ایران - کره جنوبی


Share/Save/Bookmark

ایران - کره جنوبی
by Mehman
11-Jun-2009
 

دوستان عزیز و علاقه مندان به ورزش فوتبال و تیم ملی ایران !

بالاخره آن لحظهء سرنوشت ساز و بازی نهایی فرا رسید و چهارشنبهء دیگر یعنی 17 جون دیدار آخر تیم ملی ایران در سئول پایتخت کره جنوبی برگزار خواهد شد و تکلیف صعود ایران به جام جهانی 2010 مشخص می شود.

ساعت بازی گویا 7:30 صبح به وقت شرق آمریکا یعنی حدود 4:30 صبح به وقت غرب خواهد بود. البته دوستانی که وقت دقیقتر را به دست آورند در همین بلاگ لطف کرده و در اختیار همه قرار خواهند داد.

و اما در همان روز عربستان با کره شمالی بازی خواهد کرد و امیدواریم این بازی همزمان باشد ولی ظاهرا بازی ایران و کره جنوبی چند ساعتی زودتر انجام خواهد شد که این به نفع ما نیست. البته طبق یک خبر فدراسیون فوتبال ایران از رئیس فیفا در آسیا -بی همام- درخواست کرده تا دو دیدار همزمان انجام شود که پاسخ به این درخواست تا کنون نامعلوم است.

و اما ظاهرا تیم عربستان در بازی های اخیر خیلی خوب بازی کرده است (بر خلاف ایران که افت محسوسی نسبت به  قبل داشته) و لذا احتمال برد عربستان در ریاض مقابل کره شمالی بالاست و اگر این طور شود ظاهرا ایران فقط باید کره جنوبی را در سئول شکست دهد که این کاری بس آسان نیست!

اما در فوتبال همه چیز ممکن است و تیم ایران این پتانسیل را دارد که حماسی و عالی بازی کند و با توجه به اینکه ایران هافبکهای بین المللی و عالی دارد (نکونام- کریمی- زندی- تیموریان - مهدوی کیا - خلعتبری - حیدری و ...)

و لذا این احتمال وجود دارد که ایران روز  خوبی را سپری کند و کره را ببرد (گوش شیطون کر)!

از همهء دوستان تقاضا دارم تا هر اطلاعاتی که راجع به تیم کره جنوبی و تیم ایران و بازیهای این دو تیم دارند در همین بلاگ به صورت لینک یا ویدئو youtube نصب نمایند تا همه استفاده کنیم.

در ضمن از دوستان تحلیلگر و کارشناس فوتبال درخواست می شود تا نظرات خود را ابراز کنند و ما را در بارهء این بازی حساس آگاه تر نمایند.

ممنون  از همگی و با امید پیروزی تیم ملی  فوتبال ایران در سئول!

چو ایران نباشد تن من مباد !


Share/Save/Bookmark

Recently by MehmanCommentsDate
ایران - عراق جام ملتهای آسیا 2011
32
Jan 09, 2011
آب جیز
23
Nov 17, 2010
باز هم باران
13
Nov 12, 2010
more from Mehman
 
Souri

حالا چرا با این عجله؟

Souri


مهمان جان، هنوز ۵ روز دیگه به مسابقه مونده. دو روز
دیگه این بلاگ میره صفحه سوم، دیگه نمیشه پیداش کرد. زود چاپش نکردی؟
ایکاش یک کم صبر میکردی. با این جریان انتخابات فردا، من مطمئنم که تا ۴شنبه آینده این بلاگ  به فراموشی سپرده خواهد شد. به هر حال از توجه و علاقهٔ شدیدت به فوتبال کشورمون سپاسگزارم.

چو ایران نباشد تن من مباد؟ چی‌ شد یه دفعه احساساتی شدی؟

ل.و.ل :)


default

where to watch it online

by azadi55 (not verified) on

since this game won't most likely be available on tv, at least for free, the other option is to find a place where you can watch the live stream online.
I found a site couple of days ago and watched the last 15 minutes of the Iran-UAE game being broadcasted live.
this was the site //www.justin.tv/. The quality was pretty decent with good audio, and the commentary is all in English. I guess on that day you can search for that game and watch it as well. That's what I'll be doing.