احمدی نژاد بزرگترین خطر


Share/Save/Bookmark

Masoud Kazemzadeh
by Masoud Kazemzadeh
05-Jun-2008
 

the following is from Jebhe Melli Iran-Abroad

jebhemelli.net

بیانیه سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور

احمدی نژاد بزرگترین خطر برای امنیت و صلح ایران

محمود احمدی نژاد قبل از آنکه برای حضور در نشست سازمان جهانی خواربار و کشاورزی به رم پرواز کند، میدانست که در آنجا خوش نیامده است. ابراز تمایل او برای ملاقات با پاپ بندیک رهبر کاتولیک های جهان و برلوسکونی نخست وزیر ایتالیا قبلا با سردی کم نطیری رد شده بود. او و دیکتاتور زیمبابوه، رابرت موگابه، تنها کسانی بودند که برلوسکونی آنها را به ضیافتی که برای روسای کشورهای شرکت کننده در کنفرانس نامبرده ترتیب داده بود، دعوت ننمود.

احمدی نژاد پس از ورود به رم بار دیگر به درفشانی و دادن پند و اندرز و آگاهی (!) به سران کشورهای دنیا پرداخت و علاوه بر اینها در مورد دولت اسرائیل گفت: «رژيم صهيونيستی در بن بست کامل است و به فضل الهی ... اين جرثومه فساد از صفحه روزگار محو خواهد شد». این موضع گیری بی جواب نماند. کوندولیزا رایس وزیر خارجه آمریکا و اهود اولمرت نخست وزیر اسرائیل هردو در فاصله کوتاهی خواستار برخورد شدیدتر با ایران شدند. احمدی نژاد کنفرانس خبری که تحت عنوان "اعلام آمادگی برای مذاکره با نامزدهای انتخابات آمریکا" تشکیل داده بود را نیز به میدانی برای حمله به سیستم انتخابات و رهبران آمریکا، سران اروپا و کشور اسرائیل تبدیل نمود.

توجه به اقدامات احمدی نژاد و اینکه او در محلی مطالب فوق را ابراز کرده که به دلیل نشست سازمان جهانی خواربار و کشاورزی در مرکز توجه جهانیان قرار داشته و اینکه این مصاحبه درست در هفته ای صورت میگیرد که پرونده هسته ایران در شورای حکام سازمان ملل مجددا مورد بر رسی قرار گرفته است، بار دیگر نشان میدهد که او و هم فکرانش به دنبال پایان تنش ها و حل مسائل بر سر میز مذاکره نیستند و برعکس کوشش دارند با استفاده از تمام فرصت ها و امکانات، حل مشکلات ایران با کشورهای دیگر بویژه قدرت های جهانی را از مسیر منطقی، به دور از تنش و صلح آمیز، که در جهت منافع ملی مردم ایران است، خارج ساخته، آنرا به راه های تنش آمیز و خطرناک بیاندازند. به عبارت دیگر احمدی نژاد نه تنها از تشدید تحریم های اقتصادی علیه ایران و تجاوز بیگانگان به خاک کشور و به خطر افتادن امنیت و تمامیت ارضی آن ابایی ندارد بلکه کوشش دارد با اقدامات خود کشور را با تحریم های اقتصادی جدید یا فاجعه جنگی دیگر روبرو سازد.

ناکامی دولت احمدی نژاد، شکست کامل آن در عرصه اقتصاد و سیاست خارجی و در نتیجه تضعیف شدید موقعیت آن در عرصه داخلی بدون شک محرکه های اصلی این گونه اقدامات خارج از قاعده این دولت میباشند. علی رغم قول آوردن درآمد نفت بر سر سفره مردم بویژه طبقات کم درآمد و با وجود بالا رفتن شدید قیمت نفت در بازارهای جهانی، وضع معیشتی مردم تهی دست و طبقات متوسط مملکت در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد نه تنها بهبود نیافته بلکه به مراتب سخت تر و بدتر از گذشته شده است. فقدان مشروعیت جمهوری اسلامی و حکومت ولی فقیه هر روز آشکارتر میشود، دولت احمدی نژاد منفور اکثریت مردم است و با آنجه میگذرد بیش از پیش آشکار می شود که سران رژیم هرگونه امید به پشتیبانی مردم و آینده ای با ثبات را از دست داده اند و مذبوحانه تلاش می کنند با تشدید بحران ها و خطر جنگ، ناتوانی خود در اداره کشور را بپوشانند.

جنگ هدیه ای است به جمهوری اسلامی و وسیله ای است برای تقویت و تداوم آن. به این جهت سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور اظهارات تنش انگیز احمدی نژاد، بویژه در نفی هولوکاوست و در باره محو شدن اسرائیل از صفحه روزگار را همراه با رفتار مسئولان آمریکا و اسرائیل که در برابر این ابرازات مقابله به مثل کرده و هربار با تهدید جنک، آب به آسیاب جمهوری اسلامی ریخته عملا به تداوم آن کمک میکنند، به عنوان اقداماتی خلاف منافع مردم ایران مردود میدانند.

 

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور

16 خرداد 1386 برابر 5 ژوئن 2008

 

 


Share/Save/Bookmark

more from Masoud Kazemzadeh
 
Jahanshah Rashidian

Had Ahmadinejad no occasion

by Jahanshah Rashidian on

Had Ahmadinejad no occasion to promote into his current political career, his ultimate career could have ended up being a psychopathic murderer, a lumpen and a redneck thug. If he were politically in a position like Pol Pot, Hitler, Stalin, or any political criminal and had the same military and executive power, he would have committed the same crimes with the same unscrupulous dimensions they committed.

The international community should definitely isolate Ahmadinejad and other IRI’s seniors because of their three decade-crimes against the people of Iran. IRI’s seniors must be banned to enter any democratic territory which respects human rights.

 


default

I don't think so

by Mehran-001 (not verified) on

Masoud, the guy is just small wannabe. I truly don't think anyone is taking him seriously and other leaders just try to take advantage of the situation and push their own agenda. The treatment he got in Rome was well deserved and hopefully this is his last term and we will never see this disgusting character ever again.

My surprise was however that we did not see more Iranians protesting his arrival while he was in Rome. That would have definitely sent a message to Mullahs that people are fed up and their time is running out and would have created a good vibe through world opinion. I think most Iranians just gave up and they have the attitude of faith accompli, it should not be that way.


Masoud Kazemzadeh

احمدی نژاد

Masoud Kazemzadeh


احمدی نژاد بزرگترین خطر برای امنیت و صلح ایران