیز بری ازهر گونه خطا میداند .
آیت الله(خامنه ای!!)
:
آخوندی است که حسرت امامت دارد ! و یک پنجم دارایی مردم را تصاحب مینماید !
حجت السلام
:
آخوندی است که دلالت بر حقانیت اسلام مینماید ! نوع کوسه ای آن از کوسه هم خطرناکتراست!
مرجع تقلید(مکارم شیرازی!!) :
نوعی از آخوند است که با میمونها سر و کار دارد !
آخوندک(سری به حوزه علمیه قم بزنید!)
:
نوعی از آخوند است که دوران دگردیسی آن هنوز کامل نشده است !

و حال بپردازیم به اصل مطلب:

فتواي جديد علماي حوزه علميه اگر يك پسر به دختري بگه قربونت برم عزيزم،۲۰ ضربه شلاق داره!! اگر بگه قربونت برم خوشگلم ۷۰ ضربه شلاق داره!! ولي اگر بگه قربونت برم الهي چون در راه خداست هيچ اشکالي ندارد

آخونده ميره ۲۰۶ ميخره شکمش گير ميکنه به فرمون. ميگه آقا يه ۲۰۷ بدین لطفاً.

چارتا خواهر بسیجی میرن پیش آخونده:
اولی میگه: حاج آقا من به آلت یک مرد نگاه کردم، حالا باید چیکار کنم؟ ... آخونده میگه: برو با اون آب طاهر چشم هات رو بشور.
دومی میگه: حاج آقا من به آلت یک مرد دست زدم... آخونده میگه: برو با اون آب دست هات رو بشور.
سومی تا میاد حرف بزنه چهارمی از پشت در داد می زنه: حاج آقا قبل از اینکه این کونشو تو آب بشوره بزار من برم اون آب رو قرقره کنم.

یه بسیجیه تو خيابون مي رفته مي بينه يه عمامه افتاده زمين ميره جلو مي بينه ريدن توعمامه زنگ ميزنه به 110 ميگه آقا زود بياين زدن آخوندرو گهش کردن

یه دختره از یک آخوند میپرسه حاج آقا میشه من با دوست پسرم بخوابم؟ حاج آقا میگه استغفروالله، دختره میپرسته حاج آقا میشه من با یک غریبه بخوابم؟ حاج آقا میگه نعوذ بالله، دختره میگه حاج آ قا میشه من با شما بخوابم؟ حاج آقا میگه بسم الله!

یه آخونده میره حج، میخواسته سنگ بزنه به اون یارو ستونه، سنگهاش تموم میشه، شروع میکنه به فحش خوار مادر دادن.

یه پاسداره میره به یه آخونده میگه، ببخشید حاج آقا با کفش میشه نماز خوند؟ آخونده میگه نه برادر، طرف برمیگرده میگه ولی من دیروز خوندم!

یه آخونده توی اتوبوس نشسته بوده، از راننده میپرسه، آقا شما که تمام روز توی راه هستین و مسافرت و این ور اون ور، از کجا میفهمید بچه شما واقعا بچه شماست؟ راننده به یارو یک نگاه میکنه بعد میگه والله یه دو سه سال صبر میکنیم تا بزرگ بشه، اگر شبیه خودمون بود که هیچی، اگر نبود میفرستیمش حوزه علمیه !

به یک آخونده میگن، شما از خودت کون گشاد تر دیدی تاحالا؟ میگه آره، اونهایی که به من میگن التماس دعا حاج آقا!

از یه بابایی میپرسند مساحت ایران چقدر است، میگوید در زمان شاه فلان قدر متر مربع و در زمان جمهوری اسلامی همان قدر متر مکعب، به او میگویند مساحت را با متر مربع میسنجند نه مکعب، پاسخ میدهد، آخر بعد از انقلاب آخوندها به عمق یک متر در آن ریده اند!


Share/Save/Bookmark

Recently by Mardom MazloomCommentsDate
ای پسر جان ِ من این قصه بخوان ...
15
Sep 18, 2012
The syrian dilemma
18
Jun 04, 2012
ما آدم کشتیم!
1
May 05, 2012
more from Mardom Mazloom
 
Mardom Mazloom

Miss Cleo,

by Mardom Mazloom on

به نظر شما رژیم آخوندی چطور ۳۰ سال دیگر، قوی تر از الان به حکومتش ادامه میدهد؟ با آدم کشی بیشتر؟ با متقبل شدن تحریمات بیشتر یا اینکه در گوی کریستالتون میبینید که ملت ایران یک پارچه پشت آخوندها ایستاده اند؟

دیوانه جان حرف از توضیح المسائل زد، یاد این داستان برای شما افتادم. (راستی اگر شما هم جوکی برای آخوندها تو چنته ات داری لطفآ اینجا مرقوم کن، ممنون)

سوال: رئیس جمهور محبوب در یکی از سخنرانی های خویش فرمودند " بنده جهت حمایت از گاوانی که بمن رای داده اند دستور دادم تا شیر گران شود..." - نقل به مضمون- در این لحظه بنده بصورت ناخودآگاه گوزیدم. چه حکمی مترتب بنده خواهد شد؟

جواب: اگراز ابتدا قصد کرده بودید که در میان سخنرانی ایشان بگوزید اشکال ندارد ولی باید سه نخود برشته کفاره بدهید . اما اگر از ابتدا نیت نکرده بودید مرتکب فعل حرام گشته و باید هفت بار از جلوی راهروی ورودی مجلس شورا عبور کرده و بگوزید و یا هفتاد مرتبه برای یک آخوند بگوزید و یا یک مرتبه برای هفتاد آخوند بگوزید

من هم دارم دستورات شرعی ام را اینجا انجام میدهم !


divaneh

خنده ممنوع

divaneh


تا از کار برافتادن رژیم اسلامی کسی حق خندیدن ندارد. ولی در این صورت باید پرسید که چرا آخوندها هر کدام یک کتاب "بخوانید و بخندید" به اسم توضیح المسائل نوشته اند.  


fozolie

ماتحت جنابعالى را كه بد جور به سوزش انداخت

fozolie


 

Mr. Fozolie


onlyinamrica

I feel sorry

by onlyinamrica on

For you the lost causes. That is how you are guiding the new generation of Iranian youths? I have news for you morons. They are going to be here for a long long time. 30+ years and going stronger. Thanks to you, the brains of Iran Zamin.


Mardom Mazloom

فضولی جان،

Mardom Mazloom


بله، سوال دقیقا اینجاست که چطور با وجود شناخت اولیه از این موجودات، گول این خمینی و دار و دستش را خوردیم؟

شاید جواب در سندروم استکهلم باشد؟

و یا اصلا بعد از ۱۴۰۰ سال استثمار فکری میبایست این سالهای بدبختی را میکشیدیم که بتوانیم ترک اعتیاد از آخوند را بکنیم ؟

این هم یک جک نعوذباللهی دیگر برای شما و دوستان:

به آخونده میگن بلدی انگلیسی شماره ها رو بگی؟

میگه: کاری نداره، وان، تو، تری، فور، فایو، نعوذبالله سکس!!


Mardom Mazloom

شراب سرخ گرامی،

Mardom Mazloom


بزرگوارید، به روزی که در شمیرانات با گپ زدن و نوشیدن شراب در جوارتان دولتمند شویم!


Mardom Mazloom

دیوانه جان،

Mardom Mazloom


منور فرمودید! بله دهانی دراز، جیبی گشاد و مغزی شیطانی تشریحی خوب از این موجودات است.

خوشگلا برا من!

یه بابایی میره پیش یک آخوند، میگه حاج آقا من یک مشکلی داشتم اومدم پیش شما حلش کنید... من یک دختر میشناسم که خیلی خوشگل و پولدار هست ولی از خانواده غیر مذهبی و مشروب خور و ربا خواری هست، یه دختر هم میشناسم که مومنه هست اما بیسواد و زشته... به نظر شما کدومشون رو خواستگاری کنم؟ آخونده میگه، شخصی رفت پیش امام صادق و از این چرت و پرتها و بالاخره گفت لکن از لحاظ شرعی آن خواهر مومنه در اولویت میباشد و شما ایشان را نکاح کنید اما شماره تلفن آن یکی خواهر را نیز در اختیار ما بگذارید.


Mardom Mazloom

Octaby jan;

by Mardom Mazloom on

A thorough study must be done to determine exactly to which branch Akhoondology depends :) It's true that Mullahs are creatures apart

غضنفر میره تلویزیون رو روشن میکنه
کانال ۱ یه آخوند داشته صحبت میکرده;
کانال ۲، ۲ تا آخوند داشتن بحث میکردن;
کانال ۳ یه برنامه داشته با عنوان سمینار روحانیون حوزه علمیه;
کانال چهار میزنه میبینه سمینار روحانیون شهر تهرانه ۲۰۰- ۳۰۰ تا آخوند توشن;
کانال ۵ میزنه میبینه سمینار سراسری کشوری روحانیونه که ۲۰۰۰۰- ۳۰۰۰۰ نفر آخوند شرکت کردن... یه دفعه غضنفر داد میزنه:
آهای سکینه هوی زود اون نفت و بیار لونشونو پیدا کردم.........


fozolie

حماقت ما

fozolie


این شوخیهای زیر را من از مرحوم پدردارم و  همه از روزگار چندین پیش از انقلاب شکوهمند است و نشان میدهد  ایرانیان که در فرهنگشان آخوند را همیشه می شناختند پس  چقدر احمق تشریف داریم که آخوندشاهی را با دست خود راه انداختیم (هرچه گفتیم و التماس کردیم به خرج دوستان نرفت):

آن مرحوم

این شوخی  همان «مومن سیر» جناب دیوانه است: سه آخوند به ضیافتی رفته؛ یکی از ایشان آنقدر میخورد که می ترکد و سر سفره به درک واصل میشود. موقع خداحافظی میزبان از حظور آقایان تشکرکرده و از تعارفات معموله میگوید انشالله آقایان سیرشدند که آن دو با یکصدا میگویند : "والله سیر آن مرحوم شد".

ازآخوند میپرسند:

شراب مینوشی یا عرق؟ گفت:«شَرَق»

هندوانه میخوای یا خربزه؟ گفت: «هَردُوانه»

Mr. Fozolie


Red Wine

...

by Red Wine on

مردم مظلوم جان.

مطالب فکاهی شما را در رابطه با شیوخ الاسلام ،خواندیم و لذت بردیم !

اکثر مطالبی‌ که شما و دیگر سروران در اینجا گرد آوری کرده بودید،با واقعیت همخوانی دارد و ما تصور می‌کنیم که بسیاری از این مسائل در زمان خودش رخ داده است،به خصوص در رابطه با احساسات سکسوال این از خدا بی‌ خبران !

با سپاس فراوان ...

(شراب شما،پیش ما محفوظ است.)

 


divaneh

رشته علمی جدید

divaneh


به به جناب مردم مظلوم خان هم ما را خنداندی و هم بنیاد یک رشته جدید علمی را گذاشتی. جای تذکر است که آخوند برای رسیدن به مقصود نه تنها از دهان بلکه از مغز هم استفاده می نماید. فرقش این است که مغزش شیطانی است. چنانکه لازم باشد از اعضای دیگر بدن نیز استفاده می جوید. این هم چند لطیفه که مفت خوری به ما نیامده.

صدای چینی

روزی ملا محمد کاشی با فتحعلی شاه می گفت که در هنگام تطهیر باید مقعد را چنان شست که صدای چینی بدهد. فتحعلی شاه گفت: ولی مال من صدای کاشی می دهد.

مومن سیر

چند تن از طلاب علوم دینیه را به ولیمه ای خوانده بودند. چنانکه رسم این طایفه است همگی بسیار بخوردند بدان حد که یکی از هوش برفت و دیگری شکمش بترکید و بمرد. آنگاه که جنازۀ آخوند مرده بر می داشتند مغمی علیه افاقه یافت. یکی از حضار از او پرسید سرانجام آیا سیر شدی؟ آخوند اشاره به نعش رفیق کرده گفت: سیر آن مومن شد.

فرشته

یکی می خواست سگش را در قبرستان مسلمانان خاک کند. او را گرفتند و پیش آخوند بردند و حال بگفتند. آخوند او را گفت ای ملعون تو را باید صد ضربه شلاق زد. گفت آقا اول گوش بدهید و بعد حکم کنید. این سگ، سگ معمولی نبود و همیشه مشغول ذکر بود. صد هزار تومان هم اندوخته بود که آن را وقف مسجد کرده و وصیت کرد که به آقا بده تا هر طور صلاح می داند به کار برد. آخوند خوشنود شد و گفت: عجب، عجب. این سگ نبوده است. بلکه این ملائکه بوده است. باشد. بسیار خوب. باشد. مرد گفت: آقا وصیت دیگری هم نموده و گفته است که در قبرستان مرا بغل قبر مادر آقا خاک کنید. آخوند گفت: باشد باشد. آن هم باشد. دیگر چه گفت آن مرحوم؟


Mardom Mazloom

همساده گرامی، خیلی خندیدم این هم یکی دیگه

Mardom Mazloom


سه نفر همراه یک اخوند از هواپیما پیاده شده و وارد فرودگاه نیویورک شدند و شروع کردند به پر کردن فرمهای اطلاعات شخصی وقتی میرسند به سوال: sex?
اولی مینویسه: هرگز نداشته‌ام ولی بدم هم نمیاد!
دومی : فقط یه بار اونم وقتی بچه بودم!
سومی: : انشاءالله بزودی چون دوست دخترم در آمریکاست.
آخوند هم جواب داد: بله.
اینجا بود که کفر مأمور فرودگاه درآمد و با عصبانیت به این اعضا گفت : خاک بر سرتون این چه جور فرم پور کردنه، و روشو کرد به آخونده و اضافه کرد : بله یعنی چی!؟ مرد یا زن!؟ آخونده با خونسردی گفت: فرقی نمیکنه هر دو جورش رو دوست دارم!


Mardom Mazloom

Ahura jan Gol Gofti!

by Mardom Mazloom on

این جوک یکمی قدیمی شده ولی بازم خنده داره:

یک آخوند میمیره، میره جهنم. اونجا میبرنش تو یک اتاقی، ‌میبینه مدونا لخت خوابیده رو تخت! بهش میگن: خوب حالا تا جون داری باید ....! یارو خوشحال میشه، می‌پره رو بدبخت مدونا،‌ سه ساعت ...! بعد که خوب از نفس میافته، بلند میشه، میبینه یک عربه اومده تو اتاق.
بهش میگه: این عذاب جهنم که می‌گفتن اونقدر ها هم بد نیست ها!‌ عربه میگه: تازه واردی؟! یارو میگه: آره، چطور مگه؟ عربه میگه: تا اینجاش عذاب مدونا بود، حالا بخواب نوبت توه.


Mardom Mazloom

Anonymouse jan,

by Mardom Mazloom on

You're welcome, I have to add that you're an inspiration and I laughed so many times at your comments.

It's true that the Na'oozeballah joke is one of the good one of the list. The Akhoond could also said "D-Yallah" at the end.


Anonymouse

MMazloom very nice! I like the aooz-o-bell-llah joke!

by Anonymouse on

Everything is sacred.


Anonymouse

Darveesh write your own blog in praise of akhoonds and qweet it!

by Anonymouse on

Everything is sacred.


Ahura

آخوند و جاهل

Ahura


لره میره شهر برای اولین مرتبه آخوند می‌بینه. با تعجب میگه یعنی‌ این بابا این ... همه... سرش درد میکنه.

جاهله میره پیش یه آخوند درس روضه خوانی‌ میگیره. جلسه اول برای تسکین اعصابش پنهانی دو تا چتول می‌زنه و میره بالای منبر. یک روضه حسابی‌ میخونه و کلّی‌ از مردم اشک میگیره. بعداً از آخونده می‌پرسه روضه چطور بود؟ میگه خوب بود ولی‌ سه تا اشتباه داشت. یکی‌ اینکه یزید شهید نمی‌شه بلکه به درک واصل میشه. دومیش اینکه امام حسین خوارش گائیده نمی‌شه بلکه شهید میشه. سومیش اینکه این واقعه در صحرای کربلا اتفاق میفته نه‌ کافه جمشید.


hamsade ghadimi

خامنه‌ای میره

hamsade ghadimi


خامنه‌ای میره حرم امام رضا میگه امام رضا قربونت برم تو که ضامن آهو شدی ضامن من یابو هم بشو.


oktaby

تمساحی هر کی‌ رو که نزدیک میشد میپرید و میخورد ولی‌ به ملاّ

oktaby



اجازه میداد پشتش سوار شه و حتا سرشو وسط دندونای اون بذاره. می‌پرسن آقا تمساح شما به هیچ موجود زنده رحمی نمیکنی‌ ولی‌ با ملاّ کاری نداری؟ تمساح گفت راستش گشنمه ولی‌ دفعهٔ پیش که یه ملاّ خوردم، شیش ماه طول کشید تا اسهالم خوب بشه

 

Akhoondology is a sub-branch of Necrology & necrophilia. It is also studied in toxicology & oncology

OKtaby


Mardom Mazloom

درویش جان،

Mardom Mazloom


منتظریم آخوندستان بترکه دست به کارشیم! تا اون موقعه زنگ تفریحه، شما هم یک خورده بخند و خودتو خیلی جدی نگیر!

حالا از این حرفها گذشته یک جوکی-مکی برای این آخوندها نداری شما؟


Mardom Mazloom

cyclicforward aziz,

by Mardom Mazloom on

You're welcome my friend!


Mardom Mazloom

Shazdeh jan,

by Mardom Mazloom on

Well it's actually a difficult question! The branch is something between thugology, crapology and alienology!

 

Thanks for my PhD degree, I'll hang it in my room!


Mardom Mazloom

این جدول شیمیایی منقلی-اف خیلی معرکه است !!

Mardom Mazloom


وای که چقدر خندیدم مجید جان، سپاس!


Darveesh

if you don't know akhund by now

by Darveesh on

then no akhund shenasi course can help you.

concentrate on what ills the country as opposed to these repetitious nonsense.

and for gods sake quite padding each other on the back for write-ups that accomplishes nothing except demonstrating your impunity

do something constructive


cyclicforward

Great stuff

by cyclicforward on

Really enjoyed it.


Majid

Smart and funny as HELL !!!

by Majid on


Shazde Asdola Mirza

A+++: you've now graduated to next level: Masters of Islamology!

by Shazde Asdola Mirza on

Excellent preamble.
A brilliant thesis.
Officially, is Akhondology a sub-branch of insectology or crapology?